Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-23, 17:23
  #1
Medlem
Är själv av utländsk bakgrund, har råkat väldigt för rena utfrysning och rasism av vilda vänstern i Sverige. Det många invandrare i Sverige inte fattar är att de tror vänstersvenskar är deras vän bara för de kritiserar SD eller säger ja till invandring, vänstersvenskar är varg i fårskinn. Dessa vänstersvenskar vill endast ha oss invandrare endast för de ska härska och bestämma över oss.

Men att invandrare skulle få position, eller väljer bli svensk så är det ajabaja av dessa vänstersvenskar, de vill inte att vi ska bli svenskar för då är det hot mot deras verklighetsbild om vem som får vara och inte. De vill på ett ödmjuk sätt lura in oss att svenskarna har ingen kultur och det är bara vi invandrare som har det, detta ett taktisk sätt, och politisk sätt att vi ska förakta svenskar få oss att bli mer stolta som invandrare, arab, turk, somalier, albaner, afghaner eller vad än vi är nu.

Jag har noterat detta i väldigt många år men har med tiden fått mer och mer klarare bild av två typer av svenskar.

Jag har försökt få mina invandrarkompisar förstå vänstersvenskarna som sitter och smörja för oss invandrare och de har håller med och tycker det låter väldigt intressant perspektiv om vem egentliga rasisten är som har gömt sig i årtal.

Min fråga är hur händan efter kan vi angripa de riktiga rasisterna inom vänstern/sossar? Vill också påpeka lämna dessa vänstern och sossar åt oss med utländsk bakgrund såsom Tino Sananjadi, Bali och många fler, vi kommer ta hand om vänstersvenskarna. Det kan vara med all typ av medel, olaglig eller lagligt. Vi kommer utrota varenda vänstervriden svensk, men det får inbördeskriget bevisa.
__________________
Senast redigerad av white-power 2019-11-23 kl. 17:30.
Citera
2019-11-23, 17:27
  #2
Medlem
grungewhores avatar
Förstod inte riktigt vad du avsåg med sista stycket, vill du förtydliga?

Jag tror du har helt rätt i att invandring särskilt för sossar är röstboskap, medan för vänstern är det importerad offervänner man hoppas få med sig i kampen mot den onde vite mannen.

De som då inte ser sig som offer och vill vara del av samhället och bli framgångsrika på lika villkor, är husneger o s v.

Det visar också hur rasistisk vänstern är, när den enda merit man har är sitt kön eller sin hudfärg. Kapitalism diskriminerar inte, för pengar luktar inte.
Citera
2019-11-23, 17:28
  #3
Medlem
snivlems avatar
det enda du kan göra är att fortsätta stå upp för vad du tror på och aldrig lyssna på vad vänstern säger. de är som du säger ulvar i fårakläder. och be aldrig om ursäkt !! du har nämligen inte gjort nåt fel överhuvudtaget !!

vänstern har nämligen stora problem med sanningen! de känner inte längre igen den, de har ljugit såmycket att det förändrar deras egna hjärnor, det är vad vänsterblivenhet är


stå på dig och keep on fighting the good fight!
__________________
Senast redigerad av snivlem 2019-11-23 kl. 18:06.
Citera
2019-11-23, 17:55
  #4
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Beror på. Den mest radikala metoden är väl den som Breivik använde. På andra sidan spektrat kan man engagera sig politiskt och driva opinion. Om man kunde ha ihjäl en stor grupp vänstersvenskar och sedan komma undan oupptäckt så vore det något. Problemet med Breiviks aktion är ju att han lämnade in sig.
Citera
2019-11-23, 18:39
  #5
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Är själv av utländsk bakgrund, har råkat väldigt för rena utfrysning och rasism av vilda vänstern i Sverige. Det många invandrare i Sverige inte fattar är att de tror vänstersvenskar är deras vän bara för de kritiserar SD eller säger ja till invandring, vänstersvenskar är varg i fårskinn. Dessa vänstersvenskar vill endast ha oss invandrare endast för de ska härska och bestämma över oss.

