Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-12-02, 13:16
  #1
Medlem
Hur mycket skall man orka och ligga där och pumpa? Hur många minuter krävs det för att en kvinna skall bli nöjd?
De gör knappt något själva, men kräver att mannen skall göra allt i turbospeed hela natten. Pallar knappt 10 min och jag går ändå och tränar, är hyfsat vältränad osv.

Vad behöver en kvinna egentligen för att bli nöjd?
Citera
2019-12-02, 13:18
  #2
Medlem
Köp en sexleksak som värmer upp och underhåller medan du har sex med henne också. En klitorisvibrator.
Citera
2019-12-02, 13:26
  #3
Medlem
Jag tror att du lägger för stor vikt vid själva penetreringen och för liten vikt vid att använda tunga och fingrar.
Citera
2019-12-02, 13:29
  #4
Medlem
Silltunnas avatar
Dessutom blir kvinnor alltmer porrskadade. Det skall vara alla möjliga varianter och perversioner innan de är nöjda. Analt, fisting, urin och liknande, som gör att sanering av halva lägenheten blir nödvändig efter sex.
Citera
2019-12-02, 13:35
  #5
Medlem
De blir nöjda när de får orgasm.
Citera
2019-12-02, 13:49
  #6
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Hur mycket skall man orka och ligga där och pumpa? Hur många minuter krävs det för att en kvinna skall bli nöjd?
De gör knappt något själva, men kräver att mannen skall göra allt i turbospeed hela natten. Pallar knappt 10 min och jag går ändå och tränar, är hyfsat vältränad osv.

Vad behöver en kvinna egentligen för att bli nöjd?

Är du nybörjare? Hört talas om förspel!
Citera
2019-12-02, 14:42
  #7
Medlem
lifesentences avatar
Så länge du bara ligger och ”pumpar” på så tror jag de flesta kommer tycka att du är rätt tråkigt. Börja använd händer och kuk på rätt sätt så blir det bra...
Citera
2019-12-02, 14:45
  #8
Medlem
Knucklehugss avatar
Det ni får skall du åter gifva. Får du inget tillbaka så ge inget heller, se en film istället eller baka en kaka.
Citera
2019-12-02, 14:51
  #9
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Hur mycket skall man orka och ligga där och pumpa? Hur många minuter krävs det för att en kvinna skall bli nöjd?
De gör knappt något själva, men kräver att mannen skall göra allt i turbospeed hela natten. Pallar knappt 10 min och jag går ändå och tränar, är hyfsat vältränad osv.

Vad behöver en kvinna egentligen för att bli nöjd?

Vilka problem du har... Är det där vad man kallar ett i-landsproblem ?
Citera
2019-12-02, 14:52
  #10
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Köp en sexleksak som värmer upp och underhåller medan du har sex med henne också. En klitorisvibrator.

Bästa man kan göra. Låta henne komma medan man knullar henne och då hon gjort det är hon nöjd och vill att du ska komma. Orkar han inte då så kan hon väl avsluta honom oralt
Citera
2019-12-02, 15:34
  #11
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammyb0y
De blir nöjda när de får orgasm.

Dummaste jag har hört på länge. Mitt ex och min nuvarande flickvän blir inte "nöjda" förrän de somnar av utmattning. En, två eller fyra orgasmer spelar liksom ingen roll. Det blir ett jobb för en hel karl det kan jag lova dig. Brukar skämta om att hon tömmer mina proteinreserver som jag byggt upp under veckan varje gång vi ses intimt. Känner mig som en urvriden trasa när jag vaknar dagen efter.

Till saken hör givetvis att jag själv kommer ett par-tre gånger.

Mvh
Citera
2019-12-02, 15:37
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Dummaste jag har hört på länge. Mitt ex och min nuvarande flickvän blir inte "nöjda" förrän de somnar av utmattning. En, två eller fyra orgasmer spelar liksom ingen roll. Det blir ett jobb för en hel karl det kan jag lova dig. Brukar skämta om att hon tömmer mina proteinreserver som jag byggt upp under veckan varje gång vi ses intimt. Känner mig som en urvriden trasa när jag vaknar dagen efter.

Till saken hör givetvis att jag själv kommer ett par-tre gånger.

Mvh


Där har du problemet.

Nyp ihop mentalt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback