2019-11-28, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Oralsexbiten är intressant. Det är rätt knepigt att slicka fitta ståendes framifrån och vem vill gå ner på knä i en skitig toalett kl03 på natten? Och varför vände han på *h*n? Kunde han slicka fitta framifrån så kunde han väl ha knullat h*n framifrån.

Negern måste ha varit rätt kåt eftersom han bara var inne på muggen knappa tre minuter. Då förstår jag ännu mindre varför han slösade bort tid med att prata med transan innan han gick på toaletten.
Traditionsenligt kör väl dessa människor i tvåan så fort de får chansen.

Hoppas han åker fast snart så vi får klarhet i det här. Misstänker att media har släppt det här helt och hållet.
Citera
2019-11-28, 00:55
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Traditionsenligt kör väl dessa människor i tvåan så fort de får chansen.

Hoppas han åker fast snart så vi får klarhet i det här. Misstänker att media har släppt det här helt och hållet.
Med en transa finns inte så många hål att välja mellan.

Nej, vi kommer sannolikt aldrig få veta mer om den här historien.
Citera
2019-11-28, 01:03
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Med en transa finns inte så många hål att välja mellan.

Nej, vi kommer sannolikt aldrig få veta mer om den här historien.

Har ej följt tråden slaviskt så har en fråga; är offret transsexuell?
Är det hundra bekräftat?
Jag har sett bilder på offret och jag tycker inte det ser ut som en transa.
Bara en edgy brud med cool attityd och frilla.
Citera
2019-11-28, 01:11
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Är det hundra bekräftat?
Finns ingenting bekräftat. Jag och andra tycker det ser ut som en transa sen finns det de som tycker det är en pangbrud.
Citera
2019-11-28, 06:58
Medlem
Burgesss avatar
Hon ser billig ut.
Måste jag välja sida så är det ingen våldtäkt, utan bara påhitt.
Varför driva att det är en transa. De intervjuade henne i Efterlyst, där ser och hör man ju att det är en kvinna.
Jag tror att hon bluffar.
Citera
2019-11-28, 08:39
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Är det hundra bekräftat?
Tvärtom är det uppkollat för flera dagar sedan och igen igår och skrivet i tråden, född kvinna. Bara människor i tråden som inte läser andras inlägg, eller vill trolla.
Citera
2019-11-28, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Tvärtom är det uppkollat för flera dagar sedan och igen igår och skrivet i tråden, född kvinna. Bara människor i tråden som inte läser andras inlägg, eller vill trolla.
Du har missförstått allt. Det är alltså en FÖDD kvinna, ja. Men hon har bytt kön till man. MAN. KVINNA -> MAN = TRANSPERSON, likväl som MAN -> KVINNA = TRANSPERSON.

Man slutar aldrig förvånas över FB-cuckarna härinne som tror sig vara akademiker likt Jordan B Peterson... LOL!

Linn har en PENIS, svårare än så är det inte.
Citera
2019-11-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Exakt det är så vi kan se. Resten är hennes upplevelse. Hon fick också någon form av blackout och hon var påtagligt berusad.

>en sak som många säger angående oralsexet som jag undrar över. Många påstår att han spottade henne i musen trots att hon själv säger att han började med oralsex. Varför skulle han spotta om han ändå skulle köra in den i tvåan? När han väl försökte enträget köra in den så hamna både i chock och blev "frysta" därav bådas beteendet efter hädelsen och att det hela bara tog 2.5 minuter. Vad som egentligen hände där inne vet bara de två.

Förstår inte varför många så bombsäkert vet att det kommer leda till en fällande dom. Statistiken talar emot det.

"Under 2018 misstänktes 3 480 personer för våldtäkt mot kvinna/flicka"

"2018 avsåg 198 beslut våldtäkt som huvudbrott"

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/bara-fem-av-hundra-anmalda-valdtakter-leder-till-dom
I 2:an? Hur vet du det?
Citera
2019-11-28, 15:09
Medlem
Så fort han knullat klart drar han väl? det är ju inte normalt de hade väl fortsatt hängt med varann ett tag till kanske om det inte var påtvingat. Så skulle jag agerat iaf men alla är väl olika?
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hon ser billig ut.
Måste jag välja sida så är det ingen våldtäkt, utan bara påhitt.
Varför driva att det är en transa. De intervjuade henne i Efterlyst, där ser och hör man ju att det är en kvinna.
Jag tror att hon bluffar.
Citera
2019-11-28, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
I 2:an? Hur vet du det?
Hur vet du att det inte var i 2:an? Hon hade ont flera dagar efter. Någon i tråden verkade vara expert på negerkuk och påstod att öst afrikaner inte var BBC. Hon är ju trots allt ingen duvunge på 15 år. Efter X antal timmars hårt supande borde det ju inte direkt vara torrt där nere pga av diverse vätskor. Fattar inte varför att svinet börjar med oralsex. Kan någon komma med en vettig förklaring på det? Hur många av er män ger oralsex på ett random krogragg som du vet inte är nyduschad?

Hela historian är vidrig från början till slut.
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-28 kl. 17:38.
Citera
2019-11-28, 17:43
Medlem
Citat:
Är det hundra bekräftat?
Det är väl bara offret själv och de som känner till det som vet hur det ligger till med det. Var tvungen att googla och saken är inte helt självklar.

https://www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/trans-transsexuell-transvestit--vi-reder-ut-begreppen/
Citera
2019-11-28, 17:53
Medlem
[quote=werupmannen|69436256]Traditionsenligt kör väl dessa människor i tvåan så fort de får chansen.

kanske han slicka bakifrån? rimma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in