Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-24, 21:07
  #1957
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Är inte ett dugg skitnödig, däremot kan jag se Fredrik för vad han är.
Vill du ha bevis så kan du bara kolla på typ fem(?) poddar där han har bränt broarna pga av hur vidrig han är som människa, eller varför inte hans Instakonto där han gladeligen lägger upp storys när han tar svamp eller knarkar bort skallen med kokain på Mallorca, hur tror du att han fick problem med hjärtat från första början och nästan dog på kuppen?

Fredrik har gång på gång bevisat att han är en totalt omöjligt människa att arbeta med, jag tänker då inte stödja Gott Snack med någon patreon så länge han sitter vid spakarna.

Idiot.
Så länge han dyker upp och gör bra radio så betalar jag gärna. Och vad han bränner pengarna på är väl upp till honom. Svamparna verkar bara göra honom till en gladare och mer sympatisk människa så jag förstår inte varför det skulle provocera.

Problemen med hjärtat startade väl ändå med en olivkärna som hade sönder en tand?
Citera
2023-03-25, 18:41
  #1958
Medlem
peterZiipens avatar
Slump att Geniet tigger pengar via swish en lördagkväll? Tvek va? Nånting nånting svampar växer inte på träd.
Citera
2023-03-30, 17:19
  #1959
Medlem
Har jag förstått det rätt att det "nya formatet" som börjar gälla från nästa vecka är att de låser in Måndagens avsnitt för patreons men att avsnitt tis-fre kommer att släppas gratis i sin fulla två timmars version?

Win win i så fall
Citera
2023-03-30, 18:47
  #1960
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Har jag förstått det rätt att det "nya formatet" som börjar gälla från nästa vecka är att de låser in Måndagens avsnitt för patreons men att avsnitt tis-fre kommer att släppas gratis i sin fulla två timmars version?

Win win i så fall

Ja förutom att det inte blir nåt på tisdagar. Det har även utlovats fler nattsnack och annat exklusivt innehåll för Patreons.
Citera
2023-04-02, 23:29
  #1961
Medlem
Har han börjat missbruka igen?
Citera
2023-04-05, 20:47
  #1962
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Men hörni! Kan vi bara prata om att....avsnitten just nu är....otroliga! Precis som de var för några år sen! Det är sån livsglädje, bra surr, otroliga gäster och, well - GOTT SNACK!! Varje avsnitt är 5/5!
Citera
2023-04-05, 20:56
  #1963
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Om bara Petrina aldrig mer hörs så är det nirvana (hennes avsnitt med Nanna var otroligt plågsamt) Jag har duckat alla avsnitt där hon är med, men var nyfiken om det skulle flyga när Fredrik också var med. Men - HUR lyckas hon med att vara så o-inkännande, och så pick me??? Och så osoft??? Hon låter INGET flyga, utan måste vara inne och göra allt oskönt?? Det var cringe rakt igenom med Johanna Bladh diskussionen, som hon vägrade släppa!? HUUUR?? För man märker ju att alla i studion blir irriterade, men hon är så tondöv så hon bara fortsätter att mala på, tills mina stackars öron blöder.

Men förutom henne, 5/5 rakt igenom!!
Citera
2023-04-06, 12:19
  #1964
Medlem
Riktigt bra sista tiden, och free Anders!
Citera
2023-04-06, 18:40
  #1965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
Men hörni! Kan vi bara prata om att....avsnitten just nu är....otroliga! Precis som de var för några år sen! Det är sån livsglädje, bra surr, otroliga gäster och, well - GOTT SNACK!! Varje avsnitt är 5/5!

Det finns säkert en del i den här tråden som tycker att Jesper får för mycket cred men i min mening så är han i princip den enskilt största förändringen på senaste tiden som har gjort att Gott Snack åter igen har blivit en rätt så glädjande produkt, det och att Fredrik faktiskt verkar ha fått ny energi och ny pepp på att vara med i programmet.

När nån av "praktikanterna" (jag har fan fortfarande inte lärt mig vem som är vem av de "nya" medlemmarna) avbryter en diskussion för att komma med en anekdot så är det nåt världsfrånvänt från deras privilegierade uppväxt från 2010, något man mest stör sig på och det blir sällan några större skratt.

När Jesper avbryter en diskussion för att komma med en anekdot så blir det oftast något som gästerna faktiskt relaterar till och med Jespers naturliga utstrålning som blir det oftast ett stort skratt på det han säger, och som den person han är så tar han aldrig illa upp om han blir skrattad på, det bara förgyller samtalen.

Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
Om bara Petrina aldrig mer hörs så är det nirvana (hennes avsnitt med Nanna var otroligt plågsamt) Jag har duckat alla avsnitt där hon är med, men var nyfiken om det skulle flyga när Fredrik också var med. Men - HUR lyckas hon med att vara så o-inkännande, och så pick me??? Och så osoft??? Hon låter INGET flyga, utan måste vara inne och göra allt oskönt?? Det var cringe rakt igenom med Johanna Bladh diskussionen, som hon vägrade släppa!? HUUUR?? För man märker ju att alla i studion blir irriterade, men hon är så tondöv så hon bara fortsätter att mala på, tills mina stackars öron blöder.

Men förutom henne, 5/5 rakt igenom!!

Det verkar som att jag är den enda i den här tråden som faktiskt gillar Petrina
Tycker det är skönt att ha en rätt så stadig kvinnlig röst i programmet som kan avbryta Agust och Ploj och vad fan de nu heter som jämt bara sitter och pratar hjärndött om något som ingen bryr sig om.

Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Riktigt bra sista tiden, och free Anders!

7 timmar sen på Aftonbladet, Anders Adali får 5 år i fängelse.

I övrigt, helvete vilken tönt Anders är...han sätt att prata är som en 12 åring som växt upp i orten och försöker vara gangster, fattar inte om han på allvar är så till sättet eller om det är en roll han tar på sig i Gott Snack...väx upp för i helvete och prata som en normal vuxen människa.
Citera
2023-04-06, 22:49
  #1966
Medlem
Nattsnack just nu...är Fredrik packad/påverkad av nån drog eller vad håller han på med?

Mer än vanligt sitter han och ständigt avbryter, sitter och garvar som fan och slänger ur sig kommentarer följt med "ja skämta ba" var femte sekund...vad håller han på med?
Citera
2023-04-07, 09:09
  #1967
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Nattsnack just nu...är Fredrik packad/påverkad av nån drog eller vad håller han på med?

Mer än vanligt sitter han och ständigt avbryter, sitter och garvar som fan och slänger ur sig kommentarer följt med "ja skämta ba" var femte sekund...vad håller han på med?

Låter som att han tagit svamp igen. Misstänker att det var samma sak när Jan Helin och Krunegård var med för nån vecka sen. Han tappar skärpan och flamsar som en fjortis, kanske roligt för honom men inte för nån annan.
Citera
2023-04-07, 09:35
  #1968
Medlem
peterZiipens avatar
Haha, Geniet verkar fortfarande stött och kränkt av det faktum att Johanna Bladh lämnade studion i protest (när Wahlbeck var med) för några år sedan. Han försöker få i gång någon form av häxjakt gentemot henne på instagram. Verkar gå så där. Han tar bort kommentarer från folk som inte håller med honom. Kan tycka att han borde hålla sig till att tigga pengar för sitt drogmissbruk istället - på så sätt sårar han iaf inte folk i samma utsträckning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback