• 1
  • 2
2006-03-14, 20:28
Medlem
genos avatar
Hej, jag undrar var jag kan beställa RedBull i större mängder, billigt?
Att åka ner på macken för att köpa en platta ruinerar en ju...

Har googlat, men det ger som vanligt inget resultat, när man letar efter matvaror...
Citera
2006-03-14, 20:33
Medlem
På Netto har de Hustler. Det är skitbilligt, smakar som Red Bull, men lite godare.
Citera
2006-03-14, 20:42
Medlem
callons avatar
Finns även på Lidl, kostar ca 4.50kr och det smakar likadant som riktig red bull.
Citera
2006-03-14, 21:00
Medlem
Kharazuloths avatar
Sen har vi ju powerking på willys som är mycket, mycket godare än powerking och hustler.
Citera
2006-03-14, 21:02
Medlem
Sotarmurres avatar
Hustler.
Underground drink for hustlers.

Jag tror det står så på burken. Länge sedan man tog sig en hustler
Citera
2006-03-15, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kharazuloth
Sen har vi ju powerking på willys som är mycket, mycket godare än powerking och hustler.

Powerking som är godare än Powerking, det lät lite roligt. Och trådskaparen va ute efter billig _RED BULL_, därför jag själv va inne i tråden eftersom jag va intresserad av samma sak.
Citera
2006-03-15, 03:38
Moderator
tobess avatar
-> Mat & Dryck

/Moderator
Citera
2006-03-15, 08:15
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharazuloth

Håller med dig. Bättre groggvirke hittar man knappt! Jag och sambon köper en platta varannnan vecka.
Citera
2006-03-15, 08:35
Moderator
Ruskigbusss avatar
Men, för tusan, frågade trådskaparen om ALTERNATIV till Redbull?

Nej, just det. Jag är också intresserad av att köpa större kvantiteter, då det går åt några varje dag.

Och då av just Red Bull - inte nåt plagiat.
Citera
2006-03-15, 09:29
Medlem
Finns väll bara två alternativ att köpa Red Bull billigt, parallellimport eller grossist, typ Axfood eller Martin Olsson.

Kan inte påminna mig om att jag sett billig Red Bull, endast substitut. Kanske dax för ngn. att åka med lastbil till Tyskland eller Polen?
Citera
2006-03-15, 13:46
Medlem
MisterGGs avatar
När Redbull kom till Sverige så hade polarns farsa en vanlig liten kiosk, så vi köpte genom honom.. Skulle tro att vi hamnade på en 7 kr burken eller nåt?

Men då bjussade gubben på momsen och så.. Kolla med nån kiosk om du får köpa genom dom..
Citera
2006-03-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Och då av just Red Bull - inte nåt plagiat.
Varför då? Det är samma sörja i plagiaten för en tredjedel av priset. Har jag missat något?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in