Citat:
Ursprungligen postat av
Hex30
Han hade inte majestic12 nivå på sin säkerhetsklassning så självklart fick han inte sanningen i sina sökningar.
Svenska poliser kan inte gora slagningar utan att de loggas och maste kopplas till en utredning. Ingen utredning? = sparken.
Manga har tror pa allvar att en CONTRACTOR utan en gymnasieutbildning, som blev utsparkad fran armen for att han var samst som sen blev webdesigner och lyckades komma in pa CIA/NSA pa ett bananskal satt under natterna i Langley och sokte pa dittan och dattan utan att det loggades eller att han for den delen fick tillgang till "sanningen".
Lyssnade pa lite mer an halva JRE innan jag dog av skratt over hur pinsam Snowden ar. Snacka om megalomania.
Killen tror att han nadde nagon javla elit-enhet vars utbildning var varre an for NOC individer.
Dar han kunde chilla runt pa Langley mitt i natten och gora lite som han ville, for han var ju saaaa tekniskt kunnig.
Var rekryterar CIA fran? MIT, YALE, HARVARD eller en high school dropout som blev utsparkad fran armen omgande da hans ben gick sonder av att ga lite i trask. (dummaste skiten jag nagonsin hort att Snoweden skulle tillhort en enhet som rekryterade till Special Forces) Ungefar som att pasta att man kan skickas till ett SEAL TEAM direkt efter GU. - Ingen som lyssnar pa hans smorja och skrattar?
Har har vi en loser konsult som inte kunde fa ett jobb inom CIA/NASA direkt. Armen ville inte ha med honom att gora. Han blir upplockad av en rekryteringsfirma som kastar lite skitjobb till honom. Han missbrukar sin clearance (som han formodligen fick da hela hans slakt jobbade federalt, dvs. han ansags inte vara en sakerhetsrisk) och sprider information om att CIA/NASA loggar information som de inte far.
snark.
/C