2019-11-29, 14:07
Medlem
tjenaa ☺, har precis brjat stta in 5mg zyprezxa och gr p 150mg venlafaxin.

tagit 750mg lyrica och nstan hela kroppen har skaknimgar, armarrna och fingrarna rr vrrst.

tagit 30mg stesolid men deet har inte hjlpt s mycket mot skakningarna, br jag vara orolig fr attt f grand mal anfall? ligger i sngen just mu ifall att jag skullee f ett anfall

missbrrukat lyrica vldigt mycket innan och tagitt doseer upp p 1.5g men end inte haft sna hr ryckningar.

borde jag ta 20mg stesolid till eller bara ligga i snggen? pallar inte dra till sjukhus d jag vart dr alldeedles fr mycket nyligen

tacksam fr svar ifall ngon har erfarenheter av liknaande.
Citera
2019-11-29, 14:16
Medlem
tror stesoliden brjar vrka mer nu, skakningar na r end kvar specielt fingrarna har ryckningar men har end blivit rtt myckett bttre, vrt o ta 10-20mg stesolid till? harr lite tolerans mot benzo men inte mycket
och br jag fortrffarande vara orolig?, ska trffa en polare nu snartt och rka lite weed fr o bli lite skev 😊, borde vara lugnt med lite rka elller kan det frvrras?
Citera
2019-11-29, 15:22
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
tror stesoliden brjar vrka mer nu, skakningar na r end kvar specielt fingrarna har ryckningar men har end blivit rtt myckett bttre, vrt o ta 10-20mg stesolid till? harr lite tolerans mot benzo men inte mycket
och br jag fortrffarande vara orolig?, ska trffa en polare nu snartt och rka lite weed fr o bli lite skev 😊, borde vara lugnt med lite rka elller kan det frvrras?

Prova att knarka mindre. Weedet lr ju bara gr dej mer paranoid fr Grand mal hursomhelst
Citera
2019-11-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Prova att knarka mindre. Weedet lr ju bara gr dej mer paranoid fr Grand mal hursomhelst

lugnt, ska in p behandlingshem i 6 mnader snart d har jag tnkt att sluta fr alltid.

rkt lite weed nu,blev rt skev av det men inte nojjig har ju tagit typ 30mg stesolid med d hllr man sig lugn
Citera
2019-11-30, 10:34
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
lugnt, ska in p behandlingshem i 6 mnader snart d har jag tnkt att sluta fr alltid.

rkt lite weed nu,blev rt skev av det men inte nojjig har ju tagit typ 30mg stesolid med d hllr man sig lugn

Nice! Uppdatera grna trden om ett r och bertta hur det gr 😃 citera grna mej s att jag fr en notifikation!
Citera
2019-12-11, 09:47
Medlem
Citat:
tjenaa ☺, har precis brjat stta in 5mg zyprezxa och gr p 150mg venlafaxin.

tagit 750mg lyrica och nstan hela kroppen har skaknimgar, armarrna och fingrarna rr vrrst.

tagit 30mg stesolid men deet har inte hjlpt s mycket mot skakningarna, br jag vara orolig fr attt f grand mal anfall? ligger i sngen just mu ifall att jag skullee f ett anfall

missbrrukat lyrica vldigt mycket innan och tagitt doseer upp p 1.5g men end inte haft sna hr ryckningar.

borde jag ta 20mg stesolid till eller bara ligga i snggen? pallar inte dra till sjukhus d jag vart dr alldeedles fr mycket nyligen

tacksam fr svar ifall ngon har erfarenheter av liknaande.

Har sjlv haft Lyrica p recept, och i hgre doser utan tolerans har jag upplevt fruktansvrda skakningar/spasmer i muskler. Det har aldrig resulterat i krampanfall, men jag har andra sidan inte blandat med Zyprexa.

r Lyrican receptbelagd eller kpt svart?
Om det r recept, snacka med lkaren. Om inte, ptja, vill du riskera ett grand mal krampanfall?
Fr det kan ligga rtt runt hrnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in