2019-11-12, 10:18
Medlem
Askels avatar
Hej!
Jag vill avinstallera iOS 13.2 på min iPhone 7+ då jag skalan för ljusstyrka har ändrats. (jag kan inte ha det lika mörkt nu.) Jag sökte på internet och det stod att jag skulle gå in på inställningar, allmänt, hjälpmedel eller dylikt, men det det står inte hjälpmedel någonstans. Jag har sökt på beta iOS osv men utan resultat. Hur gör jag detta?
Citera
2019-11-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askel
Hej!
Jag vill avinstallera iOS 13.2 på min iPhone 7+ då jag skalan för ljusstyrka har ändrats. (jag kan inte ha det lika mörkt nu.) Jag sökte på internet och det stod att jag skulle gå in på inställningar, allmänt, hjälpmedel eller dylikt, men det det står inte hjälpmedel någonstans. Jag har sökt på beta iOS osv men utan resultat. Hur gör jag detta?

Fattar inte hur du menar?
Blir inte skärmen lika mörk längre på lägsta ljusinställningen?
Jag har inte upplevt nån sådan skillnad mellan någon av iOS-versionerna
Hjälpmedel finns, som en undermeny i avdelningen under Allmänt. Titta nedanför Allmänt, inte i menyn Allmänt.

Nedgradera är inte helt busenkelt, och ärligt talat förstår jag inte folk som prompt vill nedgradera för minsta skitsak som ändrats som de inte gillar. Man kan ju riskera att mista en massa bra saker i samma veva, och någon månade senare kommer ännu en ny version som kanske fixar det man inte gillar.
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2019-11-12 kl. 22:43.
Citera
2019-11-13, 18:25
Bannlyst
Det du försöker göra kallas för downgrade, jag kan säga att du kan ge upp direkt. Du lär säkert ladda ner femtio olika verktyg, jailbreaka skiten, hitta nån fil på felixbruns.de, shiftklicka i iTunes, fixa blob-fil osv osv, ren jävla marängswiss det där men jag var expert en gång i tiden men la ner verksamheten runt iOS 6 och gick över till ANDROID !!
Citera
2019-11-13, 21:22
Medlem
JustZlatans avatar
Jag vill också avinstallera iOS 13. Jag installerade denna skit idag och givetvis fick jag massiva problem i min taxiapp när jag jobbade idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in