Avfolkningsbygd (?) i Norrlands inland och mördad ung man
skulle kunna ha nyanlända och knark som två ingredienser, kanske kryddat med lokal förmåga?
Såhär skriver
ST:
Citat:
Vid nio-tiden var polisen förtegen och enligt uppgift ska insatsen ha pågått i timmar.
– Just nu kan jag inte säga vad vi jobbar med, men vi utreder ett brott, sa Stefan Dangardt, presstalesperson vid polisens regionledningscentral, då.
Finns det någon fara för allmänheten?
– Nej, det gör det inte, säger han.
https://www.st.nu/artikel/just-nu-man-hittad-dod-i-ange-tva-personer-gripna-misstankta-for-mord