Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-27, 18:47
  #1
Medlem
Questioneers avatar
Vart ska man skära för att lättast komma åt femoralartären och finns det några receptfria lokalbedövningsmedel som man kan köpa legalt på nätet eller apoteket. Ni får gärna länka bilder som visar lite i detalj vart man ska skära.
Det här är bara ett personligt intresse jag har, det finns ingen risk att jag kommer genomföra detta någonsin.
Citera
2019-11-27, 18:49
  #2
Medlem
Palpera fram den och därefter skär du. Inte så svårt.
Citera
2019-11-27, 19:00
  #3
Avstängd
twigdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Vart ska man skära för att lättast komma åt femoralartären och finns det några receptfria lokalbedövningsmedel som man kan köpa legalt på nätet eller apoteket. Ni får gärna länka bilder som visar lite i detalj vart man ska skära.
Det här är bara ett personligt intresse jag har, det finns ingen risk att jag kommer genomföra detta någonsin.

Massa Treo så blöder det snabbare.
Citera
2019-11-27, 19:26
  #4
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Alkohol är blodförtunnande och bedövande, Xylocain på apoteket är en lokalbedövande salva.
Citera
2019-11-27, 20:09
  #5
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Alkohol är blodförtunnande och bedövande, Xylocain på apoteket är en lokalbedövande salva.
Tapin då? Är det nåt bedövningamedel som skulle kunna applicera i det här fallet.
Citera
2019-11-27, 21:10
  #6
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Vart ska man skära för att lättast komma åt femoralartären och finns det några receptfria lokalbedövningsmedel som man kan köpa legalt på nätet eller apoteket. Ni får gärna länka bilder som visar lite i detalj vart man ska skära.
Det här är bara ett personligt intresse jag har, det finns ingen risk att jag kommer genomföra detta någonsin.
Via rectum...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback