Citat:
Ursprungligen postat av
ahaden
Orkar inte ens fortsätta debattera din hjärna är för pantad för att förstå men kan garantera dig att jag har mycket bättre information än dig så det är ju ganska skämmigt i mina ögon hur du sitter och spekulerar här

hejdå igen inte tid för skit snackare och piss luffare

Du sitter på ett offentligt forum och medger att du har en massa information om ett mord, och kallar andra pantade
Det betyder att du var på plats eller att Emil berättade saker för dig efter mordet, innan polisen tog honom. Jag vet inte vad som är värst, om du var på plats eller att du har en bror som är sånt smuts att han drar in sin lillebror i ett mord. En normal bror hade skyddat dig, inte dragit in dig i skit.
Nej vet du vad som är skämmigt?
Det är att du inte ens har förstånd att skämmas .
R*pp hann inte ens kallna innan du sprang omkring på skolan och skröt om att du visste precis vad som hänt, som att det vore en merit? Sen har du sprungit och lekt mangaz på Ånge istället för att av respekt för R*pps familj och vänner, ligga lågt. Det om något är skämmigt.
Sorgligt att du är föräldralös för nu om någonsin hade du verkligen behövt vuxna som lärde dig rätt och fel.
PS Om du får lite tid över så tänk lite på R*pps familj, försök föreställ dig hur det kändes för dom när de satt där i kyrkan och skulle begrava honom. Då kanske poletten trillar ner även för dig.