2011-11-15, 19:22
Medlem
Träffar jag en tjej så brukar jag undvika att fråga om det. Det är inget jag tar upp..

Jag inser att hon nog, likt de flesta tjejer, förmodligen har haft någon liten period i livet när hon har dejtat/kn...t runt lite men jag skulle bara bli sårad av att veta just antalet.

Det man inte vet..

Jag fattar att även kvinnor har en sexualitet och jag vill ju inte ha en oskuld.
Om jag träffar en tjej i min egen ålder så vore det konstigt, ja knappt ens önskvärt, om hon aldrig haft ett engångsligg eller KK förhållande eller nåt liknande. Jag är bara rädd att antalet slarviga sexäventyr och "lösa förbindelser" med olika killar skall vara liite för högt för att jag ska känna mig helt bekväm.
Senast redigerad av Macke85 2011-11-15 kl. 19:53.
Citera
2011-11-19, 01:03
Medlem
Äh, tänk dig in i den andra personens situation. Vill du veta hur många han/hon varit med? Ja/Nej? Vilket är bäst oskuld eller 50?
Jag har själv varit med en del . Jag skyddar mig alltid och gör regelbundna tester. (aldrig haft en sjukdom!) Vill min partner tvunget ta upp antalet sexpartners så hade jag sagt hur många det är, men känns inte som jag behöver ta upp ämnet.

Jag kan ärligt säga att jag föredrar någon som varit med fler än 10 än under 10.
Citera
2012-01-02, 18:33
Medlem
high1s avatar
Alltså haha allvarligt 10normalt? 10?? Ja då bor man väl uppe i en ensam fjällstuga och ser ut som en köttslamsa i ansiktet, alternativt har problem med sitt självförtroende, har liten kuk eller har svårigheter att hålla ståndet.

Fråga: finns det nån statistik på ålder, killar/tjejer här som är medlemmar på flashback?

Blir RÄDD för en kille om han bara legat med 10, han borde iaf ligga 30+ och då med ett eller flera längre förhållanden. Annars är han garanterat en tönt och är troligen kass i sängen.

Blir fan äcklad av killar som inte Här män och har legat runt i sina dar. Vad är det för mesar? Fuck man lever en gång och har man inte förstått eller upplevt härligheten med sex ja då är man antagligen UNG eller skev på nåt sätt.

Sen är det en helt annan fråga om han lihger med allt som rör sig eller om han är ute efter kvalitet. Men det är ju ingen lista man måste presentera. So det är bara knulla vidare för fan.
Citera
2012-01-02, 23:18
Medlem
Draichs avatar
Hur är hur många sexpartners man haft någonsin relevant att att upp med en annan sexpartner?

Att berätta om sina bedrifter i bastun för polarna är en sak, men varför säga en sådan sak till en partner? Är det en seriös flickvän eller dyl. så bryr man sig väl förhoppningsvis mest om varandra och är det bara en KK så spelar det väl heller ingen roll. Att berätta för sin KK att man legat med si eller så många för att validera att man är bra i sängen är ju rätt så meningslöst då sanningen snart kommer fram ändå.

Skit i att berätta. Sanningen är absolut inte alltid att fördra.
Citera
2012-01-02, 23:45
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av high1
Alltså haha allvarligt 10normalt? 10?? Ja då bor man väl uppe i en ensam fjällstuga och ser ut som en köttslamsa i ansiktet, alternativt har problem med sitt självförtroende, har liten kuk eller har svårigheter att hålla ståndet.

Fråga: finns det nån statistik på ålder, killar/tjejer här som är medlemmar på flashback?

Blir RÄDD för en kille om han bara legat med 10, han borde iaf ligga 30+ och då med ett eller flera längre förhållanden. Annars är han garanterat en tönt och är troligen kass i sängen.

Blir fan äcklad av killar som inte Här män och har legat runt i sina dar. Vad är det för mesar? Fuck man lever en gång och har man inte förstått eller upplevt härligheten med sex ja då är man antagligen UNG eller skev på nåt sätt.

Sen är det en helt annan fråga om han lihger med allt som rör sig eller om han är ute efter kvalitet. Men det är ju ingen lista man måste presentera. So det är bara knulla vidare för fan.

