Citat:
Ursprungligen postat av
Mafiabhoy
Fotbollsspelaren Zlatan är vad han är.
Personen Zlatan är en tvättäkta pisshink. Han har ingen respekt för livets mening.
Brukade faktiskt alltid försvara honom i situationer då jag hörde när folk klängde ner på honom i diskussioner.
Men jag tål inte näsans ego längre.
Hans staty är väl välförtänt sett till vad han gjort i sporten men den imagen han skyltar med de senaste åren gör till o med att jag vill göra en Bart Simpson alá Jebediah Springfield på den.
Kolla på Cr7, R9, Zidane, Gerrard, Buffon där har du profiler som är människor. Mycket bättre fotbollsspelare än Zlatan, har fortfarande sina fötter på jorden och spelar aldrig över.
Men Zlatan? Han tror att han är Donald Trumps biologiska fassa.
Nä jag är så trött på honom o hans självdyrkande.
"Lions dont compare themselves to humans"
Tillåt mig skratta. Eller ska jag kanske börja gråta istället...
Hade han varit ett riktigt lejon så hade han bott kvar i Malmö, men den fege jäveln vill inte ens associeras med sin hemstad längre o går o köper in sig i Hammarby istället.
En självdyrkande judenäsa som tror för mycket om sig själv.
Respektera livets regler Zlatan, glöm inte att du som alla andra är en hårlös apa du med.
Egoistiska lilla råtta.
Henke Larsson > Zlatan x100.
Håller inte med dig alls, vilket jag inte behöver.
Jag menar på att Zlatans ego bygger från ett starkt motstånd ända sedan knatte-fotboll.
Svenskar har ett hat generellt till folk som är annorlunda, dvs folk som inte har en svensk mentalitet, följer strömmen och är styrda av jantelagen, vilket han absolut inte är. Han är zlatan punkt.
Han har fått utstå enormt hat och utanförskap redan i tidig ålder, vilket har skapat honom till den människa han är idag.
Nu, när han står på tronen så pissar han på alla hatare, alla som inte trott på honom sedan knatte-fotboll.
Jag bara älskar denna människa.
Han är inte dum, han är business rakt igenom.
All kärlek till Zlatan, det du åstadkommit är så älskvärt.