2019-11-02, 11:37
Medlem
Men vad är det för pack - har dom inga jobb eller är dom arbetsskygga
2019-11-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men vad är det för pack - har dom inga jobb eller är dom arbetsskygga

Delvis är det säkert så. Men det handlar nog också om att ingen vill anställa dom.
2019-11-02, 12:17
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Delvis är det säkert så. Men det handlar nog också om att ingen vill anställa dom.

Nä, det vore väl som att be dem plundra lagret.
2019-11-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
En god man styr väl bara ekonomin?
Ironi är inte din starka sida va?
2019-11-02, 21:49
Medlem
Rekommenderar att läsa tråden som länkas här inne, där kan man läsa om falska anmälningar, mordbränder, skengraviditeter, osv osv. I den tråden är huvudman T*rese Lindgr*n Kvi*k, men Malin/ Kimpa och hennes (ena stunden) fru har gått fram och tillbaka med mordhot och mordanklagelser för att i nästa stund vara bästisar/kärlekspar.
2019-11-02, 22:36
Medlem
Osceolas avatar
Fy fan vilka missfoster det finns.

Mamma Carina hade en svår uppväxt, Malin växer upp hos mormor som tydligen inte kunde ge mamma Carina en trygg barndom.

Trist att tvångssterilisering togs bort.
Orkar bara inte tänka på vad dessa missfoster kostar oss skattebetalare i rättegångskostnader,
speciella behov vid boende medmera,medmera.......
2019-11-03, 00:45
Medlem
Och jag trodde jag sett de mesta i mitt liv, detta är nog bland de roligaste jag sett på länge.
Finns de ingen som har en video på patrasken?
Hade velat höra hur dom samtalar eller kommunicerar dom som apor?
Är de såhär inavel blir?
Finns de verkligen så mkt inavel i detta avlånga land?
2019-11-03, 00:51
Medlem
Människor med förståndshandikapp bör inte skaffa barn, det här blir resultatet. Tragiska figurer.
2019-11-03, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Och jag trodde jag sett de mesta i mitt liv, detta är nog bland de roligaste jag sett på länge.
Är de såhär inavel blir?

Kan tipsa om tråden här på flashback om terese lindgren kvick. Där förekommer kimpa väldigt mycket. Tro mig. Detta är ingenting mot det du hittar i den tråden😁
2019-11-03, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Haft ett kärleksförhållande inkl sexuellt förhållande då med en 14-åring.
Så inget spännande alla så. Men olagligt likväl. Målsägandes skadeståndskrav avslogs just för det varit ett frivilligt förhållande mellan de två och ingen kränkning ansågs förekommit.

Värt att tillägga är att tr tog i beaktning att "Malin är omogen för sin ålder" Det kan man minst sagt säga!
2019-11-03, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Är de såhär inavel blir?
I tråden https://www.flashback.org/t2897755 ska du få se på inavel. Tokstollen tråden handlar om brände ju ner sin mans hus så han gick bo på gatan men han tog tillbaka henne sen utan någon vidare kontrovers (insamma veva började hon hota en mindreårig som räddat sin mamma från att brinna inne i husetz kallat henne tillmälen mm). Han var en av 3 eventuella fädrar till "graviditeten" hon just gick miste om. Hon har även mist vårdnaden om alla sina 4 barn men är lite könd för att smyga utanför förskolor och störa barn. Kimpa och Terese har båda borderline så varannan dag hotarbde med att styckmörda varandra, nästa dag är de bffs. De gillar att trigga igång varandra så oskyldiga dras in. En riktig tragokomedi. Skogstokiga hela bunten!
Senast redigerad av Dengummangickinte 2019-11-03 kl. 07:26.
2019-11-04, 13:35
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
I tråden https://www.flashback.org/t2897755 ska du få se på inavel. Tokstollen tråden handlar om brände ju ner sin mans hus så han gick bo på gatan men han tog tillbaka henne sen utan någon vidare kontrovers (insamma veva började hon hota en mindreårig som räddat sin mamma från att brinna inne i husetz kallat henne tillmälen mm). Han var en av 3 eventuella fädrar till "graviditeten" hon just gick miste om. Hon har även mist vårdnaden om alla sina 4 barn men är lite könd för att smyga utanför förskolor och störa barn. Kimpa och Terese har båda borderline så varannan dag hotarbde med att styckmörda varandra, nästa dag är de bffs. De gillar att trigga igång varandra så oskyldiga dras in. En riktig tragokomedi. Skogstokiga hela bunten!

Ja, det är verkligen värt att läsa den första tråden för att få en bild på vilka individer detta handlar om.
Fantastisk läsning, det finns inte en manusförfattare som skulle kunna skriva ihop en historia som denna

Länk till tråden finns i min signatur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in