Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
okidoki, idag körde jag lite mixat typ. Körde bröst och testade mig fram på vikterna. Körde tre övningar där jag körde 6-7 sets på varje övning och då var dem första seten väldigt lätta. :P
TIPS PÅ nått gottigt nu till helgen under diet? Popcorn är ganska kcal snålt om ja inte är helt fel på de?
Vi gillar nog olika saker. Men om jag ska rekommendera något så är det att unna sig god lagad mat och ingen färdigmat. Två goda stekar med mycket sallad till. Eller stekt blandfärs i goda kryddor med sallad till. En stekt färdig kyckling från mataffären. En hel plåt frysta kycklingklubbor.
Det kan vara vegetariska alternativ också. Jag tycker det viktigt att man hittar en god sallad. Sallad passar så bra till lagad mat och jag kör gärna hälften sallad. Just nu blir det färdigpåsar från Lidl. Gillar deras färdiga blandning med rödbetor. Icas är fina men kostar 28kr vilket känns som ett rån.
Jag tycker att du ska försöka att välja bort kolhydraterna som ris, pasta, godis, chips osv. Så att du inte tänker bara på sådana här saker när du ska unna dig något gott.
Jag älskar bönor i olika former. Jag kan ta en paket med färdiga bönor att äta och tillsätta citronpeppar, en skvätt olja och vitvinsvinäger.
Hitta det du gillar helt enkelt. Då kommer du kunna unna dig och kalorierna rusar inte iväg på de dagar man känner för att leva lite mer.