Men att invandrare skulle få position, eller väljer bli svensk så är det ajabaja av dessa vänstersvenskar, de vill inte att vi ska bli svenskar för då är det hot mot deras verklighetsbild om vem som får vara och inte. De vill på ett ödmjuk sätt lura in oss att svenskarna har ingen kultur och det är bara vi invandrare som har det, detta ett taktisk sätt, och politisk sätt att vi ska förakta svenskar få oss att bli mer stolta som invandrare, arab, turk, somalier, albaner, afghaner eller vad än vi är nu.

Jag har noterat detta i väldigt många år men har med tiden fått mer och mer klarare bild av två typer av svenskar.

Jag har försökt få mina invandrarkompisar förstå vänstersvenskarna som sitter och smörja för oss invandrare och de har håller med och tycker det låter väldigt intressant perspektiv om vem egentliga rasisten är som har gömt sig i årtal.

Min fråga är hur händan efter kan vi angripa de riktiga rasisterna inom vänstern/sossar? Vill också påpeka lämna dessa vänstern och sossar åt oss med utländsk bakgrund såsom Tino Sananjadi, Bali och många fler, vi kommer ta hand om vänstersvenskarna. Det kan vara med all typ av medel, olaglig eller lagligt. Vi kommer utrota varenda vänstervriden svensk, men det får inbördeskriget bevisa.

Kolla bara åt öst och kommunist samhällen hur många invandrare bor där?
Förtränger sitt eget folk och rasister ut i tåspettsen, bara ledaren får bestämma och alla lyder som små söta hundvalpar.
Avskyr kommunisten hycklare
Citera
2019-11-23, 19:50
  #6
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Kolla bara åt öst och kommunist samhällen hur många invandrare bor där?
Förtränger sitt eget folk och rasister ut i tåspettsen, bara ledaren får bestämma och alla lyder som små söta hundvalpar.
Precis vad 7-klöverdiktaturen gör.
Citera
2019-11-23, 19:54
  #7
Medlem
deludeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Är själv av utländsk bakgrund, har råkat väldigt för rena utfrysning och rasism av vilda vänstern i Sverige. Det många invandrare i Sverige inte fattar är att de tror vänstersvenskar är deras vän bara för de kritiserar SD eller säger ja till invandring, vänstersvenskar är varg i fårskinn. Dessa vänstersvenskar vill endast ha oss invandrare endast för de ska härska och bestämma över oss.

Men att invandrare skulle få position, eller väljer bli svensk så är det ajabaja av dessa vänstersvenskar, de vill inte att vi ska bli svenskar för då är det hot mot deras verklighetsbild om vem som får vara och inte. De vill på ett ödmjuk sätt lura in oss att svenskarna har ingen kultur och det är bara vi invandrare som har det, detta ett taktisk sätt, och politisk sätt att vi ska förakta svenskar få oss att bli mer stolta som invandrare, arab, turk, somalier, albaner, afghaner eller vad än vi är nu.

Jag har noterat detta i väldigt många år men har med tiden fått mer och mer klarare bild av två typer av svenskar.

Jag har försökt få mina invandrarkompisar förstå vänstersvenskarna som sitter och smörja för oss invandrare och de har håller med och tycker det låter väldigt intressant perspektiv om vem egentliga rasisten är som har gömt sig i årtal.

Min fråga är hur händan efter kan vi angripa de riktiga rasisterna inom vänstern/sossar? Vill också påpeka lämna dessa vänstern och sossar åt oss med utländsk bakgrund såsom Tino Sananjadi, Bali och många fler, vi kommer ta hand om vänstersvenskarna. Det kan vara med all typ av medel, olaglig eller lagligt. Vi kommer utrota varenda vänstervriden svensk, men det får inbördeskriget bevisa.

Konfrontera dom och om dom nekar straffa dom med grovt våld så att dom fattar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback