2019-11-27, 21:53
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Varför klottrar man att Zlatan är en Zigenare för vid hans staty? Är man en Zigenare bara för att man köper en andel i en fotbollsklubb?

Handlar det om att människor i Malmö är så lätt kränkta? Får man som Malmöbo inte ändra sig? Är kulturen i Malmö så extrem?

Varför tror man Zlatan vill ha med Malmö att göra efter allt jävla skit? Med bla massa mord.

Jag säger bara Välkommen till Stockholm Zlatane.

"Cigan dö" betyder dö Zigenare

https://www.aftonbladet.se/a/GGJwL6
Senast redigerad av BlueBerryBerry 2019-11-27 kl. 22:19.
2019-11-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Varför klottrar man att Zlatan är en Zigenare för vid hans staty? Är man en Zigenare bara för att man köper en andel i en fotbollsklubb?

Handlar det om att människor i Malmö är så lätt kränkta? Får man som Malmöbo inte ändra sig? Är kulturen i Malmö så extrem?

Varför tror man Zlatan vill ha med Malmö att göra efter allt jävla skit? Med bla massa mord.

Jag säger bara Välkommen till Stockholm Zlatane.

https://www.aftonbladet.se/a/GGJwL6

han har alltid varit zigenare från Jugoslavien eller tror du att han är en etnisk svensk bara att han kan sparka bollen och får tusentals fotbollbögar att få orgasm??
2019-11-27, 21:57
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
han har alltid varit zigenare från Jugoslavien eller tror du att han är en etnisk svensk bara att han kan sparka bollen och får tusentals fotbollbögar att få orgasm??
Zigenare är ju inte miljardärer vad jag vet.Sen så har jag inte hört att någon Zigenare från Jugoslavien har bott i Hollywood.
2019-11-27, 21:58
Medlem
Zigenare flyttar mycket och har ingen lojalitet till de människor de bor hos...

Zlatan är dock ingen zigenare via DNA, men...
2019-11-27, 21:59
Medlem
Citat:
Zigenare är ju inte miljardärer vad jag vet.Sen så har jag inte hört att någon Zigenare från Jugoslavien har bott i Hollywood.
en zigenare kan vara miljarder om hundratusentals idioter skänker pengar till honom genom dyra fotbollsbiljetter och reklamintäkter
2019-11-27, 22:01
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
en zigenare kan vara miljarder om hundratusentals idioter skänker pengar till honom genom dyra fotbollsbiljetter och reklamintäkter
Jo men är han verkligen en Zigenare som bla annat människor klottrar vid hans staty?

Zigenare för mig är något av fattigt blandat med kriminellt folk som stjäl och tigger.
2019-11-27, 22:03
Medlem
Citat:
Jo men är han verkligen en Zigenare som bla annat människor klottrar vid hans staty?

Zigenare för mig är något av fattigt blandat med kriminellt folk som stjäl och tigger.

dags att vakna- de VAR sådana innan nån kåt kärring började tycka synd om på 60 talet
2019-11-27, 22:07
Medlem
Citat:

Zigenare=Romer

Att dom lever så är en blandad version. Har själv fem romer på min arbetsplats. Dom ställer inte till med några problem.
2019-11-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delight
Zigenare=Romer

Att dom lever så är en blandad version. Har själv fem romer på min arbetsplats. Dom ställer inte till med några problem.

ja men de upptar nån arbetslös svensk plats..
2019-11-27, 22:11
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
ja men de upptar nån arbetslös svensk plats..
Jo men att zlatan är zigenare? Hur kan man tycka att han är en zigenare som ska dö? Han är ju halv Bosnisk/Kroatisk?

Vad jag vet har varken hans mamma eller pappa något zigenar ursprung.
2019-11-27, 22:13
Medlem
Citat:
Han är stolt jugge, varför skulle han vara en feministisk svensk för 😁
2019-11-27, 22:14
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Du tror det är fysiskt omöjligt för någon med zigenareblod att lyckas och att flytta till Los Angeles om denne får jobb där?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in