2024-09-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Dover
Nu är det nytt inlägg på Insta om att det behövs patreons eller så går det i graven.

”Om det kostar hela mitt uppehälle kan jag inte fortsätta. I slutändan måste jag också överleva”

Ja och då blir det 8-17 jobb, ingen aktivism och inga intervjuer. Då hade det ju lika gärna gott snack kunnat va kul och leva kvar.

”Vi gör en jävligt bra grej och vi förtjänar att finnas tycker jag”

Ja problemet är ju att kunderna kanske inte kan påverka innehållet men det är först när någon vill betala för en produkt som den har ett existensberättigande. Är det för få som vill betala så är det en hint.

Skulle såklart ha berättat det för Fredrik snarare än skriva här, men jag orkar inte bli lablead som stöttare till folkmord, bli påhoppad av hans andra följare etc. Jag är glad över att han tar ställning för Palestina, är det någon sida jag är på i den här konflikten så är det Palestinas och jag mår dåligt över att det pågår ett folkmord. Det handlar BARA om att produkten blivit skit. Och det kommer han ändå vägra att ta in.
Är det här på hans privata insta? Ser inget om det på Gott Snacks egna IG-konto och Fredriks egna har han gjort privat.
Citera
2024-09-11, 17:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Är det här på hans privata insta? Ser inget om det på Gott Snacks egna IG-konto och Fredriks egna har han gjort privat.
Inlägget låg uppe på @genietsoderholm2 för någon timme sedan, men som du säger så har han alldeles nyss gjort kontot privat.

Såg att toppkommentaren (11 likes) var en kille som ifrågasatte ett stycke av inlägget som handlade om att "de har högt i tak och alla sorters röster får komma till tals". Kan tänka mig att han surnade för att det inte bara var hejarop i kommentarsfältet.
Citera
2024-09-11, 18:42
Medlem
Någon som vet varför den är privat? Eller bara ett infall av dåligt humör?
Citera
2024-09-11, 19:44
Medlem
Fenr!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Någon som vet varför den är privat? Eller bara ett infall av dåligt humör?

Tror han vill få följare.
Citera
2024-09-11, 19:45
Medlem
Varit med sen början och jag har insett de finns nog ingen lösning på det hela, har älskat gott snack och haft de i mina öron varje dag sen dag ett, men Fredrik vägrar verkligen inse problemen, och de kommer tyvärr bli världens roligaste och bästa morgonradios förfall, har alltid varit 100kr patte och kommer va det tills det sjunker till botten.
Citera
2024-09-11, 21:16
Medlem
Nu når han ju inte ut med sin propaganda :/
Citera
2024-09-12, 16:33
Medlem
I dagens program framkommer det att han inte fått visa till USA ännu. Det kan inte komma som en överraskning att USA ser rätt allvarligt på samröre med Hamas.
Citera
2024-09-12, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
I dagens program framkommer det att han inte fått visa till USA ännu. Det kan inte komma som en överraskning att USA ser rätt allvarligt på samröre med Hamas.
Det är garanterat CIA och Mossad som gör att hans Patreons blir färre.
Citera
2024-09-12, 17:10
Medlem
-Aftonbladets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Vad ska han göra i USA, trodde det var ekonomiskt kärva tider?
Citera
2024-09-12, 18:39
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Vad ska han göra i USA, trodde det var ekonomiskt kärva tider?
Han ska se Bruce för hundrade gången, det dög tydligen inte att se honom under semestern när han ändå var i Europa. Nej, då är det bättre att ta sig ännu en veckas semester för att dra till USA som han tycker så illa om numera. Som dessutom kommer kosta hela GS-budgeten under en månad. Så inte konstigt att han tiggt mer än vanligt på sista tiden. Ger inga bra signaler till de som funderade på att bli patreon eller andra som ställer upp för honom trots att han inte längre kan betala dem.

För övrigt gjorde Sebastian Mattsson ett riktigt bra inhopp idag, inte många som lyckas hålla den nivån med bra tempo och energi i programmet numera.
Citera
2024-09-12, 18:46
Medlem
Han har visst sålt aktier så det är ok att tigga nya patreons och tjata om att lägga ner .

Varför sprider han rysk propaganda numera? Har han fått pröjs som flera influencers fått i USA?
Citera
2024-09-12, 20:33
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
jag har varit med från början och vi kan väl alla enas om att ingen som jobbar med Gott Snack har blivit rik, inklusive Fredrik. Det är ju ett passion project som drivs av ett gäng eldsjälar. Och att Fredrik nu ber Patreon om pengar så de inte behöver lägga ner är väl jätterimligt? Eller hur/vad ska han annars göra tänker ni?

Hatet mot Fredrik härinne bubblar sannerligen, men jag har en känsla av att ni håller med mig om att när han är bra - då är han fan bäst i Sverige, och när han är dålig är det fortfarande ganska intressant lyssning. Det är ju han som har dragit igång hela Gott Snack och gjort det till vad det är och utan hans intressanta (kanske lite psykopat/narcisist??)-drag, skulle Gott Snack bara vara mellanmjölk.

Jag kan väl inte vara den enda som är orolig över att GS ska lägga ner? Va fan ska vi lyssna på då? Och vem ska ni störa er på? Jag uppade min patreon till 150 idag, om alla här inne går upp 50kr så kommer skutan kanske hållas levande ett tag till?

Då kan vi även kräva att chatten kommer igång igen!! Låt oss visa lite Flashback power!!!

Det verkar inte finnas varken glädje eller glöd kvar. Alldeles för mycket prat om konflikten i Palestina och han har dessutom bjudit in hamas.
Skippa det och jag kan börja lyssna igen. Han får hemskt gärna också slopa dvärgbruden och han ultrapuckot Adali.
Tror inte Gott snack kommer att överleva den här hösten men dom kanske kan få ett bidrag från rika kommunister eller hamas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in