• 1
  • 2
2019-11-13, 00:56
Medlem
Hej jag har snart i 1 år haft stora problem med illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen och frusenhet i kroppen frusenhet i händerna och fötterna och hjärtklappning och almän sjukdomskänsla i kroppen som kommer och går varannan. Men jag har även fått väldigt dålig sexlust och han där nere blir inte lika hård som förut och en annan sak som jag har märkt är att min mängd sperma vid samlag är betydligt mindre än förut och har inte heller lika bra tryck i pistolen länge. Så min stora frågan är finns det något organ i kroppen som kan vara dåligt och påverkar min sexlust och mitt tryck i pistolen ??????
Citera
2019-11-13, 00:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Typ alla organ och tusen och åter tusen sjukdomar kan orsaka såna besvär, i praktiken kan det räcka med den psykiska pressen att må dåligt för den sexuella biten ska bli lidande.
Citera
2019-11-13, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T5chrille
Hej jag har snart i 1 år haft stora problem med illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen och frusenhet i kroppen frusenhet i händerna och fötterna och hjärtklappning och almän sjukdomskänsla i kroppen som kommer och går varannan. Men jag har även fått väldigt dålig sexlust och han där nere blir inte lika hård som förut och en annan sak som jag har märkt är att min mängd sperma vid samlag är betydligt mindre än förut och har inte heller lika bra tryck i pistolen länge. Så min stora frågan är finns det något organ i kroppen som kan vara dåligt och påverkar min sexlust och mitt tryck i pistolen ??????

Besök din vårdcentral/läkare för en checkup....
Citera
2019-11-13, 12:14
Medlem
Entekopps avatar
Hej njurarna innehåller kroppens livskraft. Sex och runk är kroppens mest energikrävande aktivitet och suger ut njurarnas energi snabbast!

Det du behöver göra är att öva återhållsamhet och aktivera kroppen! No fap och ingen sex på ett par veckor. Lättare motion så du aktiverar lungorna och får upp lite flås. Djupare andning ökar produktion av energi och kroppsvätskor.

Låt helst bli alkohol och tobak under tiden. Stärkande örter som Ashwaganda och He Shou Wu hjälper även till med återhämtningen!
Citera
2019-11-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
Besök din vårdcentral/läkare för en checkup....
Hej jag har gjort en omfattande utredning om mitt mående och magproblem med gastroskopi och koloskopi och röntgen av magen och ultraljud över buken och många blodprover avföringsprov. Och dom hittar inte något avvikande men när detta elände började så hade jag väldigt låg testosteron på 11,5 och den här nu stigit till 17 men jag känner att något är fel ändå och framförallt i magen. När jag var piggare så blev jag väldigt lätt för att bli lös i magen av lite fet mat tex pizza eller lite fika med bullar men nu när jag mår sämre så är min avföring fast och fin och ganska hård ibland. Men jag tror personligen att det är något knas i buksportkörteln och ska begära ett nytt ultraljud över buken nästa gång jag träffar läkaren. Men jag saknar mitt gamla jag när jag var kåt hela tiden men jag tror att detta hänger ihop med min dåliga aptit och illamående och matt i kroppen och frusenhet i kroppen som kommer och går varannan dag. Och jag är väldigt rädd att detta ska utvecklas till något alvarligt som tex cancer i buksportkörteln tyvärr
Citera
2019-11-13, 13:21
Bannlyst
Citat:
Hej jag har gjort en omfattande utredning om mitt mående och magproblem med gastroskopi och koloskopi och röntgen av magen och ultraljud över buken och många blodprover avföringsprov. Och dom hittar inte något avvikande men när detta elände började så hade jag väldigt låg testosteron på 11,5 och den här nu stigit till 17 men jag känner att något är fel ändå och framförallt i magen. När jag var piggare så blev jag väldigt lätt för att bli lös i magen av lite fet mat tex pizza eller lite fika med bullar men nu när jag mår sämre så är min avföring fast och fin och ganska hård ibland. Men jag tror personligen att det är något knas i buksportkörteln och ska begära ett nytt ultraljud över buken nästa gång jag träffar läkaren. Men jag saknar mitt gamla jag när jag var kåt hela tiden men jag tror att detta hänger ihop med min dåliga aptit och illamående och matt i kroppen och frusenhet i kroppen som kommer och går varannan dag. Och jag är väldigt rädd att detta ska utvecklas till något alvarligt som tex cancer i buksportkörteln tyvärr

Har de kollat sköldkörteln? De flesta av dina symptom i första inlägget stämmer på för lite sköldkörtelhormon.
Citera
2019-11-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Har de kollat sköldkörteln? De flesta av dina symptom i första inlägget stämmer på för lite sköldkörtelhormon.
Hej min värden på skördskötel har varit lite upp och ner och för det mesta ganska låga värden men dom har nu på slutet stabiliserat sig. Men dom ska vara riktigt låga för att sjukvården ska agera och en annan sak så här jag blivit väldigt lätt irriterad på allt möjligt och har väldigt svårt att gå upp i vikt men det har nog med min dåliga aptit att göra.
Citera
2019-11-13, 15:43
Medlem
Skojarns avatar
infektion i prostata ger i regel kraftigt försämrad erektion och sjukdomstillstånd i övrigt med. samt minskad volym på ejakulatet.
Citera
2019-11-13, 15:43
Medlem
Skojarns avatar
behandlas i regel med antibiotika. långa kurer
Citera
2019-11-13, 15:54
Medlem
2018s avatar
Buksportkörtelcancer är det väl i princip bara äldre som får plus att det är väldigt ovanligt.

Hur ser det ut med kosten och sömnen?
Citera
2019-11-13, 16:39
Medlem
Citat:

Kanske läge att kontakta en sexolog.... Hur gammal är du förresten....
Citera
2019-11-13, 17:20
Medlem
Låter som du har något virus. Pröva att bosta immunförsvaret med olika hälsotillskott.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in