2024-10-04, 21:39
Medlem
fresh-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget
Är man med och finansierar eländet har man givetvis ”rätt att vara med och tycka till”

Märkligt fall av Stockholm-syndrome på dig då. Önskar dig all lycka.
Citera
2024-10-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
HAHAH de har skapat en gofundme för att skapa videoinnehåll av Gott Snack.

De har fått ihop 25kr av 25000 på 2dagar 🤣🤣🤣🤣
Nu är det ändå 6 personer som backar på Kickstarter och totalt är de uppe i 420 dollar. Att Gott Snack inte har någon vidare reach nuförtiden blir rätt uppenbart.
Citera
2024-10-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresh-p
Kan du inte gå och följa Bianca Ingrosso eller liknande istället? Där funkar dina måttstockar bättre. Där kan du ställa helt andra krav eftersom de finns till för att pleasa pöbeln.

Lol tror du på riktigt att Fredrik Söderholm är någon slags kreddig underground-snubbe? Han började väl som scripta åt Filip och Fredrik typ? Att han är "utanför etablissemanget" nu är ju inte något eget val utan verkar snarare bero på att han gör sig osams med allt och alla.
Citera
2024-10-04, 23:21
Medlem
Väldigt mysig känsla när Jesper var med i dagens avsnitt (lyssnade på Spotify-versionen)! Jag fick en direkt nostalgisk känsla av GS 2020-2022 och märkte även att Fredrik sken upp.

I övrigt ganska magstarkt när Sannadollan berättar om att hon nu älskar att dejta och precis varit på dejt med en kille som nyss blivit släppt från fängelsestraff och tydligen är gängkriminell, dessutom smygfotade henne (antar för att han tycker det är en kul grej att berätta för sina kompisar att han har haft sex med en dvärg). Väldigt få och svaga ifrågasättande utan mer uppåtpuffar för att hon ger sig ut och dejtar igen haha.
Citera
2024-10-05, 11:36
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Heeeelvete va bra Gott Snack varit den senaste månaden!! Bra blandning av segment, roliga gäster och bara allmänt underbar stämning!! Det måste väl även ni haters här inne hålla med om? <3 <3
Citera
2024-10-05, 11:57
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
Heeeelvete va bra Gott Snack varit den senaste månaden!! Bra blandning av segment, roliga gäster och bara allmänt underbar stämning!! Det måste väl även ni haters här inne hålla med om? <3 <3
Nice try, "lisa.emilia1990". Exakt alla dina inlägg handlar om hur himla fantastiskt Gott Snack är. Undrar varför.
Citera
2024-10-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990

Stöttar man i dagsläget Gott snack stöttar man främst Fredrik. Samma Fredrik som på sistone gått all in på att stötta diktaturer och egentligen alla sorters styren där kvinnor, homosexuella och andra minoriteter förtrycks.

Med andra ord är det omöjligt att vara patreon för Gott snack och samtidigt vara en god människa med sunda värderingar.
Citera
2024-10-05, 14:30
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Nice try, "lisa.emilia1990". Exakt alla dina inlägg handlar om hur himla fantastiskt Gott Snack är. Undrar varför.

Haha men sluta, jag har ju skrivit inlägg om GS i snart fem år nu, sen start. Ofta kring saker jag stör mig på. Men jag TYCKER ju om podden, så sue me! Det är i stort sett den enda jag lyssnar på troget. Har det här blivit en tråd som bara vill hata på Fredrik Söderholm? Va roligare förut när man kunde diskutera olika segment o så men jaja
Citera
2024-10-06, 22:53
Medlem
Om nu ”Geniet” stängt ner chatten och alla andra forum kring det som för några år sedan var ett Gott snack. Var kan man träffa emaljöga och övriga numera?
Citera
2024-10-06, 23:29
Medlem
peterZiipens avatar
Håller tummarna för att de skapar ett segment där Henrik Brandão Jönsson svarar på tittarfrågor gällande kropp och knopp.
Citera
2024-10-06, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Håller tummarna för att de skapar ett segment där Henrik Brandão Jönsson svarar på tittarfrågor gällande kropp och knopp.

Hahaha, underbart förslag. =)
Citera
2024-10-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Längtar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in