Citat:
Ursprungligen postat av
kaktusplastik
Ja det där minns jag, hon sa att han måste sluta dra igång grejer. Han lugnade sig en stund men nu är det mani igen. Hon är en av få som vågar säga vad hon tycker till honom.
Att han inte gjort reklam för den nya podden är för att han hittade på samt drog igång den nu i veckan, alltså under sin sjukskrivning…
Ja det förklarar saken...dvs vi kommer absolut får höra om det när han kommer tillbaka, precis som hans nya kärleksbarn "När jag mötte Lassie" eller vad den heter, den som ligger honom såååå djupt kring hjärtat, jag ger podden 10 avsnitt innan han får slut på människor att intervjua.
Även fast han är sjuk så verkar han ju inte ha några problem med att spela in sina andra poddar heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
YuriOrlov
Det är onekligen lite intressant att se någon bli radikaliserad så fort. Det brukar ju normalt sett ske under fler år.
Man ser ju också Fredrik som ganska intelligent. Och jag har i sig ingenting emot någon som engagerar sig i Palestina.
Men att från det till att sprida klipp och uttalanden som man har faktagranskat med röven och börja förvara Hamas är steget ganska långt.
Det tog en månad för Fredrik. Vart är han om ytterligare en månad?
Han bränner dessutom broar med andra nu i högre takt än vanligt. Kvar kommer typ Vardagsrasismen och Kajsa Ekman stå. Och dom är inte mycket att hålla i när det blåser.
Man undrar ju när hans egen personal på Gott Snack kommer att ruttna och han bränner broarna med dem också, i gårdagens avsnitt så inledde de ju med att de absolut inte ska prata om Palestina eller Hamas, det gick ju som det gick med deras gäst också...de måste ju vara rejält trötta på Fredrik kan man ju säga.
Dags för gänget att ha en intervention live i radio, sätta Fredrik på plats i ett medium han inte kan fly ifrån? Eller kommer han bara trycka på stopp knappen då och avbryta sändningen?