2020-07-09, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, och kissat på honom, och i munnen, sugit av honom och ridit

Men när jag läser det där så fattar jag inte vad hon och ''Christian Ambjörnsson'' pratar om., fupen alltså. Höll dom 2 på tillsammans med ungarna eller vadå? Har hon knullat med ungarna? Och låtit han knulla sina egna ungar eller har jag fattat det fel? Fyfan detta är det sjukaste jag läst, så jävla vidrigt
Citera
2020-07-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggetsomstucket
Tonårspojkar gillrade sexfälla – 39-årig kvinna döms för barnvåldtäkt
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/tonarspojkar-gillrade-sexfalla-39-arig-kvinna-doms-barnvaldtakt

Våldtäktsdom överklagas — kvinna pressad av pojkar
https://www.jp.se/artikel/valdtaktsdom-overklagas-kvinna-pressad-av-pojkar

Den första länken går till låst artikel. Den andra funkar inte alls.

Men vad jag vet (och det är inte mycket) så får kvinnor inte ut någon njutning av bröstknull. Agerandet är inte sexuellt betingat (mer fråga om bekräftelse och, kanske, kontroll?)
Citera
2020-07-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggve52
Men när jag läser det där så fattar jag inte vad hon och ''Christian Ambjörnsson'' pratar om., fupen alltså. Höll dom 2 på tillsammans med ungarna eller vadå? Har hon knullat med ungarna? Och låtit han knulla sina egna ungar eller har jag fattat det fel? Fyfan detta är det sjukaste jag läst, så jävla vidrigt
Christian har en mycket stor del i detta, av allt att döma. Det är han som är pedofilen. Carita är ett emotionellt stört fosterhemsbarn, även om man såklart inte ska bagatellisera det hon har gjort i egenskap av förövare.
Citera
2020-07-09, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Christian har en mycket stor del i detta, av allt att döma. Det är han som är pedofilen. Carita är ett emotionellt stört fosterhemsbarn, även om man såklart inte ska bagatellisera det hon har gjort i egenskap av förövare.

Men hon har alltså förgripit sig på ungarna? Är det hennes egna ungar eller? Mår illa av läsningen i fupen men det framgår ju inte specifikt vad hon gjort eller så har jag missat
Citera
2020-07-09, 22:50
Medlem
Citat:

Det är HAN som är pedofilen?? I helvete. Dom är pedofiler båda två. Finns inte på kartan att lägga skulden på nån äcklig snubbe. Nån psykisk störning förutom pedofili har hon nog. En normalt funtat kvinna hade gått till polisen, inte våldfört sig på sina barn.

Jag blir fan förbannad.. Skulle nån ens nämna nåt sexuellt om mina barn skulle dom ha rätt ont sen.
Hon får stå sitt kast.. Båda är precis lika skyldiga i mina ögon och jag hoppas att dom hamnar på vanliga anstalter utan chans till isolering.
Nä sluta skyll på mannen. Jag blir äcklad.
// mamma till egna barn
Citera
2020-07-09, 22:53
Medlem
mr.demons avatar
Det måste ju vara värre och vara kvinna och dömd för sexbrott i Sverige än att vara man och dömd för det. Så vitt jag vet så finns det ingen speciella anstalter för kvinnliga sexförbrytare. Hon kan säkert får det tufft på fängelset.
Citera
2020-07-09, 22:56
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:

Typ Ghislaine och Epstein 2.0 fast utan pengar och inflytande. LE SIGH!
Citera
2020-07-09, 22:56
Medlem
Citat:
Men hon har alltså förgripit sig på ungarna? Är det hennes egna ungar eller? Mår illa av läsningen i fupen men det framgår ju inte specifikt vad hon gjort eller så har jag missat

Hur kan du ha missat det om du läst fup? Hon har sugit av sin son, stuckit en dildo i rumpan på honom, försökt utföra samlag med honom, och massa annat... sen filmat alltihop och skickat till Christian som bett om filmer och bilder...

Sjukaste någonsin...
Citera
2020-07-09, 22:57
Medlem
Citat:

Hon har förgripit sig på sina egna ungar, ja. Det framgår väldigt specifikt vad hon har gjort och hur offren betedde sig vid vardera händelse. Har för mig att det är långt bak i fup:en så läs på du om du vill ta del av dessa vidrigheter.
Citera
2020-07-09, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hon har förgripit sig på sina egna ungar, ja. Det framgår väldigt specifikt vad hon har gjort och hur offren betedde sig vid vardera händelse. Har för mig att det är långt bak i fup:en så läs på du om du vill ta del av dessa vidrigheter.

Men det är så sjuuuuukt jävla mycket så jag omöjligt kan hitta det
Citera
2020-07-09, 23:01
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra? Hon har ju fortfarande gjort sakerna Det finns ju bevis. Varför postar du FUP om du ( känns så i alla fall ) är på hennes sida?
Citera
2020-07-09, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Hur kan du ha missat det om du läst fup? Hon har sugit av sin son, stuckit en dildo i rumpan på honom, försökt utföra samlag med honom, och massa annat... sen filmat alltihop och skickat till Christian som bett om filmer och bilder...

Sjukaste någonsin...

Jadu, det är så jävla mycket text så hur i helvete ska jag hitta skiten? Nåja, det du säger är fan helt jävla sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in