2019-10-04, 16:51
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Senaste Wahlgrens värld bara cementerade vilken fitta hon är. Är det någon jag hade önskat att den förlorade allt och hamnade i träsket så är det hon. Ungjäveln har spårat ur fullständigt och det bara eskalerar. Min enda gissning på vart hennes idiotgener kommer ifrån är Emilio som också var ett svin förr i tiden, men även han verkar åtminstone besitta självinsikt till skillnad mot äckliga Bianca som jag skulle kalla ett lost cause. Fattar inte att Pernilla går med på att ha med henne i sin show. Det är ändå i grunden Pernilla programmet kom till för och handlar om, Bianca är som en blindtarm som bara kom med på köpet. Inget visste vem hon var när det började.
Skiten finns för att sådana som du tittar på det. TVn har helt förstört det här landet. Folk kommer fan bara hem från jobbet, lagar mat, sätter sig framför TVn och glor tills de går och lägger sig. Hur kan någon anse att det är ett vettigt liv?
2019-10-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Skiten finns för att sådana som du tittar på det.

Det var ju inte riktigt svar på min undran men absolut.
2019-10-04, 17:02
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Samma tjej som inte visste att räkningarna måste betalas, riksblåst tjej.

Hon spelar för tv era dumk ullade firtor hur kan.ni gå pådet här hur orkar ni tänka på dessa hur orkar ni bry er
2019-10-04, 17:04
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Senaste Wahlgrens värld bara cementerade vilken fitta hon är. Är det någon jag hade önskat att den förlorade allt och hamnade i träsket så är det hon. Ungjäveln har spårat ur fullständigt och det bara eskalerar. Min enda gissning på vart hennes idiotgener kommer ifrån är Emilio som också var ett svin förr i tiden, men även han verkar åtminstone besitta självinsikt till skillnad mot äckliga Bianca som jag skulle kalla ett lost cause. Fattar inte att Pernilla går med på att ha med henne i sin show. Det är ändå i grunden Pernilla programmet kom till för och handlar om, Bianca är som en blindtarm som bara kom med på köpet. Inget visste vem hon var när det började.

Sluts spendera din tid på en värdelös show om en skadad familj för hjärnskadade tittare. Och sluta slösa din energi på att, på ett hjärnskadat sätt, brusa upp dig över hjärnskadad nonsens.

Sluta vara hjärnskadad helt enkelt.
2019-10-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hon spelar för tv

Om hon frivilligt väljer att framstå som hon gör så är hon ju ännu mer sjuk i huvudet.
2019-10-04, 17:07
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Om hon frivilligt väljer att framstå som hon gör så är hon ju ännu mer sjuk i huvudet.

Mhm alla skådespelare som tjänar miljoner per år på att spela en roll borde också sitta på psyk eller
2019-10-04, 17:14
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Det var ju inte riktigt svar på min undran men absolut.
Svaret är att hon finns med för att det "säljer". Mer lätt-tuggat trams för att bedöva folket.
2019-10-04, 17:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Hon spelar för tv era dumk ullade firtor hur kan.ni gå pådet här hur orkar ni tänka på dessa hur orkar ni bry er

Citat:
Mhm alla skådespelare som tjänar miljoner per år på att spela en roll borde också sitta på psyk eller
Bianca är ingen skådespelare. Det är ju inte så att hon är hjärnforskare på fritiden precis.. Hon överdriver såklart för tv men smart är hon inte, det är knappt nån i den familjen.
2019-10-04, 17:16
Medlem
Citat:

Skärp dig, den enda som är sjuk här är du. Skaffa dig ett liv och stick från stan istället.
2019-10-04, 17:24
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bianca är ingen skådespelare. Det är ju inte så att hon är hjärnforskare på fritiden precis.. Hon överdriver såklart för tv men smart är hon inte, det är knappt nån i den familjen.

Dem tjänst storkovan på att ni luffare får känna er smartare än de rika snygga tvpersonligheterna det är ganska smart imo

Typ som Trump
2019-10-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Beror på hur man definierar smart. Hon är tillräckligt smart för att tjäna mycket mer pengar än vanlig knegare gör men hon verkar inte ha nå koll på vad som händer utanför sin bubbla.

Hon är som vilken kändis som helst, gör allt för uppmärksamhet och tror att allt handlar om dom.
2019-10-04, 17:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malet
Beror på hur man definierar smart. Hon är tillräckligt smart för att tjäna mycket mer pengar än vanlig knegare gör men hon verkar inte ha nå koll på vad som händer utanför sin bubbla.

Hon är som vilken kändis som helst, gör allt för uppmärksamhet och tror att allt handlar om dom.
Hon är ett barn av sin tid och man behöver inte vara smart för att ha kännedom om de kanaler som används i dagen narcissistiska och ytliga samhälle. Som kändisbarn har hon haft rätt mycket gratis dessutom. Sen har hon ju folk bakom sig också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in