2007-04-06, 22:25
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har haft killar som har betäckt större delar av Europa. Men dom var fan inte bättre än "oskuldsfulle" grabben som inte haft fler än 5. För att dom lärde sig inte så mkt på fyllan med alla dessa oändliga ONS dom drog över.

För att bli en bra älskare så handlar det fan inte om antalet brudar du bresar på.

Det är troligtvis så , all talk and no action..
Citera
2007-04-07, 14:45
Medlem
lost_devils avatar
Jag har haft nästan 20 olika sexpartners. Jag har alltid resonerat som så om jag är kåt och vill och killen är kåt och vill, varför ska jag vägra? En tjej har lika mycket drifter som en kille.

Om man ska titta på tal kanske man ska titta på hur många gånger folk haft sex än hur många man haft det med. Alla hittar inte pojkvänner och KKs så det räcker för att hålla nere statistiken. Är man kåt så är man.

Jag har vart monogam under mitt förhållande med min sambo, det är väl det som i slutänden räknas, inte hur många jag satt på innan dess. Det är ju en fördel för min karl att jag vet hur man gör.
Citera
2007-04-07, 17:59
Medlem
FallMedStils avatar
Jag personligen har inget emot tjejer som legat med många, de lever sitt liv precis som de vill. Däremot så tror jag inte att jag skulle kunnat vara tillsammans med en sån tjej. För det första så tror jag inte att jag ens "söker" mig till sådana kvinnor över huvud taget, man attraherar oftast människor som tänker och resonerar någolunda som man själv gör. Om detta mot förmodan skulle hända så skulle jag känna mig ganska "ospeciell" på grund utav de ideal jag och många med mig bär på.

Jag tror inte att min sexuella bakgrund varit något jag skyltat öppet med om jag haft väldigt många partners men detta gör inte heller det till något man ljuger om. Tar hon upp det så hade jag varit ärlig, om inte så hade jag inte nämnt det själv helt enkelt.
Citera
2007-04-07, 21:03
Medlem
Det som jag finner irriterande med de som varit med många, och många för mig är väl 25+... och när man är uppe i 50+, ja då förlorar nog killen ifråga lite i ställning hos mig... men nu till saken... grejen handlar inte om att man har haft sex med många, det har med att göra att man INTE går efter kärlek & känslor.
Jag är trött på att ingen tror på kärlek.
Knulla bara för att man är kåt faller bort för mig, fuck jäkla sex & the city brainwashen på unga tjejer - "knulla som killar, ta för er det är inget fel".
Varför måste kvinnor alltid "omvandlas" till män, alltså bete sig som män för att vi tror att det är mer "jämställt" då??!!
Killar knullar runt som f-n, då kan jag göra det... girlpower wooo!

nej.

Det är så jag är, jag vill ha sex med någon jag bryr mig om... som är speciell för mig, jag ska inte bara vara sex för honom och han ska inte bara vara sex för mig, för detta innebär att man är utbytbar med vemsomhelst i princip.
Jag vill inte vara utbytbar.
Visst jag är grymt översexuell (och om jag skulle lytt mina lustar så ja skulle jag lätt ha haft sex med 50+, men nu är jag fortfarande under 10), jag kommer f-n aldrig ha sex med någon igen som jag inte känner något speciellt för (ja, vid två tillfällen när jag var yngre var jag dum nog att göra det, och det fick inte mig att må bra)
Citera
2007-04-07, 22:39
Medlem
MonkeyWizs avatar
Jag har kommit upp i den moderata summan av 39 olika partners då jag blev sexuellt aktiv (15år) tills jag fyllde ~25. (Stadgade mig)
5 av dessa var 'casual sex' och inget mer.
6 av dem var riktiga förhållanden som varade över 1 år.
(Mellan 1 och 3 år varav 1st förlovning)
Resterande var kortare, mer eller mindre seriösa, dejter.

Jag råkar vara man och det verkar vara accepterat då.

Personligen vill jag ha en flicka med erfarenhet och oftast spelar det mig ingen roll hur många partners hon haft innan mig. Det är de efter mig som jag är noga med.
Erkännas skall att jag troligen vore mer nervös över huruvida hon tänker lämna mig om hon hade haft 50 partners än om hon hade haft 3.
En tjej med 3 långa förhållande känns som ett säkrare kort att bygga ett långvarigt förhållande på.

Å andra sidan; Jag har förändrats sedan jag 'växte upp'. Är inte slampig alls längre men jag har gott om erfarenhet både på sexfronten och förhållandefronten.

Sammanfattning: Jag skulle strunta i hur många partners min nuvarande har haft om jag bara är den sista älskaren hon tänker ha.

/Sov gott!
Citera
2007-04-08, 12:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyWiz
Jag har kommit upp i den moderata summan av 39 olika partners då jag blev sexuellt aktiv (15år) tills jag fyllde ~25. (Stadgade mig)
5 av dessa var 'casual sex' och inget mer.
6 av dem var riktiga förhållanden som varade över 1 år.
(Mellan 1 och 3 år varav 1st förlovning)
Resterande var kortare, mer eller mindre seriösa, dejter.

