2014-02-17, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Nu är jag av olika anledningar väldigt skeptisk till skulle kunna skaffa mig ett sunt förhållande i nuläget, men om det är något jag skulle noja över med personen i det läget så antar jag väl att det är om personen har haft många pojkvänner snarare än dumma engångsligg. Vill ju helst av allt vara stark nog att bry mig om mig själv snarare än den andres tidigare eskapader, men fem vackra pojkvänner som hon älskat känns rent spontant värre än 30 fulligg för att hon var kåt.

Njo något värre kanske. Är hon inte selektiv med fittan så är hon inget att satsa på i min bok men människor som inte är selektiva med sina känslor är ännu värre så hellre 15 ons än 10 pojkvänner.
Citera
2014-02-17, 18:22
Medlem
10sekunders avatar
Rent moraliskt bryr jag mig inte ett skit i hur många brudar killen legat om han väljer att faktiskt inleda ett förhållande med mig. Kul för honom om det varit många, liksom och jag uppskattar faktiskt erfarenhet. Men visst kanske man skulle ha prestationsångest med tanke på att jag bara varit med 6 st (är 20-25 år gammal) och sedan kan klamydiatest och liknande vara på sin plats för att känna sig säkrare. Jag skulle aldrig gå och noja över otrohet och sånt, jag litar på någon jag är ihop med och låter honom göra vad han känner för så länge han kan ta konsekvenserna
Citera
2014-02-18, 19:32
Medlem
Av egen erfarenhet så borde killar som legat med mindre än 20 hålla truten och kanske inte ens yttra sig i denna tråd. Själv dras jag till killar som legat med många, ju fler desto bättre. Dessutom vet jag (förhoppningsvis) att knullet då är värt att! Om en kille tycker du är slampa för du legat med runt 50 pers på 23 år så tror mig, han är inget för dig! Och folk som dömmer tjejer som legat med +50 pers handlar mer om att "någonting man måste tycka". Hellre leker jag av mig vid 23 år än vänta tills min 50 årskris och knulla skiten ur de unga männen för man slösade bort sitt liv för att resonera kring vad andra människor gör. Själv trodde jag slampa va ett slangord för hur en tjej beter sig, inte för hennes handlingar. Alla har vi olika synpunkter på saker och ting, och tur är väl det.
Citera
2014-02-18, 19:38
Medlem
Network-s avatar
Jag har en tjejkompis som enligt sig själv sugit av ca 100 pers.
Hon gillar att suga kuk.

Vad är problemet?
Citera
2014-02-18, 21:21
Medlem
Det beror på under hur lång tid alla partners hunnits med. Är det extremt många den senaste tiden kanske inte är optimalt.

Största varningen på när man haft för många är när man inte vet hur många man legat med.
Citera
2014-02-18, 21:32
Medlem
--locco--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Network-
Jag har en tjejkompis som enligt sig själv sugit av ca 100 pers.
Hon gillar att suga kuk.

Vad är problemet?

Fan vilken äcklig hora.
Citera
2014-02-18, 21:44
Medlem
Turbaas avatar
vad borde normal liggandet ligga på?
fyndig mening va hehe

sj har ja legat med ca 50st.

Har oxå varit singel för det mesta.
längsta förhållandet är 1år.
Citera
2014-02-19, 17:22
Medlem
Network-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --locco--
Fan vilken äcklig hora.

Utveckla dig gärna.
Använd inte ordet hora som något negativt eller i fel sammanhang.

Frisläppt kan jag hålla med om, hur är det något negativt?
Hade jag haft chansen hade jag legat runt med nästintill varje tjej, är jag också äcklig?
Citera
2014-02-19, 19:57
Medlem
Jag skulle iaf inte bry mig alls om en kille eller tjej varit med många, alla ska få experimentera och ha kul
Citera
2014-10-26, 23:01
Medlem
Denna artikel som postats tidigare säger ju en del http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791667.ab#

Svensken har sex i snitt med 14 pers eller så under sin livstid. Dvs träffar ni en tjej som är 22 år och legat med 25 st är det ganska mycket, men det är bara en siffra!
Citera
2014-10-26, 23:45
Medlem
Jag måste säga att jag blir chockad när jag läser allt här! Själv är jag 18 och har legat med 8 och jag känner mig äcklig över att det är så många. Min kille som är lika gammal har legat med 3 så det känns jättejobbigt att jag har så många fler än honom, kan väl också tillägga att han inte blev särskilt glad när han hörde hur många partners jag haft.
Citera
2014-10-27, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zitronen
Jag måste säga att jag blir chockad när jag läser allt här! Själv är jag 18 och har legat med 8 och jag känner mig äcklig över att det är så många. Min kille som är lika gammal har legat med 3 så det känns jättejobbigt att jag har så många fler än honom, kan väl också tillägga att han inte blev särskilt glad när han hörde hur många partners jag haft.

Hur kommer det sig att du har haft sex med så (relativt) många? De flesta är störa på ett eller annat vis, åtminstone de som är aktiva här, så ta inte inläggen här som någon norm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in