2023-04-13, 18:52
Medlem
Dom satt ju för två-tre avsnitt sedan och berättade att anledningen till att de kommer låsa in Måndagsavsnitten och sedan släppa resten av veckan i sin helhet är för att Acast har sagt att det är det bästa sättet för att locka in nya lyssnare, dvs någon annan har berättat för dem hur de ska göra och det märks att "geniet" haaaatar att andra ska säga åt honom hur han ska göra med sin "genialiska" produkt Gott snack.
Också med tanke på att han tidigare har sagt att han inte vill ändra sig och att han inte vill styra Gott Snack efter lyssnarnas önskemål då han själv inte finner de ämnena intressanta för honom själv.

Idag har de släppt ett eftersnack till alla gratislyssnare, men med rubriken "712. EFTERSNACK (Vi bjuder)"

Det där "(vi bjuder)" ska självklart läsas upp med Fredriks röst i en extremt dryg ton hahahaha
Citera
2023-04-28, 21:32
Medlem
Ågust är nice som fan, jävligt cool och annorlunda röst. Hade saknat honom ifall han försvann från Gott Snack.

Ballafjang är också tung, alltid så trevligt när den talangen dyker upp. Du var ledsen över att ditt namn aldrig nämndes i Flashbacktråden, men en stjärna som du behöver ju knappast bry dig om vad flashback tycker.

Petrina, bad ass motchafukka, Skitnice person, rolig som fan och verkar vara en sympatisk jävel!

Plommon, du ger oss skildringar från vardagen, när du berättar att du varit på dejt på ett tågmuseum så ger du mig hopp. Nice med cosplayevents, mer sånt! Du är äkta

Ploj, behövs inte sägas så mycket, stabil och genomsnäll. Organiserad och mysig. Är nog faktiskt schysst, även om han har gjort en Exit.

Fredrik, snabb på att hitta vad som är roligt i en intervju, läser rummet och skapar alltid underhållning.

Micke L, skojet om att du är lättkränkt är tokroligt. Nice att du vågar agera besvärlig ibland! Eloge till dig.

Tolstoy, tack för allt, du skapade underhållning som fan när jag gick runt på jobbet och kände mig trött.

Har jag glömt någon så skriv, jag skriver endast om dem som nu är aktiva nu och dem jag minns, tack till: Felix, Andre, Olle, Ture, Oscar, Casper, Malin osv

PS: Tack till Jesper såklart, snäll, rolig, allmänbildad, funnybones! Verkar göra sitt bästa likt vi alla andra! Hoppas allt går bra med juristjobbet!

Mvh
Citera
2023-04-28, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Riktigt bra sista tiden, och free Anders!
Anders är fri han släpptes för ca 1 månad sedan
Citera
2023-04-28, 21:44
Medlem
Tora också👍
Citera
2023-04-28, 22:19
Medlem
Fanny också, gejmertjej som vågar prata om äckliga åkommor!
Citera
2023-04-28, 22:29
Medlem
In med Linn Koch igen!
Eller sitter skavet med Patrik Arve kvar tro?
Citera
2023-04-29, 07:05
Medlem
Max och Zorbas också såklart, fan ju mer jag tänker desto mer kommer jag på folk som ska hyllas.

Max, snabb och rolig. Hoppas all framgång med division 7! "
Känner du till den där killen i det där bandet på 70-talet som provspelade för ett annat band men inte fick rollen?" Typ en fråga Max skulle kunna svara på. Kul!

Zorbas. Likt en sportjournalist på det glada 20-talet levererar du one-liners som ingen annan. Mitt humör lyfts alltid när jag hör dig forma ord.
Citera
2023-05-03, 07:12
Medlem
YuriOrlovs avatar
Underbar hyllning till alla.

Gott Snack har verkligen sin prime time nu!
Citera
2023-05-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Underbar hyllning till alla.

Gott Snack har verkligen sin prime time nu!

Uppenbarligen inte med tanke på att deras Patreon "stadigt går nedåt"

--------------------------------------------------------------------

Ang Fredagens avsnitt, herregud vilken jävla förnedring av "Jesus i Örkelljunga" killarna

Man kan tycka vad man vill om religion men det gick inte två meningar utan att någon skulle dra ett bögskämt eller att någon skulle skämta om hur de sade saker som för dem lät sexuellt, vilken jävla dagisnivå:

Petrína ska bli välsignad: - FredriK: Ställ dig där på knä mellan dem..."

Fyfan, tycker synd om killarna
Citera
2023-05-13, 16:45
Medlem
Fredrik är fantastisk och jag är såååå glad att han äntligen är tillbaka som programledare så många gånger i veckan.
Också otroligt glad över att Jesper gästspelat några avsnitt nu, så otroligt rolig person!
Vidare har vi Zorbas som är tokrolig med sina anekdoter om ditten å datten. Max - galet rolig, hänsynsfull och påläst.
Tora är saknad… bästa roasterna gjorde hon av olika ämnen.
Tollstoy är OTROLIGT lik en Ginnys pojkvän i serien ”Ginny å Georgia” på Netflix! Så snygg! Ta tillbaka!
Citera
2023-05-20, 19:12
Medlem
y-3s avatar
Någon som lyssnade live i fredags och hörde vem det var som Pål hade varit med vid tillfället då Gardell ville ha trekant? Är beepat i gratisversionen.
Citera
2023-05-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-3
Någon som lyssnade live i fredags och hörde vem det var som Pål hade varit med vid tillfället då Gardell ville ha trekant? Är beepat i gratisversionen.

Jag fattade inte vem det var men lät som "Louise Pettersson" något åt det hållet när de pratade om personen men jag greppade inte vilken "kändis" det var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in