Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-05, 21:29
  #1
Medlem
Jag har märkt under alla år att fittan som smakar fisk har fått flickor, smakar den nästan inget så har pojkar fötts, har ni märkt det med?..surt vs basiskt...flickor/pojkar...
2019-12-05, 21:51
  #2
Medlem
Smaken på kuken är minst lika viktig.
2019-12-05, 21:51
  #3
Medlem
Det var som fan. Du är nog en finsmakare.
En viktigt notering. Dags för forskning.
2019-12-05, 22:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakun
Det var som fan. Du är nog en finsmakare.
En viktigt notering. Dags för forskning.
Jaaa, va faan, det här kom jag fram till efter många djupdykningar....jag backar när det är för illa, slickar på klittan då istället för fitthålet..än så länge har det stämt...
2019-12-05, 22:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Smaken på kuken är minst lika viktig.

Intressant...hmmm, är det surkukar som får flickebarn menar du o tvärtom?
2019-12-05, 22:39
  #6
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makesens
Jag har märkt under alla år att fittan som smakar fisk har fått flickor, smakar den nästan inget så har pojkar fötts, har ni märkt det med?..surt vs basiskt...flickor/pojkar...

Köper ditt resonemang förbehållslöst.😁
Väl spanat!
Stämde i mitt fall, bara söner.
2019-12-05, 22:42
  #7
Medlem
nezzoms avatar
Jag som är en riktig finsmakare
tycker att det smakar bäst när man
växlar mellan röven och fittan
lite som chokladpudding och vidpgrädde...
Trams att det skulle ha ngt med vilker kön på barnet som fötts.
2019-12-05, 22:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Köper ditt resonemang förbehållslöst.😁
Väl spanat!
Stämde i mitt fall, bara söner.

Fantastiskt!!...ett tag fick jag för mig att jag bara drog en snabb slutsats..hoppas fler skriver/hör av sig...tack för din respons..!
2019-12-05, 23:21
  #9
Medlem
makuhiras avatar
Nobelpriset nästa?
2019-12-05, 23:23
  #10
Medlem
Knotknets avatar
I en värd där kunskap föraktas är det skönt med en riktig vetenskaplig studie i ett viktigt ämne.
2019-12-06, 00:42
  #11
Medlem
Och människor visar återigen hur jävla obildad man kan vara.

En sur miljö premierar flickspermier och en mer basisk sådan premierar pojkspermier.

Har du en liten penis och och ligger med en riktig surfitta utan att hon får orgasm så blir det garanterat en flicka.

Ligger du med en tjej som är mer basisk i hugget och hon får orgasm i samband med samlaget så är chansen betydligt större att det blir en pojke.


Hur vet jag detta?


Flickspermier är maratonsimmare som överlever längre i en sur miljö samtidigt som pojkspermier är ena snabba rackare men saknar uthållighet.

Liten penis, sur miljö och hennes orgasm uteblir = en förmodad längre simtripp, taskiga föutsättningar att överleva och livmodern öppnar inte upp sig för pojkspermiern som är först där och det blir en flicka.




Jag har 4 grabbar 😁.
2019-12-06, 04:33
  #12
Moderator
Nospheratus avatar
TS får nog återkomma när han har mer relevant statistiskt underlag för diskussionen än den vetenskapliga studien han utfört på hans egna barns mödrar. Tråd låst.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback