Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-01, 23:24
  #1
Medlem
Någon mer som inte får upp sökförslag när ni söker på Josephine Bornebusch? Vanligtvis brukar det ju komma upp förslag när man börjar skriva in ett namn men här var det helt blankt. Bara efternamnet Bornebusch är också helt tomt. Om man börjar skriva borne... så slutar förslagen. Någon som vet varför det är så här?
Citera
2019-12-01, 23:35
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eurytmi
Någon mer som inte får upp sökförslag när ni söker på Josephine Bornebusch? Vanligtvis brukar det ju komma upp förslag när man börjar skriva in ett namn men här var det helt blankt. Bara efternamnet Bornebusch är också helt tomt. Om man börjar skriva borne... så slutar förslagen. Någon som vet varför det är så här?

Trollar du? Pics or it didn't happen.

Klart man får träffar.
Citera
2019-12-02, 00:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Trollar du? Pics or it didn't happen.

Klart man får träffar.


Jo alltså jag får också träffar men jag får inga förslag när jag börjar skriva Josephine bo... Inte på rätt namn iaf.

Så här ser det ut jämfört med Mia Skäringer t ex:

https://imgur.com/a/PWbFeqN
Citera
2019-12-02, 00:56
  #4
Medlem
googla på t.ex

Donald J Trump is
kommer komma mest negativa söktermer.

Testa samma sak med

Hillary Rodham Clinton is.

sammanträffande?
Citera
2019-12-02, 07:20
  #5
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Trollar du? Pics or it didn't happen.

Klart man får träffar.

Jag får inte heller sökförslag. Men jag var tvungen att använda en annan webbläsare än Chrome som jag redan (uppenbarligen) sökt hennes namn på. På Chrome så kommer sökförslag på henne upp vid josephine born

Men när jag byter till en webbläsare som jag inte använder (nya Microsoft Edge), går till Google och söker så får jag inte sökförslag på hennes namn. Jag får på annat upp till josephine born, Sen försvinner alla sökförslag.
Citera
2019-12-02, 10:20
  #6
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
googla på t.ex

Donald J Trump is
kommer komma mest negativa söktermer.

Testa samma sak med

Hillary Rodham Clinton is.

sammanträffande?
Haha exakt.

Smutskastning och åsidosättande.

Det är väl inget nytt.

https://www.youtube.com/watch?v=-6hCrn4D3WQ&t=20m35s
__________________
Senast redigerad av KognitivDissonans 2019-12-02 kl. 10:31.
Citera
2019-12-02, 18:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag får inte heller sökförslag. Men jag var tvungen att använda en annan webbläsare än Chrome som jag redan (uppenbarligen) sökt hennes namn på. På Chrome så kommer sökförslag på henne upp vid josephine born

Men när jag byter till en webbläsare som jag inte använder (nya Microsoft Edge), går till Google och söker så får jag inte sökförslag på hennes namn. Jag får på annat upp till josephine born, Sen försvinner alla sökförslag.


Exakt, det är nåt lurt. Samma sak om jag skriver born så kommer förslag upp men så fort jag lägger till ett E så det blir borne så försvinner allt. Samma om man copy/pastar hela namnet Josephine Bornebusch och mellanslag så kommer inga förslag som det brukar göra. T ex ålder, längd, man osv
Citera
2020-06-09, 11:07
  #8
Medlem
Hej!
Någon här kanske har koll på - om Google har tagit bort ens sida i sökreslutaten pga. någon anledning utan förklaring. Hur kan man bestrida detta eller få reda på skälen till borttagningen?

//Boomern
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback