2019-11-29, 14:07
Medlem
tjenaa ☺, har precis börjat sätta in 5mg zyprezxa och går på 150mg venlafaxin.

tagit 750mg lyrica och näästan hela kroppen har skaknimgar, armarrna och fingrarna ärr värrst.

tagit 30mg stesolid men deet har inte hjälpt så mycket mot skakningarna, bör jag vara orolig för attt få grand mal anfall? ligger i sången just mu ifall att jag skullee få ett anfall

missbrrukat lyrica väldigt mycket innan och tagitt doseer upp på 1.5g men endå inte haft såna här ryckningar.

borde jag ta 20mg stesolid till eller bara ligga i sänggen? pallar inte dra till sjukhus då jag vart där alldeedles för mycket nyligen

tacksam för svar ifall någon har erfarenheter av liknaande.
Citera
2019-11-29, 14:16
Medlem
tror stesoliden börjar värka mer nu, skakningar na är endå kvar specielt fingrarna har ryckningar men har endå blivit rätt myckett bättre, värt o ta 10-20mg stesolid till? harr lite tolerans mot benzo men inte mycket
och bör jag fortrffarande vara orolig?, ska träffa en polare nu snartt och röka lite weed för o bli lite skev 😊, borde vara lugnt med lite röka elller kan det förvärras?
Citera
2019-11-29, 15:22
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
tror stesoliden börjar värka mer nu, skakningar na är endå kvar specielt fingrarna har ryckningar men har endå blivit rätt myckett bättre, värt o ta 10-20mg stesolid till? harr lite tolerans mot benzo men inte mycket
och bör jag fortrffarande vara orolig?, ska träffa en polare nu snartt och röka lite weed för o bli lite skev 😊, borde vara lugnt med lite röka elller kan det förvärras?

Prova att knarka mindre. Weedet lär ju bara gör dej mer paranoid för Grand mal hursomhelst
Citera
2019-11-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Prova att knarka mindre. Weedet lär ju bara gör dej mer paranoid för Grand mal hursomhelst

lugnt, ska in på behandlingshem i 6 månader snart då har jag tänkt att sluta för alltid.

rökt lite weed nu,blev rät skev av det men inte nojjig har ju tagit typ 30mg stesolid med då hållr man sig lugn
Citera
2019-11-30, 10:34
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
lugnt, ska in på behandlingshem i 6 månader snart då har jag tänkt att sluta för alltid.

rökt lite weed nu,blev rät skev av det men inte nojjig har ju tagit typ 30mg stesolid med då hållr man sig lugn

Nice! Uppdatera gärna tråden om ett år och berätta hur det går 😃 citera gärna mej så att jag får en notifikation!
Citera
2019-12-11, 09:47
Medlem
Citat:
tjenaa ☺, har precis börjat sätta in 5mg zyprezxa och går på 150mg venlafaxin.

tagit 750mg lyrica och näästan hela kroppen har skaknimgar, armarrna och fingrarna ärr värrst.

tagit 30mg stesolid men deet har inte hjälpt så mycket mot skakningarna, bör jag vara orolig för attt få grand mal anfall? ligger i sången just mu ifall att jag skullee få ett anfall

missbrrukat lyrica väldigt mycket innan och tagitt doseer upp på 1.5g men endå inte haft såna här ryckningar.

borde jag ta 20mg stesolid till eller bara ligga i sänggen? pallar inte dra till sjukhus då jag vart där alldeedles för mycket nyligen

tacksam för svar ifall någon har erfarenheter av liknaande.

Har själv haft Lyrica på recept, och i högre doser utan tolerans har jag upplevt fruktansvärda skakningar/spasmer i muskler. Det har aldrig resulterat i krampanfall, men jag har å andra sidan inte blandat med Zyprexa.

Är Lyrican receptbelagd eller köpt svart?
Om det är recept, snacka med läkaren. Om inte, ptja, vill du riskera ett grand mal krampanfall?
För det kan ligga rätt runt hörnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in