2019-10-31, 12:39
Medlem
KungAllans avatar
Garanterar att detta blir dynga....

Redan den första är ju inte särskilt rolig.
Citera
2019-10-31, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
Garanterar att detta blir dynga....

Ja, det här känns väldigt dammigt. Är Eddie Murphy ens rolig fortfarande?

Arsenio Hall är dock ganska vass och håller igång, han senaste "comedy special" på Netflix var hyfsad. Så han får väl försöka bära upp det här.
Citera
2020-11-22, 02:08
Medlem
GormDenGamles avatar
Ser ettan nu och kom ihåg att det ska lagas en uppföljare. Den ska ha premiär den 18/12.
Netflix ska sända den.

https://www.cinemablend.com/news/255...ming-2-america
https://decider.com/2020/10/14/comin...premiere-date/
Citera
2020-11-22, 04:09
Medlem
Enok1Halvars avatar
Ja vart tog Eddie murphy vägen egentligen, var ju några roller som var trevliga,men det tog snabbt slut ,vad hände
Äär det ett sista försök från Honom tro ?
Citera
2020-12-22, 20:18
Medlem
GormDenGamles avatar
Trailer ute!

https://youtu.be/4SySFRE81qQ
Citera
2020-12-23, 11:43
Medlem
Värt att se första filmen då..? Verkar vara spridda skurar med åsikter.
Citera
2020-12-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeO8484
Värt att se första filmen då..? Verkar vara spridda skurar med åsikter.

Första filmen tyckte jag var rätt OK när jag såg den. Det var dock ett gäng år sedan nu så inte säkert att den åldrats så väl.
Citera
2020-12-23, 12:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Första filmen tyckte jag var rätt OK när jag såg den. Det var dock ett gäng år sedan nu så inte säkert att den åldrats så väl.

Trailern ser väl inte så väldigt lovande ut.
Citera
2020-12-23, 13:48
Medlem
Ren dynga!
Citera
2020-12-23, 13:58
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Ja vart tog Eddie murphy vägen egentligen, var ju några roller som var trevliga,men det tog snabbt slut ,vad hände
Äär det ett sista försök från Honom tro ?

Han har väl varit med oss hela tiden i stort sätt han spelar ju bla åsnan i Shrek samt dyker upp i SNL lite då och då.
Citera
2020-12-23, 14:07
Medlem
In early 2017, an announcement was publicized which addressed the impending production of a sequel to the film. Kevin Misher was named as producer, and Sheffield and Blaustein, the original screenwriters, were also attached to the project. However, a possible participation of lead actors Eddie Murphy and Arsenio Hall was left undefined.[34]

On January 11, 2019, it was announced that the sequel will be moving forward with Murphy reprising his role and Craig Brewer as director (having previously worked with Murphy on the Netflix film Dolemite Is My Name). Arsenio Hall, Shari Headley, John Amos, Paul Bates and James Earl Jones are expected to return for the sequel as well.[35] Wesley Snipes signed on for a role in the film. Leslie Jones and rapper Rick Ross are also joining the cast in an undisclosed role.[36][37]

The film was scheduled to be theatrically released on December 18, 2020,[38][39][40] but due to the COVID-19 pandemic, Amazon Studios bought the distribution rights and will release it digitally on Prime Video on March 5, 2021.[41]

från wiki

Del 1 originalet var ju skitbra - kanske för att man var under 20 vid den tiden.

Ser man den igen som jag gör nu as we speak - så håller den än, skön film en riktigt feelgood film som slutar i total lycka. Frisörerna är roligast "My-T-Sharp" och det sker en massa micro management gällande vem som spelar vilka roller, påkostat
Senast redigerad av Tokarev 2020-12-23 kl. 14:18.
Citera
2020-12-24, 09:07
Bannlyst
Ja ettan hade en mängd roliga scener.

Dryge Darryl. Haha, svart rasist mot svarta afrikaner. Sexist också. Underbart. "Tell them what do do. Be in charge..."

Sexy Chocolate. Världens bästa band!

Bra musik.I synnerhet kungens bombastiska melodi.

Men inte tror jag på detta. Trailern lovade inte gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in