Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-28, 19:38
  #1
Medlem
Hej, tänkte kolla med er andra, vad är era erfarenheter?

När jag och tjejen börjar ta på varandra spontant för att sedan gå över till sex så är jag ganska uthållig om jag får säga det själv. Jag kan vanligtvis pumpa non-stop i en kvart-tjugo minuter innan jag tappar kontrollen.

Däremot!

Om jag planerar att ha sex, säg att vi hörs på telefon innan jag hoppar in i bilen och kör hem, så känner jag lite pirr därnere hela vägen fram, lite försats kan det också bli. När jag väl kommer hem blir sexet en besvikelse.
Detta hände senast igår. Vi planerar sex, jag fantiserar lite i bilen och när jag kommer hem så börjar hon med en avsugning - Jag kom efter en minuts sug

Är det bara jag?
__________________
Senast redigerad av DiamanteTagliato 2019-11-28 kl. 19:43.
Citera
2019-11-28, 19:53
  #2
Medlem
Det är nog bara du, aldrig hört talas om något liknande. Kan å andra sidan bero på stress eller andra psykiska problem. Finns läkemedel mot sådant typ serotonin. Du borde nog besöka en ungdomsmottagning. (Antar att du är över 18).
Citera
2019-11-28, 19:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Det är nog bara du, aldrig hört talas om något liknande. Kan å andra sidan bero på stress eller andra psykiska problem. Finns läkemedel mot sådant typ serotonin. Du borde nog besöka en ungdomsmottagning. (Antar att du är över 18).
Är 20+ och sexet funkar galant när det inte är planerat Har jag tid att bli kåt en längre tid så sprutar det illa kvickt!
Citera
2019-11-28, 19:56
  #4
Avstängd
Jack-I-Frenulums avatar
Du verkar vara en beta så för att förhindra det rekommenderar jag betablockerare.

Din besvikande akt beror på att du blir nervös och får prestationsångest. Sluta vara en liten cuck.

Jackie F
Citera
2019-11-28, 19:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-I-Frenulum
Du verkar vara en beta så för att förhindra det rekommenderar jag betablockerare.

Din besvikande akt beror på att du blir nervös och får prestationsångest. Sluta vara en liten cuck.

Jackie F
”Besvikande akt”, den har jag inte hört förr. Nja, prestationsångest och nervositet finns inte på kartan när man lever tillsammans 7 dagar i veckan. Sen efterfrågade jag erfarenheter, något du uppenbarligen saknar.
Citera
2019-11-28, 20:01
  #6
Avstängd
Jack-I-Frenulums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
”Besvikande akt”, den har jag inte hört förr. Nja, prestationsångest och nervositet finns inte på kartan när man lever tillsammans 7 dagar i veckan.
Nähä mister doctor, antar du inte behöver våran expertis när du själv verkar veta vad som är felet på dig.
Uppenfuckingbarligen är problemet psykiskt när du kan sätta på henne annars.
Men hey, you do you. Adios prematuros.

Jackie F
Citera
2019-11-28, 20:06
  #7
Medlem
Ghostemanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Hej, tänkte kolla med er andra, vad är era erfarenheter?

När jag och tjejen börjar ta på varandra spontant för att sedan gå över till sex så är jag ganska uthållig om jag får säga det själv. Jag kan vanligtvis pumpa non-stop i en kvart-tjugo minuter innan jag tappar kontrollen.

Däremot!

Om jag planerar att ha sex, säg att vi hörs på telefon innan jag hoppar in i bilen och kör hem, så känner jag lite pirr därnere hela vägen fram, lite försats kan det också bli. När jag väl kommer hem blir sexet en besvikelse.
Detta hände senast igår. Vi planerar sex, jag fantiserar lite i bilen och när jag kommer hem så börjar hon med en avsugning - Jag kom efter en minuts sug

Är det bara jag?
Kommer också för fort om jag kåt en lång tid innan det är dags. Trycket byggs upp för länge kanske...
Citera
2019-11-28, 20:13
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostemane
Kommer också för fort om jag kåt en lång tid innan det är dags. Trycket byggs upp för länge kanske...
Precis, ollonet blir ju fruktansvärt känsligt om man har halvstånd en halvtimme innan man kommer till... trist.
Citera
2019-11-28, 20:20
  #9
Medlem
jagnickars avatar
Kan du inte bara ta en lite för-runk nån timme innan ni ligger? Jag vet inte hur lång tid du behöver på dig att få upp den men det kanske är bättre att pröva men mediciner och dylikt som rekommenderats.
Citera
2019-11-28, 20:43
  #10
Medlem
Zaedrewss avatar
Jo är inne på att du att du spänner dig och sedan skiter det sig. Man tänker för mycket på det helt enkelt. Är du ung kommer det bättra sig med åren och desto mer ligg det kommer bli.
Citera
2019-11-28, 21:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Kan du inte bara ta en lite för-runk nån timme innan ni ligger? Jag vet inte hur lång tid du behöver på dig att få upp den men det kanske är bättre att pröva men mediciner och dylikt som rekommenderats.
Det skulle förmodligen fungera, men jag tycker inte att sexet blir speciellt njutbart om jag har tömt mig innan. Visst, krigaren står, men den varma känslan i kroppen är borta och jag känner ingen lust för närhet. Det är inte bara sperma som töms vid utlösning, det sker kemiska reaktioner hjärnan i också.
Citera
2019-11-28, 22:12
  #12
Medlem
Yllevantars avatar
Brukade tänka på baseball om jag ville köra ett längre pass, hade jag ingen ork så kunde jag dra av en salva efter typ 2 minuter. Min föredetta och jag skulle se hur snabbt jag kunde göra det en gång, måste ha varit en bit under en minut. Quickshot, mitt kobåj namn.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback