• 4
  • 5
2019-11-18, 22:47
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Tatueringar är verkligen för mainstreamtänkande skräpmänniskor. Och ju närmare tatueringen är ansiktet desto lägre IQ.
Du kanske borde bekanta dig med Sindy Niklasson - självutnämnd white trash queen, och hennes ex-pojkvän och fadern till hennes barn, "knivmicke" :

(FB) Sindy Niklasson - Sveriges sämsta ”mamma”

Mainstreamtänkare är precis vad folk som tatuerar sig är, med innebörden att de föredrar underlägsenhet, grupptänker och börjar lura sig själva att ful skräpkultur skulle vara snyggt, när det alltid och utan undantag är vackrare utan tatueringar och piercingar.
Citera
2019-11-19, 01:57
Medlem
krokodilvargs avatar
Synd att intelligensnivån inte ligger högre än den gör, är en random tråd på flashback trots allt. Så kan det vara
Citera
2019-11-19, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Mainstreamtänkare är precis vad folk som tatuerar sig är, med innebörden att de föredrar underlägsenhet, grupptänker och börjar lura sig själva att ful skräpkultur skulle vara snyggt, när det alltid och utan undantag är vackrare utan tatueringar och piercingar.

Precis så är det.
Citera
2019-11-19, 10:26
Bannlyst
Citat:
Du kanske borde bekanta dig med Sindy Niklasson - självutnämnd white trash queen, och hennes ex-pojkvän och fadern till hennes barn, "knivmicke" :

(FB) Sindy Niklasson - Sveriges sämsta ”mamma”

Ett riktigt äckel. Tänk för 20 år sen, då kunde inte dessa miffon söka servicejobb för man ansåg dem inte vara presentabla. Skulle en sån trend börja så har vi typ 50 % arbetslöshet i ett drag he he 😃

Tateringar är verkligt äckligt. På jobbet är typ varannan person tatuerad och säger man minsta lilla grej som "jag skulle aldrig ha en tatuering" så kommer vita blatten fram i svenskarna.
Citera
2019-11-19, 11:09
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
försökte leka mer maskulin än jag är. Nästan som en vanföreställning.

Gjort en full arm sleeve med gothic stil så har massa dödskallar, vapen och blod.

Haha

ja då får du ju gott gå och skämmas över ditt misstag eller punga ut mer pengar och lasra bort den
Citera
2020-02-27, 15:21
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ja, det är väl ganska självklart? Vi har inget psykiskt sjukt behov av att klottra sönder våra kroppar. Tatueringar är degenererat. Tatueringar är osäker fjortiskultur. Tatueringar är alltid fult, alltid.
Det är din subjektiva och ganska trångsynta åsikt, som du f.ö. lägger fram på ett väldigt omoget sätt, samtidigt som du pratar om fjortiskultur. Skärpning.

TS, oroa dig inte...
Tatueringar är inte hela världen, jag tycker kombinationen tatueringar/snygg/söt/oskyldig är cool. Om du verkligen vill bli av med tatueringen så kan du börja titta efter en laserklinik, gör research och håll dig borta från tatueringsborttagning utan laser.
Citera
2020-02-27, 15:26
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det är din subjektiva och ganska trångsynta åsikt, som du f.ö. lägger fram på ett väldigt omoget sätt, samtidigt som du pratar om fjortiskultur. Skärpning.
Ja för det är ju väldigt moget och vuxet att skaffa tatueringar, lol. Det är inte öppensinnat att fylla kroppen med bläck, bara efterblivna som håller på med sånt.
Citera
2020-02-27, 15:34
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 521hej
Är ju lire coolt att få en överraskning när man ser dina tatueringar haha, något man inte väntade sig!

Hade en kollega en gång som var en supersnygg söt ung tjej, helt normal stil i övrigt, och sen en stor fet spindel tatuerad på halsen 😆
Det gjorde ju intryck

Jappz en sådan tjej blir automatiskt klassad som white trash och madrasss.. dvs inget att släpa hem från krogen..
Citera
2020-02-27, 15:34
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ja för det är ju väldigt moget och vuxet att skaffa tatueringar, lol. Det är inte öppensinnat att fylla kroppen med bläck, bara efterblivna som håller på med sånt.
Som sagt, din subjektiva/trångsynta åsikt.
Jag förstår ärligt talat inte varför folk som du kommentera. TS är uppenbarligen ledsen/upprörd och söker svar/tröst. Mobbning är sjukt omoget och bidrar inte till någonting öht.
Citera
2020-02-27, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Hur skulle ni reagera om kille som ser jättetrevlig och ordentlig ut skulle ha gothic tatueringar?

Går runt med långarmad tröja nu så att man inte ska se något för jag skäms som fan. Matchar verkligen inte mitt utseende och jag ser ut som en WT. Borde ha gjort någon mainstream tatuering typ lite bläckfärgade blommönster istället.

Är det motivet som du har problem med? Då kan jag lugna dig med att ALLA tatueringar signalerar WT och konformitet. Mao tycker jag inte du ska noja över motivet (om det är det som är problemet?). Ingen normal människa bryr sig nämnvärt (tror jag iaf?) om du har dödskallar och svastikor eller blommor och rosa, knullande enhörningar. Tatuering som tatuering.

Om det är så att du nojar över att vara tatuerad öht så finns ju laser. Vet ej hur bra det är eller vad det kostar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in