Citat:
Ursprungligen postat av
Kimson
Besök din vårdcentral/läkare för en checkup....
Hej jag har gjort en omfattande utredning om mitt mående och magproblem med gastroskopi och koloskopi och röntgen av magen och ultraljud över buken och många blodprover avföringsprov. Och dom hittar inte något avvikande men när detta elände började så hade jag väldigt låg testosteron på 11,5 och den här nu stigit till 17 men jag känner att något är fel ändå och framförallt i magen. När jag var piggare så blev jag väldigt lätt för att bli lös i magen av lite fet mat tex pizza eller lite fika med bullar men nu när jag mår sämre så är min avföring fast och fin och ganska hård ibland. Men jag tror personligen att det är något knas i buksportkörteln och ska begära ett nytt ultraljud över buken nästa gång jag träffar läkaren. Men jag saknar mitt gamla jag när jag var kåt hela tiden men jag tror att detta hänger ihop med min dåliga aptit och illamående och matt i kroppen och frusenhet i kroppen som kommer och går varannan dag. Och jag är väldigt rädd att detta ska utvecklas till något alvarligt som tex cancer i buksportkörteln tyvärr