• 1
  • 2
2019-10-04, 14:59
Medlem
Senaste Wahlgrens värld bara cementerade vilken fitta hon är. Är det någon jag hade önskat att den förlorade allt och hamnade i träsket så är det hon. Ungjäveln har spårat ur fullständigt och det bara eskalerar. Min enda gissning på vart hennes idiotgener kommer ifrån är Emilio som också var ett svin förr i tiden, men även han verkar åtminstone besitta självinsikt till skillnad mot äckliga Bianca som jag skulle kalla ett lost cause. Fattar inte att Pernilla går med på att ha med henne i sin show. Det är ändå i grunden Pernilla programmet kom till för och handlar om, Bianca är som en blindtarm som bara kom med på köpet. Inget visste vem hon var när det började.
2019-10-04, 15:02
Medlem
NoTruces avatar
Cool story, bro, would read again.
2019-10-04, 15:04
Medlem
Tyvärr är det på riktigt och inte särskilt coolt.
2019-10-04, 15:09
Medlem
Goose420s avatar
Det är du som behöver en tjock örfil om du sitter och tittar på Wahlgrens värld. Vad gör du med ditt liv egentligen?
2019-10-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Vad gör du med ditt liv egentligen?

Det är bara en timme i veckan.
2019-10-04, 15:12
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Det är du som behöver en tjock örfil om du sitter och tittar på Wahlgrens värld. Vad gör du med ditt liv egentligen?

Haha sanningen svider, det här är nog det bästa jag läst på FB sedan 2006.
2019-10-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
sanningen svider

Inte då.
2019-10-04, 15:44
Medlem
Nintendokids avatar
Vad ska vi diskutera?
2019-10-04, 15:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Senaste Wahlgrens värld bara cementerade vilken fitta hon är. Är det någon jag hade önskat att den förlorade allt och hamnade i träsket så är det hon. Ungjäveln har spårat ur fullständigt och det bara eskalerar. Min enda gissning på vart hennes idiotgener kommer ifrån är Emilio som också var ett svin förr i tiden, men även han verkar åtminstone besitta självinsikt till skillnad mot äckliga Bianca som jag skulle kalla ett lost cause. Fattar inte att Pernilla går med på att ha med henne i sin show. Det är ändå i grunden Pernilla programmet kom till för och handlar om, Bianca är som en blindtarm som bara kom med på köpet. Inget visste vem hon var när det började.

Tråd finns:

(FB) Info/skvaller om Bianca Ingrosso
2019-10-04, 16:01
Medlem
dANiis avatar
Samma tjej som inte visste att räkningarna måste betalas, riksblåst tjej.
2019-10-04, 16:42
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Klockrent... Snacka om stolpskott,,,,
2019-10-04, 16:48
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv

Det är TS som skall ha en tjock örfil, vad det nu är, för att hen tittar på dessa program.Skäms på hen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in