2020-02-07, 22:39
Medlem
PickiPickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Bara jag som reagerar på "SMITTA" i fupen?
Jag noterade det med. Många missbrukare som har Hepatit C.. Så tänkte jag..
Citera
2020-02-07, 22:44
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Hoppas alexandra dör en plågsam död!
Citera
2020-02-07, 23:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BourbonStreet
Det borde åtminstone finnas en obligatorisk föräldrakurs där även psykologisk/social/ekonomisk utredning samt analys görs på blivande föräldrar. Därefter kan man i god tid sätta in lämpliga åtgärder och ev. stöd.
Nej, det borde det inte. Vilket elitistiskt skittänk du framför.
Citera
2020-02-07, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det borde det inte. Vilket elitistiskt skittänk du framför.

Kan det bidra till att fler småbarn får behålla livet så ja.
Citera
2020-02-07, 23:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BourbonStreet
Kan det bidra till att fler småbarn får behålla livet så ja.
Nej, det skulle innebära att fler barn inte fick födas, men det skulle inte ge några som helst garantier för antalet som dödas av sina föräldrar sjunker.
Citera
2020-02-08, 00:33
Medlem
Det sorgligaste av alltihop i detta är att Expressen sätter betalvägg på artikeln om Edwin.
Citera
2020-02-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Hur vet Du så mycket om A. som vi andra inte vet ?

Så Du tycker inte att också Alexandra skulle få frid och harmoni istället för sin jobbiga tillvaro ?

Är inte alla människor lika mycket värda ?
Du har ju svaret på din egen fråga (är inte alla människor lika mycket värda?)Tydligen inte om man går efter mammans handlingar.
Citera
2020-02-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Jag läser FUP! Jag citerade Alexandras egna uttalande!

Lägg ner dit osmakliga godhetknarkande över mamman! Ja, hon är säkert också ett "offer" men hon lever till skillnad mot hennes lille son som hon mördade.

Tänk du mer på den stackars lille pojken som förlorade sitt korta liv vid hennes hand, som vi andra gör.
Alla människors lika värde? Alexandra värderade uppenbarligen sitt liv högre än sin lille sons...

Han var helt oskyldig över allt!
Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2020-02-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Det här med att folk säger sig höra röster tror jag inte mycket på. Hur bevisar man det ? Allt som händer i kroppen går ju att bevisa. Tror att det är mest att skylla ifrån sig när någon påstår sig höra röster.
Men vid en viss form av migrän får man hörselhallucinationer. Migränanfall går att bevisa.
Prova på en högdos amfetamin i en vecka så skall du få se på saker och ting.Inget jag rekommenderar.
Citera
2020-02-08, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissKatt
Ja rutiner för grundläggande behov är viktigt. Och läggdags bör ju vara i rimlig tid för ett så litet barn. Mina la sig kl 18:30-19:00 i den åldern.
Vilket år pratar du om 1970 kanske,tidigare?Tror du verkligen att barn går och lägger sig runt 18.30 snåret nuförtiden?
Citera
2020-02-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodbronze
Det sorgligaste av alltihop i detta är att Expressen sätter betalvägg på artikeln om Edwin.
Ne,ännu sorgligare att du bemöda att skriva ett inlägg om det.
Citera
2020-02-08, 02:16
Medlem
Ni som inbillar eller får det till att psycho-mördaren bet om hjälp,avlastning eller att det är soc eller statens fel.Att ha/skaffa barn är ingen jävla deltidsjobb,man har tyvärr inga privilegium att välja sina egna arbetstimmar efter eget smak och tycke.Finns inte nått som heter stämpla ut när man har barn.Emellanåt är arbetspassen 24/7 oavsett väderförhållandena.Orkar man inte så har man till skillnad mot många andra länder möjligheten att lämna över barnen till staten.Kan lova,dem tar hand om dem som sina egna.Om man nu inte orkar att vara förälder så bara lämna över man behöver inte mörda dem kallblodigt som häxan har gjort.Hoppas att dem hänger henne,häxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in