2019-11-16, 01:04
Medlem
Presentpappers avatar
Bry dig inte om vad folk tycker, speciellt inte på ett forum som Flashback. Tycker du det är snyggt med en gaddning så kör. Dessutom är det riktigt snyggt med tatueringar i kontrast med en finlädd klädstil i min mening så det är knappast någon fara vilken stil du har. Tänk så här, det är inte en swastika du gaddat menar jag.

Men självklart ska man ta sig en extra funderare innan man tatuerar sig men det bör väl ändå vara en självklarhet.
Senast redigerad av Presentpapper 2019-11-16 kl. 01:13.
Citera
2019-11-16, 01:13
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Jag ser ut mer som en "pretty boy" i denna stilen ungefär:
https://gorgeousgentlemen.files.word...0b6.jpg?w=1180

Gjorde en riktig jävla tabbe när jag tatuerade mig. Jag var tidigare i år inne i en "fas" där jag försökte leka mer maskulin än jag är. Nästan som en vanföreställning.

Gjort en full arm sleeve med gothic stil så har massa dödskallar, vapen och blod. Visserligen är det mesta dolt vid axeln medan underarmen har mer normala tatueringar men känns pinsamt att visa sig med bar överkropp eller om någon frågar hur ens tatuering ser ut. Jag ser ut som en sötare/yngre kille och sedan drar jag upp armen och så är det massa gothic stil med blod? Det är verkligen inte kongruent med mitt utseende.

Hur skulle ni reagera om kille som ser jättetrevlig och ordentlig ut skulle ha gothic tatueringar?

Går runt med långarmad tröja nu så att man inte ska se något för jag skäms som fan. Matchar verkligen inte mitt utseende och jag ser ut som en WT. Borde ha gjort någon mainstream tatuering typ lite bläckfärgade blommönster istället.

Jag skulle dra för mig från en kille som visat sig så gränslös mot sin egna kropp att tatuera in såna symboler om jag ska vara helt ärlig. Gillar inte tatueringar, omodernt idag.
Citera
2019-11-18, 03:57
Medlem
krokodilvargs avatar
Väldigt mycket negativa åsikter av folk som helt klart aldrig ens gått in i en studio, intressant, men inte förvånande.
Citera
2019-11-18, 10:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokodilvarg
Väldigt mycket negativa åsikter av folk som helt klart aldrig ens gått in i en studio, intressant, men inte förvånande.
Ja, det är väl ganska självklart? Vi har inget psykiskt sjukt behov av att klottra sönder våra kroppar. Tatueringar är degenererat. Tatueringar är osäker fjortiskultur. Tatueringar är alltid fult, alltid.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-11-18 kl. 11:02.
Citera
2019-11-18, 11:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avintresse
Gör en föreläsningsturné på landets gymnasier. Prata om hur dåligt du mår p.g.a. tatueringen och träffa elever och lärarinnor som vill trösta dig samtidigt som du tjänar pengar.
Genialiskt, kör på detta. Nu när tatueringar är på väg att bli omodernt så kan man säkert livnära sig på detta i flera år.
Citera
2019-11-18, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Vad menar du med "silikon ganster" [sic]? Googlar man på det ser man att det bara är du i hela världen som använder uttrycket, och att du använt det i andra trådar också.

Jag är en trendsättare.
Citera
2019-11-18, 13:44
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Jag är en trendsättare.

Visst. Men vad betyder det?
Citera
2019-11-18, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Visst. Men vad betyder det?

Silikonbröst, konstgjorda bröst, fejk bröst, silikon gangster, fejk gangster.
Citera
2019-11-18, 19:38
Medlem
krokodilvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, det är väl ganska självklart? Vi har inget psykiskt sjukt behov av att klottra sönder våra kroppar. Tatueringar är degenererat. Tatueringar är osäker fjortiskultur. Tatueringar är alltid fult, alltid.
Igen, fin åsikt du har där. Svårt att svara generellt på en fråga utan att blanda in känslor?
Citera
2019-11-18, 20:00
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokodilvarg
Igen, fin åsikt du har där. Svårt att svara generellt på en fråga utan att blanda in känslor?
Vad menar du med "känslor"? Tror du att du är objektiv bara för att du gillar tatueringar? Bestrider du att tatueringar är fult? Bestrider du att folk som tatuerar sig lider av psykiska sjukdomar, knarkmissbruk, kriminalitet, horeri och bara är ute efter uppmärksamhet (i synnerhet de som har ansiktstatueringar)?

Är man psykiskt frisk och en seriös människa, så har man inget behov av att förstöra sin kropp med tatueringar, piercingar och liknande degenererad liberal skräpkultur. Vi som vägrar tatuera oss, vågar liksom vara oss själva, vilket man inte kan säga om er som tatuerar er. Och om man ändå ska förstöra sin kropp, så kanske man bör göra det med stil och lite faktisk konst, istället för generiska dödskallar och pistoler trams.
Citera
2019-11-18, 20:20
Bannlyst
Tatueringar är verkligen för mainstreamtänkande skräpmänniskor. Och ju närmare tatueringen är ansiktet desto lägre IQ.
Citera
2019-11-18, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Tatueringar är verkligen för mainstreamtänkande skräpmänniskor. Och ju närmare tatueringen är ansiktet desto lägre IQ.

Så sant som det är sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in