2019-10-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
JAG FÖRSTÅR. DET ÄR DU SOM ÄR FÖR DUM FÖR ATT TA IN VAD JAG SKRIVER.
Du försöker med en dåres envishet trycka in aliens i universums minsta sammanhang, när det är sinnessjukt mycket mer rationellt att anta att aliens inte någonsin varit närheten av oss just pga universums storlek. Bara för att det finns en byrålåda som Snowden inte har access till betyder det inte att lådan innehåller den heliga graalen. Inte aliens, inte Jimmy Hoffa, inte ens grannens bortsprungna katt... Torka bittertårarna och acceptera...

Du måste vara dum i huvudet, jag bryr mig inte om utomjordingar, jag har inte sagt att de varit här, jag har inte sagt att Snowden har fel.

Jag säger enbart att han inte kan säga med säkerhet att de ej varit här, då han inte har tillgång till ALLT material.
Kvalificerad gissning? Visst det kan man säga.

Är du dum i huvudet, seriöst?
Citera
2019-10-28, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Du måste vara dum i huvudet, jag bryr mig inte om utomjordingar, jag har inte sagt att de varit här, jag har inte sagt att Snowden har fel.

Jag säger enbart att han inte kan säga med säkerhet att de ej varit här, då han inte har tillgång till ALLT material.
Kvalificerad gissning? Visst det kan man säga.

Är du dum i huvudet, seriöst?
Jag vet faktiskt inte längre vad fan du svamlar om. Låt oss bara avsluta den här konversationen och gå vidare med våra liv. Deal?
Citera
2019-10-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Jag vet faktiskt inte längre vad fan du svamlar om. Låt oss bara avsluta den här konversationen och gå vidare med våra liv. Deal?

Du kommer nog fortsätta sitta här och låtsas vara all-vetande, men jodå - jag skippar denna tråd nu.

Allt gott.
Citera
2019-10-28, 20:45
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Hade det funnits aliens så hade han väl inte suttit och berättat det, vad ska dom dessutom med människan som överlag är helt efterbliven att göra?

Snowden är nog bara en puppet likt alla andra, eller hur avslöjar han alla dessa ”hemligheter” utan att bli undanröjd?

Han kan ju inte avslöja dessa hemligheter utan att gömma sig i Ryssland!
Citera
2019-10-28, 23:21
Medlem
Karlekskrigares avatar
Snowden är kontrollerad opposition. hans medverkan på Joe Rogan var smärtsam att se. en besserwisser som håller monolog utan att svara på några tuffa frågor eller avhandla några känsliga ämnen. Det han visselblåste om var förresten redan allmänt känt för väldigt många. jag ser det som en kontrollerad läcka, en skademinimering där underättelsetjänsterna/eliten kan kontrollera händelseförloppet. Förnekar man chemtrails, tror på den officiella versionen av 9/11, eller tror att aliens inte finns bara för att han inte hittar info om dom i NSAs databas så är man antingen puckad eller kontrollerad.
Citera
2019-10-28, 23:24
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Han kan ju inte avslöja dessa hemligheter utan att gömma sig i Ryssland!
Jag ska vara helt ärligt och säga att jag inte visste att han hade asyl i Ryssland förrens senare, Putin the lord and savior.
Citera
2019-10-29, 03:25
Medlem
Snowden är CIA, en gång CIA alltid CIA.
Kan aldrig lita på vad CIA säger/tänker/tycker
Citera
2019-10-29, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Vilken högoddsare. Synd att han inte kontrollerade att jorden var rund också, och att gang stalking inte existerar.

Fast... det här hindrar ju inte dårarna, han är väl "köpt" eller liknande.
Nej så är det ju. Allting som motbevisar konspirationsteoretikerna är en del av konspirationen. Det blir en oändlig regress av det hela.
Citera
2019-10-29, 14:16
Medlem
Ruger89s avatar
Det är väl ganska uppenbart att om månlandningen var fake och usa gömmer utomjordingar, så vet nästan ingen inom regeringen eller säkerhetstjänsten om det? Det säger väl sig självt att det är extrem sekretess och inte konventionellt dokumenterat i en sekretessbelagd excellfil?
Citera
2019-10-29, 16:20
Medlem
Snowden hade långt ifrån den högsta säkerhetsnivån.
NSA hade vid den tidpunkten ungefär 1000 tekniker/datanördar med samma säkerhetsnivå som Snowden hade.

Låter det rimligt att random tekniker kan gå in och se dokument som inte ens presidenten har tillgång till?
Citera
2019-10-29, 16:42
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schibban
Skulle gissa att han är kontrollerad lögnare

Detta är känt sedan länge. Snowden är inte någon hjälte som massmedia vill framställa honom.
Citera
madtops avatar

Moderatormeddelande

Postat av madtop 2019-10-29, 20:56
Medlem
OT raderat. Försök hålla er till ämnet som är Snowden och hans sökningar i hemliga dokument.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in