• 1
  • 2
2019-11-05, 22:20
Medlem
StarkMarks avatar
"They used to laugh, they are not laughing any longer.

A victory for all that is good and just in the world has been won today.

The epic milestone on 100 000 subscribers!

A massive and heartfelt thank you to everyone who has supported me over all these years."

https://twitter.com/TheGloriousLion/...79351567708160

https://www.youtube.com/user/TheLatsbrah

På internet når vi seger efter seger. Vi når ut med mer och mer av våra tankar och idéer och det enda sättet de kan stoppa oss är genom att banna oss då de inte har några som helst argument.

Nyligen tystades Red Ice TV från att ens existera på yotube. Judarna räds att vita vaknar upp ur dimmorna och vi ser att för varje dag som går vaknar fler och fler vita män. Mångkulturens förödande framväxt skonar knappast någon men med ett mediaklimat som mer eller mindre skoningslöst propagerar för med negrer och blattar i Europa är det glädjande att ha TGO på sin sida.

Hur tror du att de storaoperatörerna på inetrenet (youtube, instagram, twitter) kommer handskas med oss dissidenter i framtiden då vi bara växer och blir större för var dag som går?
Citera
2019-11-05, 22:26
Bannlyst
Har aldrig blivit introducerad till han av youtube algos. Ville veta vad han handlar om....

Beskrivning
This is a channel dedicated to how glorious and magnificent I am.
Namn: The Golden One

Nice, har du en man crush på snubben eller, din pojkvän?
Citera
2019-11-05, 22:28
Medlem
Sooks avatar
Vad är det för nåt som fått 100k följare? Framgår inte av din text? Nån rasistsajt eller?
Citera
2019-11-05, 22:36
Medlem
lrreversibles avatar
Nej fy fan TS. The golden autist är den absolut sista som ska representera alt-right rörelsen eller någon form av nationalism. Hans engelska är så sjukt dålig trots att han varit på Youtube i åratal och gjord videor på engelska så har han inte blivit bättre, snarare sämre. Sättet han pratar på är så sjukt cringe att jag får nästintill hjärnblödning av att kolla på en video. Sen att han för sig och talar som om han vore en 11/10 fotomodell när hans utseende max är 5-6/10 är helt bissart. Jag fattar att vi inte kan göra något åt vårat ansikte, men han borde sluta låtsas som om han är någon grekisk gud när han ser högst alldaglig ut (om ens det).

-"GRIITINGS TRU FRÄNS"

-"AJM DÖ GÅLDEN LAJON, HO AR JO?"

-"XO XO BOOM"

-"U GÅTTA TREJN IN DÖ TÄMPÖL OV AJRON!"

Nej tack, skjuter mig hellre än att följa hans Youtube oironiskt. Men jag antar att autistiska larpande incels gillar honom.
Citera
2019-11-05, 22:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
Usch! Youtube är en rutschkana för extremism. En rutschkana!

dn.se
Citera
2019-11-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lrreversible
Nej fy fan TS. The golden autist är den absolut sista som ska representera alt-right rörelsen eller någon form av nationalism. Hans engelska är så sjukt dålig trots att han varit på Youtube i åratal och gjord videor på engelska så har han inte blivit bättre, snarare sämre. Sättet han pratar på är så sjukt cringe att jag får nästintill hjärnblödning av att kolla på en video. Sen att han för sig och talar som om han vore en 11/10 fotomodell när hans utseende max är 5-6/10 är helt bissart. Jag fattar att vi inte kan göra något åt vårat ansikte, men han borde sluta låtsas som om han är någon grekisk gud när han ser högst alldaglig ut (om ens det).

-"GRIITINGS TRU FRÄNS"

-"XO XO BOOM"

Nej tack, skjuter mig hellre än att följa hans Youtube oironiskt. Men jag antar att autistiska larpande incels gillar honom.

Haha rolig text men har är minst 8/10. Riktigt snygg fan
Citera
2019-11-05, 23:05
Medlem
StarkMarks avatar
Vänsterextremisterna räds vältränade svenskar! Kul att se!
Citera
2019-11-05, 23:09
Medlem
lrreversibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Haha rolig text men har är minst 8/10. Riktigt snygg fan

Hans kropp är snygg. Hans ansikte påminner om en Bulldog.
Citera
2019-11-05, 23:23
Citat:
Ursprungligen postat av lrreversible

-"GRIITINGS TRU FRÄNS"

-"XO XO BOOM"

Haha. Träning i all ära (jag gillar också att träna), men att hålla på som han gör med att spänna sig överallt och klä ut sig till en romersk soldat tycker jag mest är pinsamt.

