2020-03-25, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Jag tog mig där ifrån med en bil som Emil hade
Jag känner inte Emil heller mackan så bra jag blandade ihop dom när jag skrev mackan trodde det va Emils smeknamn men nu vet jag att mackan är Markus
Aa och Alex har ingenting alls med detta och göra han bara
Säljer röka till folk i sin egna ålder jag känner han heler inte så bra men jag är säker på att han tar anabola steroider och ger dom unga i Ånge för och tjäna lite små pengar här och där
Emil är hela problemet jag förstår inte hur polisen kunde tro på det han har sagt att lägga i från sig hela på oss men för mig är det ingenfara jag visste redan han skulle hitta på massa grejer och säga det va jag för han har gjort liknande med alla sina vänner han är en orm dödar en människa och går med i hans begravning
Okej då fattar jag.
Du säger att du inte känner Emil så bra men hur fick ni kontakt då och varför skulle ni träffas?
Gjorde någon av er något för att hjälpa R*pp när det började spåra ur, försökte stoppa det eller nåt?

Då vet vi att Ale* inte är inblandad i det här, men om han fortsätter vara lika dum i huvvet som sin brorsa och springer o leker mangaz så är det bara en tidsfråga innan han får en egen tråd här

Aa Emil är en riktig snake. En mördare är alltid en äcklig människa men den som leder sin "bror" in i döden är الشَيطَان
Citera
2020-04-01, 12:33
Medlem
När ska åtal vara väckt?
Citera
2020-04-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
När ska åtal vara väckt?
Åklagaren har begärt förlängd åtalstid, jag vet inte om det handlar om analyserna som inte var klara. Men det borde väl inte ligga allt för långt borta.
Citera
2020-04-03, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Okej då fattar jag.
Du säger att du inte känner Emil så bra men hur fick ni kontakt då och varför skulle ni träffas?
Gjorde någon av er något för att hjälpa R*pp när det började spåra ur, försökte stoppa det eller nåt?

Då vet vi att Ale* inte är inblandad i det här, men om han fortsätter vara lika dum i huvvet som sin brorsa och springer o leker mangaz så är det bara en tidsfråga innan han får en egen tråd här

Aa Emil är en riktig snake. En mördare är alltid en äcklig människa men den som leder sin "bror" in i döden är الشَيطَان

De han säger är lögn, han har själv berättat att han haft båda armarna runt rapps hals tills han dog. Så alla ni som lyssnar på hans skit borde tänka längre. Hoppas dom hittar dig snart issa.. Alla inblandade var delaktiga i det vidriga som hände men du avslutade allt. För vad? Bos pappa kommer aldrig kunna vistas i sitt eget hus längre, och rapp hade hela sitt liv framför sig. Du är inte mer än smuts ”cheepe” 🤮
Citera
2020-04-03, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jajjas
De han säger är lögn, han har själv berättat att han haft båda armarna runt rapps hals tills han dog. Så alla ni som lyssnar på hans skit borde tänka längre. Hoppas dom hittar dig snart issa.. Alla inblandade var delaktiga i det vidriga som hände men du avslutade allt. För vad? Bos pappa kommer aldrig kunna vistas i sitt eget hus längre, och rapp hade hela sitt liv framför sig. Du är inte mer än smuts ”cheepe” 🤮
Pluss att du verkar tända på att förnedra killar, de får dig ju kåt har vi märkt. Du kan inte dölja den råtta du e hur hårt du än försöker.
Citera
2020-04-03, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jajjas

När berättade han det för dig då? Har du berättat det för polisen?
Citera
2020-04-04, 14:38
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Fyfan
han dödar sin vän sedan snitchar

Det lilla smutset verkar vilja skylla ifrån sig rejält, snitchar ju ner sina polare duktigt som det ser ut, vad kommer smutset att tjäna på det.

Varför dödade han sin "vän"?
Citera
2020-04-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Det lilla smutset verkar vilja skylla ifrån sig rejält, snitchar ju ner sina polare duktigt som det ser ut, vad kommer smutset att tjäna på det.

Varför dödade han sin "vän"?
Ser ut som Jajjas har "förstahandsinformation". Då han inte vill svara mer så får vi spekulera:

Emil ringer/möter Jajjas den där natten och ger sin version av vad som hänt. "Lyssna, jag svär det va Issa som ströp han, han erkände det för mig !"

Det kan vara sant, men eftersom Emil ljuger om annat så kan han inte anses vara ett sanningsvittne i något avseende.

