• 1
  • 2
2019-12-02, 10:46
Medlem
Efter att jag har fått utlösning i samband med sex, så känner jag att kvinnan inte är något sexuellt alls för mig. Jag tittar på henne, och hon ser ut som en kvinna, men jag känner ingen attraktion för henne längre. Inte bara det, jag hatar att hon finns där, och för att jag precis har kommit, så äcklas jag av henne.

Samma gäller när jag onanerar. Tänker på hur vackra kvinnor är. Tycker om precis (nästan)allt om kvinnor. Känner världens attraktion och "kärlek". Liksom dom gör mig kåta, och jag vill verkligen stoppa snoppen i dom. Kan med 100% sannolikhet säga att jag är hetero, och tycker om ett brett utbud av kvinnor. Är inte så kräsen.

Vanligtvis har jag en lägre empatisk förmåga jämfört med andra. Det här kan ha med saken att göra.

Hur är det för er? Efter utlösningen, känner ni fortfarande "kärleken"? Kvinnor något man har sex med, och inte något jag vill vara barnvakt för.

För mig är det en stark korrelation mellan hur kåt jag är och hur mycket kärlek jag känner.
Citera
2019-12-02, 10:49
Bannlyst
Grattis, så är det för exakt alla andra män.
Speciellt ifall man runkat åt en tjej med halvful fitta, när man kommit äcklas man av hennes sköte.

Jackie F
Citera
2019-12-02, 10:55
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-I-Frenulum
Speciellt ifall man runkat åt en tjej med halvful fitta, när man kommit äcklas man av hennes sköte.

Jackie F
Fast, har alla män sattit på dig att du kan vara konsensus ?
Citera
2019-12-02, 11:16
Medlem
Arsenikarsles avatar
Vissa funkar kanske så, jag funkar inte så och flera jag känner funkar inte så.
Men du verkar ha insikt i att det verkar ha med din lägre empatiska förmåga att göra, jag tror också att det kan vara orsaken.
För en som känner sig känslomässigt investerad i den de ligger med/fantiserar om övergår kåtheten i andra ömma känslor som du bevisligen saknar.

Och Jackie F utgår uppenbarligen från sina egna upplevelser och applicerar det på alla andra utan att veta vad han pratar om. #inteallamän
Citera
2019-12-02, 12:36
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag upplever också fenomenet, fast inte lika starkt och markant som TS.

Jag mantar att det har en biologisk funktion, att när hanen har tömt satsen i fittan på honan ska han bli less och trött så han låter henne vara i fred en stund så att sperman ska ha en chans att hitta till ägget.

Sedan när hanen är pigg igen och vill gnulla mer har tillräcklig tid förflutit för att ett nytt litet gnull inte ska verka menligt på själva befruktningen.

Källa: En kompis till mig som är sjubarnsfar, så han har praktisk erfarenhet av befruktning.
Citera
2019-12-02, 13:12
Medlem
Starobrnos avatar
Det är logiskt att uppskatta en kvinna till dess man har tömt. Jag kommer tömma om nån timme, sedan lägga in en prilla och gå till garaget för att snickra. När det sedan pockar på igen är också kvinnan mer intressant igen. Det kallas en cykel.
Citera
2019-12-02, 13:39
Medlem
Till och med family guy hade en scen om detta. Peter längtar och trånar efter sin gamla tonårsporr han ägde. Han får tag på den igen, sätter sig ner med för att runka. Och 10 min senare vill han inte veta av porren alls.

Den där snubben ovan som säger "inte alla män" osv är full of shit :P ALLA män känner så. Säkerlingen också kvinnor.

EDIT: Finns till o med i south park. "And the male loses interest in the female".
Senast redigerad av KristusKorus 2019-12-02 kl. 13:46.
Citera
2019-12-02, 14:08
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKackerlacka
För mig är det en stark korrelation mellan hur kåt jag är och hur mycket kärlek jag känner.

Jag är man och känner inte igen mig alls i detta. För mig finns en stark korrelation mellan hur kåt jag är och hur sugen jag är på sex. Kärleken är ett parallellt spår. Kanske även skall säga att jag inte äcklas efter att jag kommit, men har jag kladdat ner henne kommer jag inte att avsluta för henne med munnen. Detta gäller oavsett hur kåt jag är.

Citat:
Ursprungligen postat av KristusKorus
Till och med family guy hade en scen om detta.

EDIT: Finns till o med i south park. "And the male loses interest in the female".

I ett avsnitt av Tom&Jerry blir katten och musen vänner. Så är det inte i naturen. Jag skall ge dig ett tips: allt som sägs i tecknade filmer är inte sant.
Senast redigerad av SwizzerNöt 2019-12-02 kl. 14:12.
Citera
2019-12-02, 15:05
Medlem
sappys avatar
Instämmer till 100% Nästan så man skäms lite hur kåt man var för 10 min sen. Kan känna viss prestationsångest när en tjej häver ur sig "min tur att komma nu" eller likande å man vet att det är totalt över. Men ska finnas killar som kan köra vidar 2-3 omgångar på varandra.
Citera
2019-12-02, 15:23
Medlem
Facebacks avatar
Freud 1 on 1, vår största drivkraft är vår sexualitet och när den försvinner får vi nån minuts insikt.
Citera
2019-12-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-I-Frenulum

Jackie F
kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2019-12-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sappy
Instämmer till 100% Nästan så man skäms lite hur kåt man var för 10 min sen. Kan känna viss prestationsångest när en tjej häver ur sig "min tur att komma nu" eller likande å man vet att det är totalt över. Men ska finnas killar som kan köra vidar 2-3 omgångar på varandra.
haha beror väl helt på hur snygg brud det är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in