2020-12-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDaniel
Enig.

Att de lyckades samla ihop mer pengar på ett dygn åt någon gammal tjackis via Patreon-gruppen säger en hel del om att fler är trötta på detta.

Ganska osmakligt att vara så tiggerikåta i dessa tider. Men jag antar att gänget vill smida medan järnet är varmt vilket är helt fel taktik att gå.
Citera
2020-12-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Att de lyckades samla ihop mer pengar på ett dygn åt någon gammal tjackis via Patreon-gruppen säger en hel del om att fler är trötta på detta.

Ganska osmakligt att vara så tiggerikåta i dessa tider. Men jag antar att gänget vill smida medan järnet är varmt vilket är helt fel taktik att gå.

Vi lyssnare är olyckligt kära i en sol-och-vårare.
Citera
2020-12-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDaniel
Vi lyssnare är olyckligt kära i en sol-och-vårare.

Ja, får och sektmentaliteten lyser sig STARK i Patreongruppen. Någon skriver en kommentar, den får inga likes, en minut senare borta.

SE MIG HÖR MIG - BEKRÄFTA MIG STORA LEDARE.

Gah, GS-svansen har nog passerat AMK's svans i sektighet.
Citera
2020-12-15, 19:37
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
För en som är från den lite äldre skolan så var det väldigt kul att höra dogge idag. Roligt att det verkar gå bra för honom. Kör Porsche och går på Cryobehandlingar (om än spons) - lite skillnad mot för 20 år sen!

Jag gillar att de ger lite mera tid åt gästerna nu. Samtalen blir fan så mycket bättre och intressantare, iallafall när det är bra gäster.

Full fart framåt.
Senast redigerad av Aaronwanbissaka 2020-12-15 kl. 19:42.
Citera
2020-12-16, 09:28
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ja, får och sektmentaliteten lyser sig STARK i Patreongruppen. Någon skriver en kommentar, den får inga likes, en minut senare borta.

SE MIG HÖR MIG - BEKRÄFTA MIG STORA LEDARE.

Gah, GS-svansen har nog passerat AMK's svans i sektighet.

Det är ju INGEN direkt nackdel och ha en sektliknande kundgrupp al’a Apple. Alla entreprenörers dröm.
Citera
2020-12-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Det är ju INGEN direkt nackdel och ha en sektliknande kundgrupp al’a Apple. Alla entreprenörers dröm.

Förutom då att alla som står utanför spyr på sektskiten och vägrar röra podden med tång.
Tänker att det kan bli till ens nackdel om det blir för sekteristiskt.

Jag tex vägrar röra varken apple eller gott snack pga deras sektmedlemmar har skitar ner varumärket. Amk börjar gå samma öde, men där gillar jag fortfarande produkten iaf.
Citera
2020-12-16, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Förutom då att alla som står utanför spyr på sektskiten och vägrar röra podden med tång.
Tänker att det kan bli till ens nackdel om det blir för sekteristiskt.

Jag tex vägrar röra varken apple eller gott snack pga deras sektmedlemmar har skitar ner varumärket. Amk börjar gå samma öde, men där gillar jag fortfarande produkten iaf.

AMK är ju dock den första sekten, den svaga sekten, som resterande sekter skrattar åt. Böndernas och bidrag-folkets sekt, sekten med bakochframvänd-keps.
Citera
2020-12-16, 12:06
Medlem
Citat:
AMK är ju dock den första sekten, den svaga sekten, som resterande sekter skrattar åt. Böndernas och bidrag-folkets sekt, sekten med bakochframvänd-keps.

Jag är inte med i någon av sekterna så jag vet inte vad du pratar om, men du som är med i gott snack-sekten tycker säkert att ni är bäst ^^.
Citera
2020-12-16, 12:10
Medlem
Citat:
Jag är inte med i någon av sekterna så jag vet inte vad du pratar om, men du som är med i gott snack-sekten tycker säkert att ni är bäst ^^.

Det var jag som tog upp kritiken emot sekten....
Citera
2020-12-16, 12:12
Medlem
Citat:
Det var jag som tog upp kritiken emot sekten....

Och ändå fattar du inte att du är en del av den. Imponerande.

(Det är ju ganska sektigt att tycka att sin egen sekt är bättre än andras)
Citera
2020-12-16, 12:22
Medlem
Citat:
Och ändå fattar du inte att du är en del av den. Imponerande.

(Det är ju ganska sektigt att tycka att sin egen sekt är bättre än andras)

Citera
2020-12-16, 15:33
Medlem
Citat:

Tjafsa inte nu boys. Det är snart jul.
Ta hand om er 🤴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto