Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-16, 15:37
  #1
Medlem
Nu har det här förvisso inte med droger att göra, men i och med att jag endast varit aktiv i drogforumen så väljer jag att ställa frågan här.

Så till frågan: kan man på egen hand upphäva sitt konto utan en moderators medhjälp? Om så, hur? Försvinner ens inlägg automatiskt om kontot raderas, eller är det något som måste ske manuellt om så skulle önskas?

Tacksam för svar!
Citera
2006-03-16, 15:38
  #2
Medlem
Sonic2k5s avatar
nope, det kan man inte göra.
Citera
2006-03-16, 15:49
  #3
Medlem
Onerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizotym
Nu har det här förvisso inte med droger att göra, men i och med att jag endast varit aktiv i drogforumen så väljer jag att ställa frågan här.

Så till frågan: kan man på egen hand upphäva sitt konto utan en moderators medhjälp? Om så, hur? Försvinner ens inlägg automatiskt om kontot raderas, eller är det något som måste ske manuellt om så skulle önskas?

Tacksam för svar!

Man kan inte ta bort det själv, men du kan ju se till att bli bannad eller få hjälp av moderator.

Och dina inlägg försvinner inte när ditt konto är nere.
Citera
2006-03-16, 16:08
  #4
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizotym
Nu har det här förvisso inte med droger att göra, men i och med att jag endast varit aktiv i drogforumen så väljer jag att ställa frågan här.

Så till frågan: kan man på egen hand upphäva sitt konto utan en moderators medhjälp? Om så, hur? Försvinner ens inlägg automatiskt om kontot raderas, eller är det något som måste ske manuellt om så skulle önskas?

Tacksam för svar!

Som en moderator skrev i FAQ-tråden, "lagt kort ligger". Dina inlägg kan inte tas bort, någonsin... Det är tekniskt möjligt men du kan få ett paket flingor av mig ifall du lyckas övertala en moderator till att göra det.
Citera
2006-03-16, 16:58
  #5
Medlem
Ang att bli raderad så kan du alltid spama sönder forumet med trams inlägg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback