2024-01-10, 10:46
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Det såg absolut ut så när man tittade på schemat för veckan. Jag hoppas verkligen inte att det stämmer. Vilken jävla miss i så fall.

Någon frågade på Instagram och det svarade han "nä" på. Ingen övrig förklaring. (Alltså "nä" till att de skulle vara bortplockade.)

Är det någon i tråden som lyssnat än, är det något att ha?
Citera
2024-01-10, 15:52
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodhundsbosse
Har Mr. Mental ohälsa gjort sig av med gamla GSgänget helt nu eller fultolkar jag?
Vilka personer är det som har försvunnit tror du, om du fultolkar?
Citera
2024-01-10, 17:54
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Någon frågade på Instagram och det svarade han "nä" på. Ingen övrig förklaring. (Alltså "nä" till att de skulle vara bortplockade.)

Är det någon i tråden som lyssnat än, är det något att ha?
Lyssnade i måndags och det var överraskande bra energi. Förhoppningsvis är redaktionsmåndag skrotat även framöver, det var flera kul gäster och bra tempo i hela sändningen. Dom körde 1h eftersnack också utan att trampa vatten. Fredrik var i bra form och redaktionen verkar ha jobbat hårt under julen för att Gott Snack ska få en nystart med nya segment och kul innehåll. Glenn stack in huvet på tel och lyfte stämningen, Tora ska få mer plats framöver verkar det som och det var knappt nåt snack om Palestina.

Det känns som att man satsat på allt eller inget nu, så det gäller nog att Patreon tar fart om det ska bära sig ekonomiskt framåt. Jag kommer iaf ge det en chans till.
Citera
2024-01-10, 18:10
Medlem
Var längesen jag hörde Kitimbwa Sabuni tycker de kan ta in han som gäst

Kör full PK 2024!
Citera
2024-01-11, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Vilka personer är det som har försvunnit tror du, om du fultolkar?

Jesper?
Citera
2024-01-12, 14:12
Medlem
Jag som varken är Patreon eller följer GS på några sociala medier, jag antar att de skrotat "gratis hela avsnitt Ons-Fre" ?

Gratisavsnittet de släppte igår var 42 min varav det inleddes med 20min snack om Palestina, stängde av...
Citera
2024-01-12, 16:18
Medlem
brianpedersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Jag som varken är Patreon eller följer GS på några sociala medier, jag antar att de skrotat "gratis hela avsnitt Ons-Fre" ?

Gratisavsnittet de släppte igår var 42 min varav det inleddes med 20min snack om Palestina, stängde av...

Hahaha, hvilket mareridt.
Citera
2024-01-15, 11:06
Medlem
ungtkaffes avatar
Tycker att GS har verkligen försämrats, två timmar pk-snack.
Citera
2024-01-15, 19:28
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Tycker att GS har verkligen försämrats, två timmar pk-snack.
Hysteriska tonåringar skriker och skrattar.

Fredrik Söderholm! Skärpning på alla plan för fan! Make GS great again för fan!!
Citera
2024-01-17, 13:03
Medlem
Tankar gällande avsnitt 828. Det finns ett beklämmande stort glapp mellan de som kan hålla en prata i GS och de som inte kan det. Vissa har helt enkelt inte känsla för feeling.

I klartext: Det finns en stor diskrepans mellan Erikas upplevda JAG och hur omvärlden ser på henne.
Citera
2024-01-17, 13:40
Medlem
^ Touché, fick spola förbi allting eftersom jag gång på gång fann mig frågandes till vad fan det ens var hon satt och pratade om?

Hårresande historier från Thomas missbruk och diverse kubanska polare med tillhörande stimulantia på dotterns barnkalas. En riktigt usel människa. Men här har vi ju en kille som alltså låter sin dotter konvertera till islam, så det är väl ingen nyhet.
Citera
2024-01-19, 17:57
Medlem
vart fan är ploj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här