2009-08-21, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av razide
förstår inte de som säger att man ska skita i sin partners förflutna... gäller detta t.ex. brott också? eller rent av allt?

så här funkar världen enligt all modern vetenskap: en kvinnas människovärde beror dels på hennes utseende och dels på hur många män hon tillåtit runka av sig i hennes geggveck. desto fulare och desto fler partners, desto lägre värde förstås. enligt dagens forskare så har de flesta kvinnor förlorat hela sitt värde vid ungefär tio partners. kvinnan förvandlas då till en slampa och får som högsta mål i livet att tillfredställa så många män som möjligt.

män som stannar hos slampor är svaga och omanliga eftersom de inte klarar att fixa en kvinna med högre status i gruppen och de hamnar därför långt ner i den manliga hierarkin. vi är ju bara ganska primitiva djur trots allt.

stenåldern ringde, de vill ha tillbaka sin människosyn! LÄmna tillbaks!
Citera
2009-08-21, 14:52
Medlem
Mindre, eller lika många som man själv har haft, såklart.
Citera
2009-08-21, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia Ax:son
Mindre, eller lika många som man själv har haft, såklart.

mindre? tänder din partner på dvärgar? eller menar du färre? hursomhelst, vad spelar det för roll?
Citera
2009-08-21, 14:55
Medlem
miqqqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enannananna
hört talas om kondom?

Nääää, vad är det?

Jag tänker bara på att det är större chans att någon som har haft sex med många har haft sex med någon som har någon sjukdom och kan därför ha fått något.
Statistiken i vem som är noggrannast med kondom - de som ofta har ONS resp de som sällan har det och skillnaden mellan tjejer och killar i denna fråga vet jag inte, så därför kan jag mycket väl ha fel.

Kan hända att jag är färgad av mina personliga erfarenheter också...
Citera
2009-08-21, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miqqqa
Nääää, vad är det?

Jag tänker bara på att det är större chans att någon som har haft sex med många har haft sex med någon som har någon sjukdom och kan därför ha fått något.
Statistiken i vem som är noggrannast med kondom - de som ofta har ONS resp de som sällan har det och skillnaden mellan tjejer och killar i denna fråga vet jag inte, så därför kan jag mycket väl ha fel.

Kan hända att jag är färgad av mina personliga erfarenheter också...

så länge man skyddar sig spelar det väl ingen roll? inte för mig iallafall, men vi är alla olika
Citera
2009-08-21, 15:07
Medlem
Citat:
mindre? tänder din partner på dvärgar? eller menar du färre? hursomhelst, vad spelar det för roll?

Vad skönt att du förstod, jag är blatte och min svenska är inte alltid den bästa.

Eftersom rubriken frågar efter hur många sexpartners som är OK, så har jag har helt enkelt utgått från mig själv och tycker att det känns bäst att ha någon som inte är mer slampig än vad jag själv är.
Citera
2009-08-21, 15:08
Medlem
miqqqas avatar
Citat:
så länge man skyddar sig spelar det väl ingen roll? inte för mig iallafall, men vi är alla olika

Hade du läst vad jag skrivit innan så hade du sett att jag bryr mig inte alls hur många min partner har varit med förutom att om jag hade vetat (eller trott) att det var väldigt många så skulle jag tänka mer på ev sjukdomar.

(skulle jag t ex kära ner mig i en skitsnygg bartender på stans hetaste klubb så skulle jag gissa på att han legat mycket och tänkt mer att han kunde ha en sjukdom än med en svensson kille..)

Citera
2009-08-21, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miqqqa
Hade du läst vad jag skrivit innan så hade du sett att jag bryr mig inte alls hur många min partner har varit med förutom att om jag hade vetat (eller trott) att det var väldigt många så skulle jag tänka mer på ev sjukdomar.

(skulle jag t ex kära ner mig i en skitsnygg bartender på stans hetaste klubb så skulle jag gissa på att han legat mycket och tänkt mer att han kunde ha en sjukdom än med en svensson kille..)

fast sjukdomar kan du få även om du bara knullat med en. det handlar ju inte om antalet utan om huruvida du använt kondom eller inte
Citera
2009-08-21, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia Ax:son
Vad skönt att du förstod, jag är blatte och min svenska är inte alltid den bästa.

Eftersom rubriken frågar efter hur många sexpartners som är OK, så har jag har helt enkelt utgått från mig själv och tycker att det känns bäst att ha någon som inte är mer slampig än vad jag själv är.

okej, då vet jag. och var går den gränsen för dig då?
Citera
2009-08-21, 15:17
Medlem
aleisters avatar
Under 50.
Citera
2009-08-21, 15:20
Medlem
miqqqas avatar
Citat:
fast sjukdomar kan du få även om du bara knullat med en. det handlar ju inte om antalet utan om huruvida du använt kondom eller inte

Ja självklart kan man få det. Menar bara att jag tycker det är en större risk att någon som har knullat typ 100+ har fått något än en som haft 10. Speciellt när det gäller killar (om jag nu får vara så sexistisk ) då de oftast inte är allt för noggranna med skydd (om de inte haft en graviditets scare och insett den verkliga risken till att få bli baby daddy till en randoms unge ).

Eller det kanske bara är jag som är van vid att killar gärna struntar i kondom även om det är ett ONS?
Citera
2009-08-21, 15:28
Medlem
Citat:
stenåldern ringde, de vill ha tillbaka sin människosyn! LÄmna tillbaks!

det där funkar inte, serru, eftersom allt jag skrev bygger på obestridlig fakta och supermodern forskning från hemliga anläggningar i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in