• 1
  • 2
2019-11-14, 21:44
Medlem
Jag ser ut mer som en "pretty boy" i denna stilen ungefär:
https://gorgeousgentlemen.files.word...0b6.jpg?w=1180

Gjorde en riktig jävla tabbe när jag tatuerade mig. Jag var tidigare i år inne i en "fas" där jag försökte leka mer maskulin än jag är. Nästan som en vanföreställning.

Gjort en full arm sleeve med gothic stil så har massa dödskallar, vapen och blod. Visserligen är det mesta dolt vid axeln medan underarmen har mer normala tatueringar men känns pinsamt att visa sig med bar överkropp eller om någon frågar hur ens tatuering ser ut. Jag ser ut som en sötare/yngre kille och sedan drar jag upp armen och så är det massa gothic stil med blod? Det är verkligen inte kongruent med mitt utseende.

Hur skulle ni reagera om kille som ser jättetrevlig och ordentlig ut skulle ha gothic tatueringar?

Går runt med långarmad tröja nu så att man inte ska se något för jag skäms som fan. Matchar verkligen inte mitt utseende och jag ser ut som en WT. Borde ha gjort någon mainstream tatuering typ lite bläckfärgade blommönster istället.
Citera
2019-11-14, 21:47
Medlem
Det brukar lysa igenom om en person försöker för hårt men det är lugnt, det är 2019 och det finns laser att radera gamla synder.
Citera
2019-11-14, 21:51
Medlem
Så länge du inte har tatuerat ansiktet eller knogarna så är det lugnt. Folk går runt med ärr av alla olika slag. Bär det med stolthet istället. Eller så kan du ju tatuera över eller pröva laserbehandling.
Citera
2019-11-14, 21:57
Medlem
ManJuices avatar
Tror detta är vanligare än man tror, speciellt på stora tatueringar med motiv man inte tycker om längre. Förr eller senare blir man äldre och byter livsstil och smak, men tatueringarna sitter kvar.

Vet inte om laserbehandling blivit bättre och billigare men kanske något du borde kolla upp isåfall?
Citera
2019-11-14, 21:57
Medlem
dödskallar på en vuxen människa kan inte vara nice.
använd tjock teatersmink för att täcka tatueringen och om du gillar hur det ser ut börja spara för laser
Citera
2019-11-14, 22:02
Medlem
Gör en föreläsningsturné på landets gymnasier. Prata om hur dåligt du mår p.g.a. tatueringen och träffa elever och lärarinnor som vill trösta dig samtidigt som du tjänar pengar.
Citera
2019-11-14, 22:03
Medlem
Svantevits avatar
Se det positiva istället! Vill du ha en proper stil så kan du gå klädd i långärmad tröja och kavaj. Vill du istället sporta en WT-stil kör du med linne och bakåtvänd keps
Citera
2019-11-14, 22:04
Medlem
Varför skulle någon som ser jättetrevlig ut inte kunna ha sådana tatueringar? Ser inte problemet.
Citera
2019-11-14, 22:59
Medlem
Är ju lire coolt att få en överraskning när man ser dina tatueringar haha, något man inte väntade sig!

Hade en kollega en gång som var en supersnygg söt ung tjej, helt normal stil i övrigt, och sen en stor fet spindel tatuerad på halsen 😆
Det gjorde ju intryck
Citera
2019-11-14, 23:22
Medlem
Kan man ändra tatueringsfärg från rött till mörkt? Vill ta bort det röda blodet så det ser ut som mörk skugga bara istället.
Citera
2019-11-14, 23:33
Medlem
krokodilvargs avatar
Är rätt täckt själv och det går inte att ändra. Varför skulle du inte vilja se maskulin ut dock?

Som sagt ändra går inte, men det går alltid att göra en cover up om det skiter sig?
Citera
2019-11-14, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Jag ser ut mer som en "pretty boy" i denna stilen ungefär:
https://gorgeousgentlemen.files.word...0b6.jpg?w=1180

Gjorde en riktig jävla tabbe när jag tatuerade mig. Jag var tidigare i år inne i en "fas" där jag försökte leka mer maskulin än jag är. Nästan som en vanföreställning.

Gjort en full arm sleeve med gothic stil så har massa dödskallar, vapen och blod. Visserligen är det mesta dolt vid axeln medan underarmen har mer normala tatueringar men känns pinsamt att visa sig med bar överkropp eller om någon frågar hur ens tatuering ser ut. Jag ser ut som en sötare/yngre kille och sedan drar jag upp armen och så är det massa gothic stil med blod? Det är verkligen inte kongruent med mitt utseende.

Hur skulle ni reagera om kille som ser jättetrevlig och ordentlig ut skulle ha gothic tatueringar?

Går runt med långarmad tröja nu så att man inte ska se något för jag skäms som fan. Matchar verkligen inte mitt utseende och jag ser ut som en WT. Borde ha gjort någon mainstream tatuering typ lite bläckfärgade blommönster istället.

Att killen är en silikon gangster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in