2019-11-28, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Min pojkvän är fotbollssupporter (Hammarby! ) så jag träffar hans kamrater. De är väldigt fanatiska när det kommer till sport. Så jag är inte förvånad över att de vill förstöra en staty. Djurgården förstörde en arena nyligen fast de vann! Han , min kille, gillar inte ens Zlatan men han tycker det är roligt att de i Malmö är arga nu. De delar memes om det på Facebook.

Hur länge har din pojkvän och hans hipstervänner låtsas hålla på Hammarby? Ska de se DIF-Leksand ikväll?
2019-11-28, 07:36
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
Det är synd om människorna, speciellt i Malmö. Skaffa er ett liv!
Vadå synd om?
Det här är underhållande.
*äter popcorn och skrockar gött
2019-11-28, 07:37
Medlem
Helt naturligt att zigenaren Zlatan återförenas med dem som gjort honom till vad han är: En överskattad fotbollsspelare och medieclown som ingen fått ifrågasätta på snart 20 år, eftersom sojapojkarna på Södermalm skapade Zlatan med sina skitreportage i pressen. Än idag skirvs det om denna zigenare trots att han är gammal och spelar i någon skitliga i USA. Zlatan är fejk. Han var värdelös i landslaget, han använde vpld och hot mot alla och kom undan med det, eftersom han är Aftonhorans (Hammarby-Södermalms) posterboy för mångkultur.
2019-11-28, 07:44
Medlem
Vad är det för rasistiskt budskap som nån klottrat? Åker polisen verkligem ut när nån klottrat längre?
2019-11-28, 07:45
Medlem
Sorgligt vad lättkränkta Malmö är
2019-11-28, 07:46
Medlem
Mullrets avatar
Zlatan borde satsat på bli målvakt i stället.

Zigenare tar ju allt.

Statyn kan de flytta till Hammarby. Vem äger den egentligen? Malmö stad? Sälj den i så fall.
2019-11-28, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Förlåt men det stod "cigane dö" .
När jag går in och kollar på bilden ser det ut som ett klart och tydligt "i" på slutet.
2019-11-28, 08:11
Medlem
Haajibs avatar
Hoppas det blir den nya julbocken
2019-11-28, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiabhoy
Fotbollsspelaren Zlatan är vad han är.

Personen Zlatan är en tvättäkta pisshink. Han har ingen respekt för livets mening.

Brukade faktiskt alltid försvara honom i situationer då jag hörde när folk klängde ner på honom i diskussioner.

Men jag tål inte näsans ego längre.

Hans staty är väl välförtänt sett till vad han gjort i sporten men den imagen han skyltar med de senaste åren gör till o med att jag vill göra en Bart Simpson alá Jebediah Springfield på den.

Kolla på Cr7, R9, Zidane, Gerrard, Buffon där har du profiler som är människor. Mycket bättre fotbollsspelare än Zlatan, har fortfarande sina fötter på jorden och spelar aldrig över.

Men Zlatan? Han tror att han är Donald Trumps biologiska fassa.

Nä jag är så trött på honom o hans självdyrkande.

"Lions dont compare themselves to humans"

Tillåt mig skratta. Eller ska jag kanske börja gråta istället...

Hade han varit ett riktigt lejon så hade han bott kvar i Malmö, men den fege jäveln vill inte ens associeras med sin hemstad längre o går o köper in sig i Hammarby istället.

En självdyrkande judenäsa som tror för mycket om sig själv.

Respektera livets regler Zlatan, glöm inte att du som alla andra är en hårlös apa du med.

Egoistiska lilla råtta.

Henke Larsson > Zlatan x100.

Håller inte med dig alls, vilket jag inte behöver.

Jag menar på att Zlatans ego bygger från ett starkt motstånd ända sedan knatte-fotboll.

Svenskar har ett hat generellt till folk som är annorlunda, dvs folk som inte har en svensk mentalitet, följer strömmen och är styrda av jantelagen, vilket han absolut inte är. Han är zlatan punkt.

Han har fått utstå enormt hat och utanförskap redan i tidig ålder, vilket har skapat honom till den människa han är idag.

Nu, när han står på tronen så pissar han på alla hatare, alla som inte trott på honom sedan knatte-fotboll.

Jag bara älskar denna människa.
Han är inte dum, han är business rakt igenom.

All kärlek till Zlatan, det du åstadkommit är så älskvärt.
2019-11-28, 08:27
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zla-an
Håller inte med dig alls, vilket jag inte behöver.

Jag menar på att Zlatans ego bygger från ett starkt motstånd ända sedan knatte-fotboll.

Svenskar har ett hat generellt till folk som är annorlunda, dvs folk som inte har en svensk mentalitet, följer strömmen och är styrda av jantelagen, vilket han absolut inte är. Han är zlatan punkt.

Han har fått utstå enormt hat och utanförskap redan i tidig ålder, vilket har skapat honom till den människa han är idag.

Nu, när han står på tronen så pissar han på alla hatare, alla som inte trott på honom sedan knatte-fotboll.

Jag bara älskar denna människa.
Han är inte dum, han är business rakt igenom.

All kärlek till Zlatan, det du åstadkommit är så älskvärt.
👍😍😘
2019-11-28, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Zigenare är ju inte miljardärer vad jag vet.Sen så har jag inte hört att någon Zigenare från Jugoslavien har bott i Hollywood.
Precis som när en apa lyckades ta sig till rymden kan väl även en zigenare göra klassresa?
2019-11-28, 08:51
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Helt naturligt att zigenaren Zlatan återförenas med dem som gjort honom till vad han är: En överskattad fotbollsspelare och medieclown som ingen fått ifrågasätta på snart 20 år, eftersom sojapojkarna på Södermalm skapade Zlatan med sina skitreportage i pressen. Än idag skirvs det om denna zigenare trots att han är gammal och spelar i någon skitliga i USA. Zlatan är fejk. Han var värdelös i landslaget, han använde vpld och hot mot alla och kom undan med det, eftersom han är Aftonhorans (Hammarby-Södermalms) posterboy för mångkultur.

Haha! Så jävla bitter. Det måste vara jobbigt att bo i Malmö nu. Trots att alla anstränger sig så in i helvete med att ha rätt attityd och få "respekt" så står man nu och gråter som små flickor över Zlatan. Gå ut och vandalisera nåt i din egen stad så kommer det säkert att kännas bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in