2021-01-13, 18:10
Medlem
extrawhitespermints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Nejdå, 11/1 har det varit sagt.

Hade han varit lite mer lyhörd så hade han varit införstådd med att det folk vill ha, företrädesvis de som är early-adopters, är det avskalade och vardagliga snacket med bara redaktionen. Har man inte självförtroende nog att tro att man kan styra upp det (inte ens efter lång ledighet!), ackompanjerat av lite hangaround-folk man slänger in, befinner man sig på ett sluttande plan.

På tal om lyhördhet så känns det väldigt patreonexklusivt att nu strunta i att lägga ut de 15 min om sänds måndag-fredag. Hur betungande kan den arbetsuppgiften vara för ett så stort gäng?
Citera
2021-01-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extrawhitespermint
På tal om lyhördhet så känns det väldigt patreonexklusivt att nu strunta i att lägga ut de 15 min om sänds måndag-fredag. Hur betungande kan den arbetsuppgiften vara för ett så stort gäng?
Förstår verkligen inte vad de håller på med. Dessa kvartar har jag inte mycket till övers för ändå, så orkar inte bry mig längre. Vill inte ge dem illusionen av att det skulle vara efterfrågat ens.

Har inte Jesper jobbat med en avknoppningspodd med sporttema sedan typ oktober? Och vad hände med tantpodden (inte för att jag på något sätt skulle känna abstinens efter Gunilla eller Skugge)? Hade ju funnits sätt att gottgöra de som känner sig förda bakom ljuset, skicka ut ett par avsnitt osv, men nu kör man en skamlös Bagdad-Bob.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-01-13 kl. 18:36.
Citera
2021-01-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Förstår verkligen inte vad de håller på med. Dessa kvartar har jag inte mycket till övers för ändå, så orkar inte bry mig längre. Vill inte ge dem illusionen av att det skulle vara efterfrågat ens.

Har inte Jesper jobbat med en avknoppningspodd med sporttema sedan typ oktober? Och vad hände med tantpodden (inte för att jag på något sätt skulle känna abstinens efter Gunilla eller Skugge)? Hade ju funnits sätt att gottgöra de som känner sig förda bakom ljuset, skicka ut ett par avsnitt osv, men nu kör man en skamlös Bagdad-Bob.

Helt enig, jag har sagt upp min Patreon p.g.a. bristande kommunikation.

Under all kritik. Spela in ett samtal bara via telefon och lägg ut för Patreons, bara det hade gjort markant skillnad istället för att lägga locket på.

Oddsen på att det kommer skyllas på studiofix?
Senast redigerad av pogba 2021-01-13 kl. 18:51.
Citera
2021-01-13, 23:58
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Helt enig, jag har sagt upp min Patreon p.g.a. bristande kommunikation.

Under all kritik. Spela in ett samtal bara via telefon och lägg ut för Patreons, bara det hade gjort markant skillnad istället för att lägga locket på.

Oddsen på att det kommer skyllas på studiofix?
Jag tycker att det får lov att vara lite sladdrigt när det är indieradio, men nu har vi inte fått ett avsnitt på fyra veckor och samtidigt rullar 120 000 kr in på kontot. Motprestationen för det är någon form av innehåll, eftersom patreonpengen uppenbarligen inte räckte till studioinvesteringen då man körde en separat insamling för detta. Ska man lyfta Gott Snack till nästa nivå gäller det att inte bara förbättra ljud, mycket viktigare är att göra allt annat proffsigare. Att kasta pengar på marginellt bättre ljud och att rusta upp mancaven borde komma längre ner på priolistan än att producera riktigt bra, tight och framför allt återkommande innehåll med befintliga resurser.
Citera
2021-01-14, 12:28
Medlem
Äh, unnar dom en skön arbetsmiljö men känns som det hade kunnat planerats på ett sätt som inte innebär 4 uppehåll?
Citera
2021-01-16, 16:31
Medlem
Greppet att bjuda in totala galningar och låta dom göra sin efterblivna grej helt oemotsagda för snabba garv från 10 lågpannade edgelords känns emellertid så oerhört jävla trött just nu.
Citera
2021-01-17, 13:01
Medlem
Kärringen Söderholm är ju totalt galen, spärra in tanten.
Citera
2021-01-17, 19:43
Medlem
Knuxs avatar
Wilbacher tillbaks då VET man att det blir gott snack på tisdag. Fyfan vad skönt!
Citera
2021-01-18, 19:58
Medlem
Citat:
Kärringen Söderholm är ju totalt galen, spärra in tanten.

Skön människosyn du verkar ha
Citera
2021-01-19, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santicazorla
Skön människosyn du verkar ha

Vill du utveckla istället för att skriva ett totalt intetsägande inlägg som bara skräpar ner tråden?

Har du lyssnat på deras "terapisamtal"? Har du läst hennes kommentarer i Patreontråden?... Den kvinnan är komplett galen som bör spärras in på hispan.
Citera
2021-01-19, 11:31
Medlem
Elof.Eldslukares avatar
Citat:
Vill du utveckla istället för att skriva ett totalt intetsägande inlägg som bara skräpar ner tråden?

Har du lyssnat på deras "terapisamtal"? Har du läst hennes kommentarer i Patreontråden?... Den kvinnan är komplett galen som bör spärras in på hispan.

Tolka inte detta som någon slags retorisk fråga, för jag är faktiskt genuint nyfiken. Har du gjort en kovändning kring GS? Vill minnas att du i början av tråden skyddade redax vad det än gällde, nästan överdrivet. Nu är det en helt annan ton på dig. Vad hände?
Citera
2021-01-19, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elof.Eldslukare
Tolka inte detta som någon slags retorisk fråga, för jag är faktiskt genuint nyfiken. Har du gjort en kovändning kring GS? Vill minnas att du i början av tråden skyddade redax vad det än gällde, nästan överdrivet. Nu är det en helt annan ton på dig. Vad hände?

Jag fick en allvarlig droguotlöst psykos. Nu är jag både pipolär och lider av borderline.

Nä, men ros får ros och ris får ris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in