Sen skriver han så här till en av sina videos: "There is no such thing as "Judeo-Christian". European culture must not be analysed from a religious perspective but from a biocultural one." Eh...jag tror inte han vet vad han snackar om. Religion är en del av kulturen, och i Sveriges fall så är det både hedendom och kristendom som har präglat vår kultur.
Citera
2019-11-05, 23:47
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Haha. Träning i all ära (jag gillar också att träna), men att hålla på som han gör med att spänna sig överallt och klä ut sig till en romersk soldat tycker jag mest är pinsamt.

Sen skriver han så här till en av sina videos: "There is no such thing as "Judeo-Christian". European culture must not be analysed from a religious perspective but from a biocultural one." Eh...jag tror inte han vet vad han snackar om. Religion är en del av kulturen, och i Sveriges fall så är det både hedendom och kristendom som har präglat vår kultur.

Jag tror du är ute och svamlar i nattmössan igen. Det finns ingenting som heter "Judeokristet". Judendomen är en diametralt annorlunda religion jämfört med kristendomen och kristendom i stort har aldrig delat några värderingar specifikt med judarna. Inte i högre grad än med islam men vi hör aldrig om muslimsk-kristna värderingar.

Och ja, religion är en del av kulturen.
Citera
2019-11-06, 01:31
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Jag tror du är ute och svamlar i nattmössan igen. Det finns ingenting som heter "Judeokristet".

Jodå det finns, men används främst i USA och kan ha olika innebörder. Man kan syfta på deras gemensamma rötter och skrifter (gamla testamentet med Abraham som är en viktig nyckel till att senare förstå nya testamentet) och deras liknande värderingar (se t.ex. Sjundedagsadventisterna och Messianska judar).

Citat:
Judendomen är en diametralt annorlunda religion jämfört med kristendomen och kristendom i stort har aldrig delat några värderingar specifikt med judarna. Inte i högre grad än med islam men vi hör aldrig om muslimsk-kristna värderingar.

Varför du och The Golden One är kritiska till begreppet "judeokristet" är nog för att evangeliker i USA på senare tid har kommit att uppskatta deras gemensamma historia och blivit mer filosemitiska av sig än vad den kristna kyrkan har varit rent historiskt. Gillar man inte det så vill man naturligtvis inte använda och sprida begreppet judeokristet.

Varför man inte använder termen "muslimsk-kristet" är nog för att islam kom efter kristendomen, och delar inte samma textkälla som kristendomen och judendomen gör (i form av gamla testamentet). Även om Koranen innehåller berättelser om Jesus liv så anser kristna att det är deras textkällor som är autentiska, inte Koranen. Skulle man dock beskriva kulturen i vissa europeiska länder så skulle absolut islam ses som ett stort inslag i det landets kultur (t.ex. så var ju den Iberiska halvön muslimskt i 700 år).

Citat:
Och ja, religion är en del av kulturen.

Alltså har The Golden One fel när han hävdar att europeisk kultur inte ska analyseras från ett religiöst perspektiv, för då missar man ju en stor del av vad som de facto är europeisk kultur.
Citera
2019-11-06, 03:26
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Jag har aldrig förstått de som inte förstår att när man pratar engelska så måste man ändra sin brytning. Inte annorlunda än om du te.x ska fejka skånska eller vad som helst (ifall du normalt sett inte bryter på skånska).
Det känns kanske konstigt första gångerna, men man blir bättre på det och tillslut tänker man inte på att man ändrar sin brytning. Vet to.m sådana som flyttat från te.x Göteborg till andra delar där man pratar helt annorlunda och som ändrar sin brytning naturligt beroende på vem de pratar med.

Möjligt att han tror det är exotiskt (för andra än svenskar..) eller något om stolthet eller liknande.

Sen verkar hans engelska bristfällig överlag, te.x "go out in forest". Vore kanske bättre han tog det på svenska, vet inte om han skulle förlora så många subs, skulle antagligen få lika många nya subs från svenskar istället som inte vill höra hans engelska.

Men jaja... Hans budskap verkar bra, mest sunt förnuft egentligen, och det är ju bra om han är en inspiration (så länge det inte är hans engelska uttal).
Senast redigerad av NegroidMongoloid 2019-11-06 kl. 03:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in