Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-26, 10:11
  #1
Medlem
Antar att det är Kondylom? (Genitial Warts)

Har använt äppelcidervinäger och det har tagit bort vissa, men det kommer nya eftersom.

Någon som upplevt liknande?
Lösning?

Tack

https://i.ibb.co/jDp5j4T/unnamed.jpg
Citera
2019-11-26, 10:19
  #2
Medlem
Troligen kondylom, äckel!
Citera
2019-11-26, 10:27
  #3
Medlem
Med största sannolikhet, JA!

Boka tid hos venereologen omedelbart
Citera
2019-11-26, 10:35
  #4
Medlem
TheJackets avatar
Japp. Nu har du det för alltid. Grattis!
Citera
2019-11-26, 11:08
  #5
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Fy fan, man får ta och gratulera för fångsten.
Citera
2019-11-26, 11:45
  #6
Medlem
Har bokat tid idag!

Citat:
Ursprungligen postat av 40ish
Med största sannolikhet, JA!

Boka tid hos venereologen omedelbart
Citera
2019-11-26, 13:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apollotwin
Antar att det är Kondylom? (Genitial Warts)

Har använt äppelcidervinäger och det har tagit bort vissa, men det kommer nya eftersom.

Någon som upplevt liknande?
Lösning?

Tack

https://i.ibb.co/jDp5j4T/unnamed.jpg

Äppelcidervinäger? Hur tar du bort dom med det? 🤔
Citera
2019-11-26, 13:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apollotwin
Antar att det är Kondylom? (Genitial Warts)

Har använt äppelcidervinäger och det har tagit bort vissa, men det kommer nya eftersom.

Någon som upplevt liknande?
Lösning?

Tack

https://i.ibb.co/jDp5j4T/unnamed.jpg
Hej jag fick tillslut bort mina av vanligt matolja som jag smorde på kuken varje morgon och kväll köpte Icas vanliga matolja och det tog c:a 3 veckor sedan såg jag att dom kändes lite lös och då klöste jag bara bort dom med naglarna och det blödde lite men sen var det lugnt och dom försvann. Men före det så fick jag utskrivet något från apoteket som funkade hyfsat bra iallafall. Men som sagt matolja funkade bara bra
Citera
2019-11-26, 13:21
  #9
Medlem
TS vårtor verka placerade på blygdben då borde vanligt vårtmedel räcka.. på/runt ollon/penis skulle jag starkt avråda från annat än av sjukvården ordinerade medikament.
Citera
2019-11-26, 13:24
  #10
Medlem
Det går även att bränna bort dem själv (på ollon/penis) om man glödgar en ståltråd och ”duttar” på vårtan... upprepa dagsvis tills de är borta!

Funkar på alla vårtor 😊
Citera
2019-11-26, 13:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Äppelcidervinäger? Hur tar du bort dom med det? 🤔

Det är en väldigt vanlig metod. Doppa en bit bomull i Äppelcidervinäger och lägg på vårtan, täck med plåster och låt det sitta på i flera timmar. Upprepa några gånger. Vårtan blir först vit, sen mörkare och faller till slut av. Andra har också använt Timjan/Oregano olja med resultat.
Citera
2019-11-26, 13:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apollotwin
Det är en väldigt vanlig metod. Doppa en bit bomull i Äppelcidervinäger och lägg på vårtan, täck med plåster och låt det sitta på i flera timmar. Upprepa några gånger. Vårtan blir först vit, sen mörkare och faller till slut av. Andra har också använt Timjan/Oregano olja med resultat.
Åfan
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback