2020-12-24, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Ja vart tog Eddie murphy vgen egentligen, var ju ngra roller som var trevliga,men det tog snabbt slut ,vad hnde
r det ett sista frsk frn Honom tro ?

Rkna med Snuten I Hollywood IV, hur den nu ska kunna n samma niv som ettan och tvan lyckades med. Todd r ju dd, bara en sdan sak. Men kanske....om Eddie sjlv nu blivit snutchef.
Citera
2020-12-24, 13:00
Medlem
Eddie fick ju en relativ framgng i och med https://www.imdb.com/title/tt8526872/

Dolemite is my name. Halvbra film.
Citera
2020-12-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Ja ettan hade en mngd roliga scener.

Dryge Darryl. Haha, svart rasist mot svarta afrikaner. Sexist ocks. Underbart. "Tell them what do do. Be in charge..."

Sexy Chocolate. Vrldens bsta band!

Bra musik.I synnerhet kungens bombastiska melodi.

Men inte tror jag p detta. Trailern lovade inte gott.

Haha det r nr de r i kyrkan och alla tvingas lyssna p Sexy Chokolade - som r eddie murpy med soul glow hr - och den perversa prsten som fingrar p tonringarnas bikinilinjer som r Arsenio Hall som "Reverend Brown"..

Haha ren och klassisk humor
Citera
2020-12-26, 03:01
Medlem
Bdonks avatar
Hoppas tvan r bra. Den kan naturligtvis inte vertrffa ettan som r en riktig klassiker och en mycket bra film. Ettan gick frresten nu inatt p fyran och den r lika sevrd varje gng.
Citera
2021-02-06, 16:29
Medlem
GormDenGamles avatar
Trailer 2: https://youtu.be/sjUgUGYlPe0

Premir 5/3.
Citera
2021-02-06, 23:04
Bannlyst
Verkar kass
Citera
2021-03-09, 09:28
Medlem
Crapmagics avatar
Nr r premirn p min lokala Sagabio? av denna amazon-produktion...
Citera
2021-03-11, 03:26
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nr r premirn p min lokala Sagabio? av denna amazon-produktion...
Nr tar en pandemi slut? Du fr nog vnta lnge p att se filmen p din lokala Sagabio. Du fr ladda ner filmen i vntan p p bttre tider och kolla p den. Jag sg den precis och tyckte att den var ok. Absolut inte lika bra som ettan men nd sevrd p stt och vis. Sevrd mest fr att f minnesbilder frn ettan som var s bra. Om jag skall stta ett betyg s blir det 5 av 10 mjliga pong medans frsta filmen var en fulltrff och 10/10 pong.
Citera
2021-03-11, 09:04
Medlem
GormDenGamles avatar
Ligger ute p Amazon Prime. Vgar man se den?
Citera
2021-03-11, 09:52
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ligger ute p Amazon Prime. Vgar man se den?

Givetvis inte.
Citera
2021-03-11, 17:13
Medlem
Svampspors avatar
Jag sg originalet och uppfljaren efter varandra hromkvllen, frmst fr att se hur skdespelarna ldrats p drygt trettio r. Den frsta filmen r fortfarande ganska underhllande och har ldrats med vrdighet. Uppfljaren fr vl frmst ses som ngon slags gva till fans av den frsta filmen, fr ngot nytt tillfrs inte. Jag tycker faktiskt de flesta skdespelarna sg ganska vlbevarade ut och frmodligen tyckte de det var kul att f tervnda till sina gamla roller. Handlingen och de nya skdespelarna lmnar dock mycket vrigt att nska. Skdespelaren som skulle frestlla Eddie Murphys karaktrs son gjorde en vldigt ointressant och blek rolltolkning och hela grejen om hur han blev till kndes oerhrt krystad; fr att inte tala om de frfrliga fryngringseffekterna som anvndes vid tillbakablickarna. P det hela en halvt godknd film som man kan bde ha och mista.
Citera
2021-03-16, 19:32
Medlem
Vanstertrollets avatar
Arsenio Hall r fdd 56 och ser knappt ut att va ldre n i ettan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in