Måste fråga dig, som sätter dig och din lösaktighet på en sån piedestal. Varför betraktar du en man som "töntig" och "dålig i sängen" för att han inte legat med mer än 10 olika partners?
Vad säger att dessa 10 partners inte varit 10 längre förhållanden där de experimenterat enormt?

Du framstår som extremt omogen och ung som har den här inställningen.
Måste man ha sex med 100 olika partners för att njuta och förstå härligheten med sex?

Du blir äcklad av killar som söker kvalité i valet av partner, men du ser upp till, och anser att män som tar den skabbigaste tjejen på krogen och kör henne i tvåan är helfräscha och så man ska vara?

Väx upp.
Citera
2012-01-03, 02:38
Medlem
Den här tråden gör mig fruktansvärt arg!
Vad är ni för hemska människor?
Vad spelar de för roll hur många man har haft sex med?
Det viktigaste är väl att man inte har könssjukdomar, att man mår bra av att man har haft sex med många och att man är trogen om man väljer att gå in i ett förhållande.. Sen är det väl skit samma hur många man ha knullat med?
Citera
2012-01-03, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av high1

Du vet väl att det är 18 årsgräns på det här forumet! + att vi killar oftast inte gillar lösaktiga fitter som dig!

Vad säger det egentligen om man haft 30 ONS, alltså haft sex bara 30 gånger! Eller haft 2-3 seriösa förhållanden under sin ungdom och knullat 1000-tals gånger?
Ditt inlägg säger mer om dig och din lösaktiga attityd till sex och alla dina sjukdomar du dragit på dig än 1000 ord. Skulle fan hellre bli bög än att ha sex med dig!
Citera
2012-01-03, 03:46
Medlem
hehe jag uppger ingen siffra, fler än jag har fingrar är allt jag säger Men har strax under halva din siffra men är yngre...
Citera
2012-01-03, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Så få som möjligt och helst med fasta personer. Jag gillar inte personer som ligger runt och skulle aldrig göra det själv heller. Om man haft ett par pojkvänner gör mig inte mycket, men hade du sagt att du legat med 50 personer hade jag känt mig besviken och innerst inne lite äcklad även om jag inte sagt det. Sen beror det på dig, hade jag gillat dig väldigt mycket så spelar det ingen roll eftersom gjort är gjort. Men jag hade föredragit få eller att du haft fasta pojkvänner istället.

Att ha varit med 50 personer när man är drygt 20 år är inte normalt heller för den delen. Kolla undersökningar om hur många folk legat med som är äldre. Det har gjorts undersökningar och räknats ut snitt. Det brukar vara långt under 50 stycken och till och med under 10 stycken.

Många som påstår att dom legat med 50 personer eller mer överdriver dessutom, varför förstår jag inte eftersom dom flesta garanterat ser det som äckligt.
Senast redigerad av Bajen1897 2012-01-03 kl. 05:08.
Citera
2012-01-03, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazur
Du vet väl att det är 18 årsgräns på det här forumet! + att vi killar oftast inte gillar lösaktiga fitter som dig!

Vad säger det egentligen om man haft 30 ONS, alltså haft sex bara 30 gånger! Eller haft 2-3 seriösa förhållanden under sin ungdom och knullat 1000-tals gånger?
Ditt inlägg säger mer om dig och din lösaktiga attityd till sex och alla dina sjukdomar du dragit på dig än 1000 ord. Skulle fan hellre bli bög än att ha sex med dig!

Mycket sant. En som knullat med 50 personer kan ha mycket mindre erfarenhet än en som haft sex med 1 person. Kan vara 50 knull vs 1000 knull s.a.s
Citera
2012-01-03, 07:01
Medlem
Minxys avatar
Måste man veta hur många ens partner haft sex med?
Jag är förvisso lite nyfiken och har frågat min man vid några tillfällen, men han vill inte säga. Han vill heller inte veta hur många jag legat med.
Om jag en vacker dag skulle få veta att killen min haft sex med säg 50 pers så skulle jag väl hajja till, men knappast bli sur eller tycka han är äcklig. Det viktiga är att han ligger med MIG nu.
Citera
2012-01-03, 09:01
Medlem
zorb89s avatar
Jag vill inte veta hur många tjejerna legat med. Vägrar också säga hur många till de.
Men jag ser det som ett plus om de legat med många, bättre erfarenhet. Är man med samma partner
fastnar man oftast i utvecklingen om man inte träffat en vild brud som kan ta initiativ.

Bara de inte är smittade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in