Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-23, 16:43
Medlem
Nu lyssnar jag på Gott Snack av samma anledning som jag lyssnade på Radarparet/Parkliv (rip). If you know you know.
Citera
2024-11-23, 17:21
Citat:
Ursprungligen postat av Olisa26
Nu lyssnar jag på Gott Snack av samma anledning som jag lyssnade på Radarparet/Parkliv (rip). If you know you know.

Erbjud
Citera
2024-11-27, 23:26
Idag höll Fredrik ett hyllningstal till Agge.
Ett hyllningstal som klingade lika falskt som allt annat "Geniet" tar sig för.
Agge är den enda som är kvar. Agge är inte tillräckligt driven eller intelligent för att ta sig från "Geniets" klor. Nu kan "Geniet" acceptera Agge, när det inte finns NÅGON annan kvar.

Nu är det bara "Geniet" och Agge som svävar runt i ett Gott Snack universum och gråter om att det inte blev några kameror till rörligt och påpekar det i princip varje dag.

Hallå!?? Dom som hostade in på swish och patreon och div go found me kampanjer har alla dragit.
Kanske är en handfull som lyssnar gratis på morgonen och då är det nog 50/50 hatlyssning!

Hoppas ni kör AI-läser från Flashback igen! Någongång borde väl polletten trilla ner hos "Geniet"??
Eller har den redan gjort det och det är därför det sups dagligen?

Tips! Spana in Veckans Söderholm på instagram!
Citera
2024-11-28, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelFoucault123
Agge är den enda som är kvar. Agge är inte tillräckligt driven eller intelligent för att ta sig från "Geniets" klor. Nu kan "Geniet" acceptera Agge, när det inte finns NÅGON annan kvar.

Nu är det bara "Geniet" och Agge som svävar runt i ett Gott Snack universum och gråter om att det inte blev några kameror till rörligt och påpekar det i princip varje dag.

Hallå!?? Dom som hostade in på swish och patreon och div go found me kampanjer har alla dragit.
Kanske är en handfull som lyssnar gratis på morgonen och då är det nog 50/50 hatlyssning!

Hoppas ni kör AI-läser från Flashback igen! Någongång borde väl polletten trilla ner hos "Geniet"??

Blir så full i skratt av ditt eviga klagande. Det finns säkert andra poddar du kan lyssna på, Gott snack är inte din grej helt enkelt. Vore det inte skönt att slippa skriva alla dessa milslånga och passivt aggressiva haranger? Du har gnällt i över 1 år nu.
Citera
2024-11-28, 16:32
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Blir så full i skratt av ditt eviga klagande. Det finns säkert andra poddar du kan lyssna på, Gott snack är inte din grej helt enkelt. Vore det inte skönt att slippa skriva alla dessa milslånga och passivt aggressiva haranger? Du har gnällt i över 1 år nu.

Det är inte passivt aggressiva haranger, det är aggressivt aggressiva haranger…

Varför har du ens en åsikt?
Stick tillbaka och härja i Sandra Beijier tråden där du hör hemma och låt mig hålla på…
Citera
2024-11-28, 20:01
Medlem
Citat:
Det är inte passivt aggressiva haranger, det är aggressivt aggressiva haranger…

Varför har du ens en åsikt?
Stick tillbaka och härja i Sandra Beijier tråden där du hör hemma och låt mig hålla på…

Jag tycker bara att det är humoristiskt att du lägger ner flera timmar i veckan på en podd du hatar. Inte bara konsumerar du allt de producerar, dessutom skapar du ett konto online enkom för att klaga. Under så lång tid. Det här är inte din tråd du vet, så jag stannar bäst jag vill och fortsätter uppskatta podden medan jag roas av dina besatta inlägg 🍿
Citera
2024-11-28, 20:22
Absolut!

Jag har varit/är konsument av produkten och följer enkom för att jag faschineras av hur en persons psyke kan påverka så långa runt omkring och till viss del även sig själv.

Förstår att du med ditt intellekt tror att det tar flera timmar i veckan att skriva något inlägg per månad. Men det får stå för dig.
Om du inte vet vad ett diskussionsforum går ut på så kanske du ska kika på att hänga någonstans? Flashback går nämligen ut på att diskutera saker och just denna tråd avhandlar Gott Snack. Så ta din keffa attityd någonannanstans eller kom med lite konstruktivt kring Gott Snack
Citera
2024-11-28, 23:42
Medlem
Fredde tar in 58-årig man med ring i örat vid namn Peo Hansen som "forskar om det Europeiska integrationsprojektets utveckling, om EU:s migrations-, medborgarskaps- och identitetspolitik samt om relationen mellan dessa områden och EU:s övergripande politiska ekonomi. Han har även undersökt betydelsen av kolonialismen och efterkrigstidens avkolonisering för såväl EU-projektets historiska utveckling som dess samtida självbild." Ja ni hör ju vilket jäkla rövsmör. Sitter och dissar hela väst och kör " vi är sansade voice of reason" . Hela ryska narrativet . Inte ett ord om Ryssland, Rysslands historia, Rysslands imperialism och historiska krig . Inte ett ord om krigsbrott . Ja jag hatlyssnar ibland. Hur kan man vara så totalt utan ryggrad ?
Citera
2024-11-28, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorLaban
Fredde tar in 58-årig man med ring i örat vid namn Peo Hansen som "forskar om det Europeiska integrationsprojektets utveckling, om EU:s migrations-, medborgarskaps- och identitetspolitik samt om relationen mellan dessa områden och EU:s övergripande politiska ekonomi. Han har även undersökt betydelsen av kolonialismen och efterkrigstidens avkolonisering för såväl EU-projektets historiska utveckling som dess samtida självbild." Ja ni hör ju vilket jäkla rövsmör. Sitter och dissar hela väst och kör " vi är sansade voice of reason" . Hela ryska narrativet . Inte ett ord om Ryssland, Rysslands historia, Rysslands imperialism och historiska krig . Inte ett ord om krigsbrott . Ja jag hatlyssnar ibland. Hur kan man vara så totalt utan ryggrad ?

https://liu.se/medarbetare/peoha18

Rea på Rövsmör eller
Citera
2024-11-29, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorLaban

Det är väl rimligt att han inte nämner ryssland eftersom hästsvansen forskar på avkolonisering. Ryzzland har ju aldrig avkoloniserat sitt imperium
Citera
2024-12-01, 16:19
Medlem
Citat:

Okej, det här va lite kul ändå haha
Citera
2024-12-09, 21:58
Medlem
Väljer att inte lyssna när dom diskuterar Ryssland/Ukraina då man redan vet att inte kommer vara bra för blodtrycket. Gillar många inslag men vissa är det helt enkelt bäst att skippa. Har haft lite dålig koll sista tiden vilka rösterna i podden är men såg en reel nu och måste att Cornelia som tydligen slutade idag eller i fredags är riktigt söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in