Citat:
Ursprungligen postat av
MrKackerlacka
Efter att jag har fått utlösning i samband med sex, så känner jag att kvinnan inte är något sexuellt alls för mig. Jag tittar på henne, och hon ser ut som en kvinna, men jag känner ingen attraktion för henne längre. Inte bara det, jag hatar att hon finns där, och för att jag precis har kommit, så äcklas jag av henne.
Samma gäller när jag onanerar. Tänker på hur vackra kvinnor är. Tycker om precis (nästan)allt om kvinnor. Känner världens attraktion och "kärlek". Liksom dom gör mig kåta, och jag vill verkligen stoppa snoppen i dom. Kan med 100% sannolikhet säga att jag är hetero, och tycker om ett brett utbud av kvinnor. Är inte så kräsen.
Vanligtvis har jag en lägre empatisk förmåga jämfört med andra. Det här kan ha med saken att göra.
Hur är det för er? Efter utlösningen, känner ni fortfarande "kärleken"? Kvinnor något man har sex med, och inte något jag vill vara barnvakt för.
För mig är det en stark korrelation mellan hur kåt jag är och hur mycket kärlek jag känner.
Efter jag kommit vill jag inte att dom ska röra mig, inte prata, inte se dom, helst gå härifrån. Sen kan dom få komma tillbaks efter 20 minuter när jag är kåt igen. Men då jag alltid gör "hårdjobbet" så vill jag ha min space efteråt, andas, öppna ett fönster, röka en cigg och dricka något.