2020-06-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackeli
Jag hittar inte?! Länka
https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf
Citera
2020-06-23, 23:16
Medlem
TheTricksters avatar
Nu har jag kollat alla fittor, blattar och landsortsvikingar som kommenterat hennes Facebook. Det är ju så tydligt att det är låg intelligens som ligger bakom deras larviga näthat. Många av männen som kommenterat henne är pedofiler, det är mycket tydligt.
Citera
2020-06-23, 23:21
Medlem
TheTricksters avatar
Jag försvarar inte hennes handlingar. Hon behöver vård. Men att 1300 slödder öser sitt hat över henne är förjävligt!! Det är så tydligt att alla dessa hatare vill att hennes barn ska ha tagit skada. Napalm över dem som kommenterat henne!
Citera
2020-06-23, 23:40
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTrickster
Ändå är det så att hennes barn inte på NÅGOT sätt kommer att lida av skada av detta. De har varit sövda vid de sexuella övergreppen. ALLT handlar om våra tabun. De ofantligt korkade och fula WT-personerna som skriver kommentarer på hennes facebooksida tror på fullt allvar att barnen skulle bli traumatiserade av dess övergrepp. Naturligtvis kommer de inte lida skada av det, det är ryktesspridningen som kommer skada dem. Det är den vidriga Facebookpöbeln som skadar dem.

De har inte varit sövda vid samtliga övergrepp enligt stämningsansökan. Det står att hon förmått målsäganden i vissa delar...
Citera
2020-06-23, 23:41
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackeli
Jag hittar inte?! Länka

Dagboksanteckningarna, 2 sidor bak. Står målsägande ut i högra hörnet 6 gånger. Varav de äldre kvinnorna står vid namn, 4 sekretess.
Citera
2020-06-23, 23:53
Medlem
Jag undrar vart alla ca”s pengar kommer ifrån.
Han har 2 jänkare, en volvo och huset ihop med morsan och vad jag vet så har han aldrig jobbat något överdrivet dessutom 3 ungar som inte heller är gratis. Sålt barnporr ?
Citera
2020-06-24, 00:05
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Nu har jag kollat alla fittor, blattar och landsortsvikingar som kommenterat hennes Facebook. Det är ju så tydligt att det är låg intelligens som ligger bakom deras larviga näthat. Många av männen som kommenterat henne är pedofiler, det är mycket tydligt.
Av vad du skriver här så är det nog du som är pedofil. Hålla på och förminska det föräldrarna, som ska vara deras trygghet, har gjort gör att man undrar hur det står till i huvudet på dig.
Citera
2020-06-24, 00:07
Medlem
nousernameneededs avatar
Ajaj går det att rapportera bilderna på facebook där hon skriver ut sina barns namn? Rapporterade till Facebook men kunde tyvärr inte uppge anledning varför. Så risken att den bilden får ligga uppe där barnens namn outas är helt fel.
Citera
2020-06-24, 00:48
Medlem
Brukar aldrig grina när jag läser fuppar men fy fan!
Citera
2020-06-24, 06:57
Medlem
Hej,
Ny här, men har följt tråden 🤮🤬
Hur el var kan jag läsa fup?
Tack på förhand
Citera
2020-06-24, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Hej,
Ny här, men har följt tråden 🤮🤬
Hur el var kan jag läsa fup?
Tack på förhand

Den är sekretessbelagd. Har gjort ett försök att få ut den eller iallafall delar av den men tror inte det kommer gå. Vill bara läsa hennes förhör eller deras konversationer.
Citera
2020-06-24, 07:18
Medlem
Citat:
Ändå är det så att hennes barn inte på NÅGOT sätt kommer att lida av skada av detta. De har varit sövda vid de sexuella övergreppen. ALLT handlar om våra tabun. De ofantligt korkade och fula WT-personerna som skriver kommentarer på hennes facebooksida tror på fullt allvar att barnen skulle bli traumatiserade av dess övergrepp. Naturligtvis kommer de inte lida skada av det, det är ryktesspridningen som kommer skada dem. Det är den vidriga Facebookpöbeln som skadar dem.

Men snälla, har du läst stämningsansökan? De har inte alls varit helt nersövda under övergreppen. Vissa övergrepp har begåtts när pojkarna varit drogade men vid andra har de varit vakna då hon uppmanat ena pojken att smaka på hennes kön.
DET FINNS INGET FÖRSVAR ELLER FÖRMILDRANDE.
det står tydligt att vissa övergrepp har begåtts under tvång. Dvs att hon tvingade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in