Jag råkar vara man och det verkar vara accepterat då.

Personligen vill jag ha en flicka med erfarenhet och oftast spelar det mig ingen roll hur många partners hon haft innan mig. Det är de efter mig som jag är noga med.
Erkännas skall att jag troligen vore mer nervös över huruvida hon tänker lämna mig om hon hade haft 50 partners än om hon hade haft 3.
En tjej med 3 långa förhållande känns som ett säkrare kort att bygga ett långvarigt förhållande på.

Å andra sidan; Jag har förändrats sedan jag 'växte upp'. Är inte slampig alls längre men jag har gott om erfarenhet både på sexfronten och förhållandefronten.

Sammanfattning: Jag skulle strunta i hur många partners min nuvarande har haft om jag bara är den sista älskaren hon tänker ha.

/Sov gott!

Det var mycket klokt skrivet. En liten fråga bara... Hur kan du så exakt veta att det är 39? Har du räknat så noggrant? Trodde inte att man höll räkning på det viset...
Citera
2007-04-08, 12:46
Medlem
MonkeyWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det var mycket klokt skrivet. En liten fråga bara... Hur kan du så exakt veta att det är 39? Har du räknat så noggrant? Trodde inte att man höll räkning på det viset...
Tackar!

Jag fick frågan en gång så jag räknade.
Kombinerat bra minne och ganska enkel tidslinje.
Citera
2007-04-08, 12:54
Medlem
WhiteHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton

Brukar inte alla karva in sina erövringar i sängstommen?

Precis som någon sa tidigare i tråden så kommer inte erfaranhet från ons, utan mer från förhållanden/kk relation. Inte så konstigt kanske, med tanke på att man oftast har mer regelbundet sex då.
Var någon som gjorde en jämförelse med ett cv, dessto fler sexparners skulle vara lika med bättre. Är väl snarare tvärtom, tror en arbetsgivare mer prioriterar hur länge den anställde varit på diverse arbetsplatser. Ger en bättre bild av hur mkt personen i fråga egentligen kan/lärde sig om jobbet. Samma sak borde då rimligen gälla för "sex-cv".

I teorin vill jag absolut inte vara med någon som haft många sexpartners, men i praktiken/verkligheten brukar det oftast inte spela någon roll.
Citera
2007-04-08, 19:30
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteHeart
Brukar inte alla karva in sina erövringar i sängstommen?

Precis som någon sa tidigare i tråden så kommer inte erfaranhet från ons, utan mer från förhållanden/kk relation. Inte så konstigt kanske, med tanke på att man oftast har mer regelbundet sex då.
Var någon som gjorde en jämförelse med ett cv, dessto fler sexparners skulle vara lika med bättre. Är väl snarare tvärtom, tror en arbetsgivare mer prioriterar hur länge den anställde varit på diverse arbetsplatser. Ger en bättre bild av hur mkt personen i fråga egentligen kan/lärde sig om jobbet. Samma sak borde då rimligen gälla för "sex-cv".

I teorin vill jag absolut inte vara med någon som haft många sexpartners, men i praktiken/verkligheten brukar det oftast inte spela någon roll.

Saken är ju den att med ett ONS (och ofta på fyllan) så kan jag inte tänka mig att man lägger ner sin själ i att tillfredsställa den andra som man gör när man har en relation och på så vis lär man sig nog inte så mkt nytt. Det är nog ganska likartat att dra över den ena efter den andra så jag skulle nog helt klart välja en kille som har haft färre sexpartners i längre relationer än någon som haft 50 ONS och 2 förhållanden.
Citera
2007-04-08, 21:51
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Saken är ju den att med ett ONS (och ofta på fyllan) så kan jag inte tänka mig att man lägger ner sin själ i att tillfredsställa den andra som man gör när man har en relation och på så vis lär man sig nog inte så mkt nytt. Det är nog ganska likartat att dra över den ena efter den andra så jag skulle nog helt klart välja en kille som har haft färre sexpartners i längre relationer än någon som haft 50 ONS och 2 förhållanden.

men om någon haft 500 sexpartners samt 4 längre föhållanden då? skulle du ändra dig då?
Citera
2007-04-08, 23:10
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
men om någon haft 500 sexpartners samt 4 längre föhållanden då? skulle du ändra dig då?

500 upprepningar av ONS-överdragningar på fyllan ??? Blir man inte sämre i sängen då?
Citera
2007-04-08, 23:46
Medlem
Ja tror mer problemet skulle bli som någon tidigare skrev, är killen du träffar lite blyg, tillbakadragen eller osäker på sex kan vetskapen om att du haft många partners ge han lite ågren.

Men om killen är självsäker tycker ja många partners bara skulle ses som ett plus!

Ja själv har väl legat med 16 och är 22. Ja har inge problem med att prata om antalet men måste erkänna att ja blev lite osäker när ja fick höra min sista 2 veckors förlt berätta om sina uppemot 100 st. Men de gick bra ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in