Varför han mördade sin "vän"? För att han var rädd att själv få pisk av skåningarna. Så han skickade dom till Rapp. Han hade chans och möjlighet att rädda R*pp. Han hade kunnat ringa polis eller fler vänner och hjälpt honom. Men han valde att låta bli. Stackars R*pp :*(
Citera
2020-04-06, 10:05
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Ser ut som Jajjas har "förstahandsinformation". Då han inte vill svara mer så får vi spekulera:

Emil ringer/möter Jajjas den där natten och ger sin version av vad som hänt. "Lyssna, jag svär det va Issa som ströp han, han erkände det för mig !"

Det kan vara sant, men eftersom Emil ljuger om annat så kan han inte anses vara ett sanningsvittne i något avseende.

Varför han mördade sin "vän"? För att han var rädd att själv få pisk av skåningarna. Så han skickade dom till Rapp. Han hade chans och möjlighet att rädda R*pp. Han hade kunnat ringa polis eller fler vänner och hjälpt honom. Men han valde att låta bli. Stackars R*pp :*(

En spekulation som är så god som någon, mycket möjligt att det gått till på det sätt som du skriver.

Emil verkar vara en liten slemmig fan som inte har några hämningar, varför sålde han ut sin "vän" annars?

Undrar hur fan han fick kontakt med skåningarna, jajjas kanske kan upplysa tråden om det?
Citera
2020-04-06, 15:32
Medlem
Haha skit snackare hela bunten är ni, chepe har lurat er alla, sjukt att ni tror på en mördare istället för en person som vill gå den lagliga vägen. Chepe är en liten fjant och skit snackare en riktig skojare kan man säga, chepe Försöker rädda sitt egna skin här nu genom att säga att E har gjort saker, men de skit snack, hade det varit sant så hade polisen vetat om att E slagit rapp och då hade han fortfarande varit mord misstänkt. Punkt slut har ej tid för er skojare här, sätter pris hit och ditt på varandra men egentligen ni skulle inte ens våga prata med varandra i verkligheten och ni andra leker detektiver haha skämmigt hejdå.
Citera
2020-04-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
En spekulation som är så god som någon, mycket möjligt att det gått till på det sätt som du skriver.

Emil verkar vara en liten slemmig fan som inte har några hämningar, varför sålde han ut sin "vän" annars?

Undrar hur fan han fick kontakt med skåningarna, jajjas kanske kan upplysa tråden om det?
Snart har de misstänkta fått läsa förundersökningen och då kommer de se vad de sagt om varandra, vilka som golat ner vilka etc. Om någon hållit käft för att skydda Emil så kommer de garanterat att prata under rättegången när de ser hur han kvittrat.

Citat:
Ursprungligen postat av ahaden
Haha skit snackare hela bunten är ni, chepe har lurat er alla, sjukt att ni tror på en mördare istället för en person som vill gå den lagliga vägen. Chepe är en liten fjant och skit snackare en riktig skojare kan man säga, chepe Försöker rädda sitt egna skin här nu genom att säga att E har gjort saker, men de skit snack, hade det varit sant så hade polisen vetat om att E slagit rapp och då hade han fortfarande varit mord misstänkt. Punkt slut har ej tid för er skojare här, sätter pris hit och ditt på varandra men egentligen ni skulle inte ens våga prata med varandra i verkligheten och ni andra leker detektiver haha skämmigt hejdå.

Vem är det som vill gå "den lagliga vägen" menar du ? Emil som enligt han själv umgås med folk som är kriminell och tar droger ? Vill man gå den lagliga vägen ringer man polisen om man vet att en polare blir rånad. Man skickar inte dit folk för att råna honom.

Citat:
Ursprungligen postat av ahaden
hade det varit sant så hade polisen vetat om att E slagit rapp och då hade han fortfarande varit mord misstänkt
Emil är misstänkt för grovt rån, läs på (Brb 8 kap 5§) vad som krävs för att få den misstanken så kanske du fattar vad det innebär. Han har alltså enligt åklagaren rånat R*pp i hans egna hem, när han varit i ett utsatt läge pga fastbunden, slagen, hotad. Så nog fan har han "gjort saker" Är det att gå den lagliga vägen?

Visst, det är din bror, men försvarar du det han gjort är du jävligt pantad. Fattar ju att du inte hatar din bror, men en normal människa hade hatat det han gjort, inte försvarat det. DET är skämmigt. INGEN av de inblandade är normalt funtade, de är drägg som förstör livet för en massa människor bara för att de vill leka mangaz. Och du verkar ju vilja gå i samma spår.
Citera
2020-04-07, 10:40
Medlem
Orkar inte ens fortsätta debattera din hjärna är för pantad för att förstå men kan garantera dig att jag har mycket bättre information än dig så det är ju ganska skämmigt i mina ögon hur du sitter och spekulerar här hejdå igen inte tid för skit snackare och piss luffare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in