Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-06, 00:28
  #1
Medlem
druiddance1337s avatar
Jag och min polare tänkte dra på en roadtrip i sommar och besöka gamla tjejer vi båda flirtat med och förhoppningsvis ha några trekanter, sådär 4-5 stycken, det blev inte av under en viss tid när vi jobbade och många av dessa kolegor har genom åren visat fortsatt intresse. Undrar nu om man bara ska ta bilen och åka till en och en (de bor utspritt i olika städer) med lite vin etc, ha en kul kväll vi 3 och sedan ligga, för att sedan åka vidare till nästa. Kände att det var bra att få slut lite oavslutade affärer. Vad tror ni är bästa sättet att ligga med alla utan att fucka upp ngt?
Citera
2019-12-06, 07:13
  #2
Moderator
VitKallas avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2019-12-06, 08:42
  #3
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Vad tror ni är bästa sättet att ligga med alla utan att fucka upp ngt?

Vara tydlig med att tjejerna är med på att det är trekanter som avses. Om intresset var specifikt riktat mot en av er och det var romantiskt så riskerar ni att göra tjejen väldigt besviken när du först tar kontakt och sen visar det sig att du bara vill använda hennes om knulltrasa tillsammans med polaren.
Citera
2019-12-06, 09:13
  #4
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Jag och min polare tänkte dra på en roadtrip i sommar och besöka gamla tjejer vi båda flirtat med och förhoppningsvis ha några trekanter, sådär 4-5 stycken, det blev inte av under en viss tid när vi jobbade och många av dessa kolegor har genom åren visat fortsatt intresse. Undrar nu om man bara ska ta bilen och åka till en och en (de bor utspritt i olika städer) med lite vin etc, ha en kul kväll vi 3 och sedan ligga, för att sedan åka vidare till nästa. Kände att det var bra att få slut lite oavslutade affärer. Vad tror ni är bästa sättet att ligga med alla utan att fucka upp ngt?


Bästa sättet är att släppa runkdrömmen så slipper vi vänta på en fup som redogör för hur ni misstolkat signaler på fyllan med gruppvåldtäkt som åtalspunkt.
Citera
2019-12-07, 13:56
  #5
Avstängd
BorisBalkans avatar
Ligga med Alla utan att Fukka upp det är i princip möjligt

Sikta på att det kommer bli jidder och så får ni knulla mer 🧐😘
Har gjort ngt liknande en gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback